Media lietsoo pelottavia Korona-uutisia joka hetki! Miettikää, miten nuoret pelkäävät...
Tosijuttu on kuitenkin se, että jokaisella meillä on tarkka aika syntyä ja kuolla, ei sekunttiakaan ennen ennaltamäärättyä aikaa. Kuunnelkaa Spotifystä löytämäni biisi (Mia Joki) 'Kuka sua rakastaa' niin homma selkis ainakin mulle...
Tsemppiä tämän uuteen tilanteeseen - läpi mennään!
Älä pelkää Koronaa!!!
3
242
Vastaukset
- Anonyymi
En pelkää koronaa, mutta pelkään maailmanlaajuista lamaa. Muistan hyvon 90 luvun laman ja näyttää siltä, että tästä koronan aiheuttamasta lamasta tulee vielä monin kerroin pahempi.
Voi kunpa ihmiset tajuaisivat oikeasti noudattaa karanteenia sen sijaan, että ostetaan vessapaperia kuin viimeistä päivää ja ollaan piittamattomia säännöistä. On ihan tarpeeksi kauheaa pelätä että mitä esim 2 kk palkattomuus aiheuttaa ihmisille kuin että mitä se tekee ihmisten taloudelle kun yrityksiä kaatuu konkursseihin ja työpaikkoja ei enää kohta ole. Syvä lama leikkaisi myös eläkkeitä ja sosiaalietuuksia.
Noudattakaa siis ihmiset sääntöjä jotta tämä vitsaus menisi ohi mahdollisimman pienin vaurioin ihmisissä kuin taloudessakin - Anonyymi
Nyt kaikki muut räkätaudit, joita tälläkin hetkellä liikkuu paljon ihmisissä , laitetaan koronan piikkiin.
Koronassa ja näissä muissa flunssissa on samat oireet ja taudin kuva, niin miksi tästä koronasta laitetaan koko maailma ja suomi kiinni, ihan turhaan. Muihin vuosittaisiin hengitystie nuhaflunssiin ja rinovirusinfektioon suomessakin kuolee satoja ihmisiä vuodessa.
Nyt pitäis saada järjellistä touhua tähän kaaokseen. Pitäis alkaa elämään kuten muissakin vuosittaisissa flunssissa, eikä panikoitua päättömästi.
Tämä hysteeri on täysin ihmisten oman mielikuvituksen tulosta. Hallitukselle järkee pitäis saada jollain konstilla taottua, ettei se levittäis hysteriaa! Koululaiset kouluun ja rajat auki, heti. - Anonyymi
Juuri niin, Iäkkäätihmiset jo odottavat kuolemaa,kuten henk-kohtaisesti itsekin yli 80v ,jokailta nukkumaanmennessä anelen,anna pitkäuni.Noin 50 vuoden tupakkamyrkytys kidutuksen jälkeen ,alkaa tietää ,mitä maanpäällinenHelvetti on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481