Kysymys

miesgyneistä

En tajua miksi naiset käyvät miespuolisten gynekologien luona. Neitsyenä yksikään mies ei ole vielä nähnyt paljasta häpyäni. Valitsen aina naispuolisen gynekologin. Kerran myös kieltäydyin miespuolisen hoitajan tekemästä näytteestä. Hetken odotettuani sain sitten naispuolisen hoitajan tekemään testin. Varmaan olisi eri asenne, jos ois ollut miehen/miesten kanssa sillai. Silloin ei olisi enää mitään "salailtavaa". Mietinkin menevätkö naiset miespuolisen gynekologin vastaanotolle, jotta tutkimus olisi vähemmän kivulias? Siinähän on todennäköistä, että kiihottuu. Nauttivatko naiset siitä, että mies tutkii ja katselee heitä?

9

8634

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

On sen verran ikävä tilanne, että ei tulis mieleenkään kiihottua..

• kuolen nauruun

Tämä oli kyllä ihan ehdoton. Gynellä käynti kiihottavaa... anna mun kaikki kestää. Kyllä siinä tilanteessa on kaikki himot kuolleet.

• anna

Kyllä se miesgynekologi saa siinä tapauksessa olla todella namu ja tehdä vähän muutakin kuin vain perustutkimusta, jos siinä muka kiihottuu. Kyse on kuules aivan toisenlaisista tuntemuksista siinä tilanteessa.

• ei kiihota

Taitaa ajatus maailmasi olla aika kieroon kasvanut. gynellä käynti on samanlainen lääkärissä käynti kuin minkä muun tahansa vaivan vuoksi käynti. Ei siinä kuule tuu kiimat mieleen ko jalat levällän hoitopöydällä olet. EIKÄ varmaan mieslääkärilläkään. Työtään ne tekee eikä hiplaa pilluja huvikseen. Ja jos alkaisivat huvikseen hiplaamaan ei kovin kauaa olis sellanen äijä gynenä.

• MADELEIN

Annas nyt hetki ku mietin... EI TIETENKÄÄN KIIHOTA! Se nyt vaan on ihan sama kuka sinne "ronkkii" siinä muutenki epämiellyttäväs tilantees.. Jessus et jotku on tyhmiä....

• dina

se on gynegologi herranjestas eikä rakastaja..

• eräs nainen

Mä käyn miesgynellä. Varasin ajan gynelle ja ajan koittaessa sain huomata että siellä olikin mies vastassa. Jälkikäteen huomautin kyllä ajanvarauksessa että olis ihan asiallista kertoa se asiakkaalle jo aikaa varatessa. Se on vielä kaiken lisäksi paikan ainoa gyne eli toinen vaihtoehto olisi käydä asiaan heikommin perehtyneellä naisyleislääkärillä. Olen siis päätynyt valitsemaan (nyt kun tiedän tilanteen niin voin valita) pätevimmän lääkärin eli sen miehen.

Menin sinne aluksi ehkäisyä vaihtaakseni, nyt osallistun kierukkatutkimukseen ja mun pitää käydä puolen vuoden välein siellä keskustelemassa tilanteesta. Se gyne ei kommunikoi potilaan kanssa sillai lääkäri-potilas -tavalla vaan paljon tuttavallisemmin, käyttää esim. rennompaa kieltä kun vois kuvitella. Uskon myös että mies osaa asianomaisia tutkimuksia itse potilaana läpikäymättömänä olla naiselle hellempi.

Ongelma tulee tässä: pillerien lopettamisen jälkeen ei ole haluttomuudesta tietoakaan. Mulla on aina ollut jonkunlaisia fantasioita siitä, mitä siinä pöydällä maatessa voisi tapahtua, eikä tämä erittäin mukava nelikymppinen miesgyne niitä ainakaan lannista. Mua tilanne ainakin kiihottaa, kun se tekee joka kerta sisäkautta ultraäänitutkimuksen sellasella pitkällä puikkomallisella laitteella. Melkeen jo alkaa turhauttaa kun se ei ole yrittäny mitään...

• gyne

mitä siinä pitäisi yrittää?

• eräs nainen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      430
      5257
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      165
      3088
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      97
      2654
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      64
      1921
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      43
      1900
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      50
      1856
    7. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      5
      1665
    8. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      87
      1647
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      10
      1377
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      16
      1279
    Aihe