Minkälainen oli/on teidän ensimmäinen kämppä, itselläni oli 40 neliöinen kaksio ei omaa saunaa lattia oli perus muovimatto lattia.
Toinen asunto oli sitten isompi kaksio 58,5 neliötä, lasitettu parveke oma sauna laminaattilatti oli remontoitu muutama kk ennen kuin muutin.
Tämä 3 asunto (oma) on neliö 90,5 neliöinen ostin uutena 2010 kaksi edellistä oli vuokra kämppiä
Ensimmäinen kämppä
6
140
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko aloituksella muuta pointtia kuin palstan aktivointi?
- Anonyymi
Itsellä ensimmäinen "oma" oli 46 m2 saunaton vuokrakaksio, pohjaratkaisu ihan syvältä (avokeittiö oli kooltaan kuin neljä kertaa suuremmassa asunnossa, makkariin ei sitten olisi mahtunut parisänkyä, mikäli sellaiselle olisi ollut tarvetta). Olen muuttanut monta kertaa elämäni aikana, suurin asunto on ollut 56 m2 kaksio, mutta suosin itse kompakteja yksiöitä, teen paljon töitä ja vietän vähän aikaa kotona, nopeasti siivottava pieni asunto on sitä arkielämän laatua lisäävä tekijä!
Asuntoa en ole ostanut, enkä osta, rintaperillisiä kun ei ole, niin miksi maksaisin enemmän asumisestani, jolloin ainoa hyötyjä olisi pankki. Ihan ok tuloisena käytän kuitenkin mielummin pitkillä työpäivillä ansaitsemani rahat asioihin, joista itse nautin elinaikanani!- Anonyymi
Heh, taivaan lintu elää kädestä suuhun. Varallisuutta ei ole, joten elätät itsesi persettä myymällä, kun työ loppuu ja tulot tipahtavan 40 prosenttiin nykyisestä. Käy ns. hesarin mummot.
- Anonyymi
Muutin ensimmäiseen omaan asuntoon viime syksynä. Tämä on kaksio jossa on oma sauna ja neliöitä on n.67.
- Anonyymi
Omani eka ja toka oli omakotitalo, kolmas uusi kerrostalo kaksio. . Nykyään on 95 neliöinen , joka oli 3 lapsen ollessa kotona liian pieni ja nyt kahdestaan ollessa liian suuri. Koskaan ei ole ollut mikään sopiva.
Saunaa en ikinä hyöksyisi kerrostaloon, enkä koskaan asuisi kuin noin 2-3 m korkealla maasta, kun asun pikkukaupungissa.
Matalalalla on aina parempi ilmanlaatu ja näkee kivasti ulos, kun kävelee asunnossa, on kuin omakotitalossa. - Anonyymi
Joillekkin voi olla eka asunto, jossa on kalterit ikkunoissa.. 😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559