Älä pelkää Koronaa!!!

Anonyymi

Media lietsoo pelottavia Korona-uutisia joka hetki! Miettikää, miten nuoret pelkäävät...
Tosijuttu on kuitenkin se, että jokaisella meillä on tarkka aika syntyä ja kuolla, ei sekunttiakaan ennen ennaltamäärättyä aikaa. Kuunnelkaa Spotifystä löytämäni biisi (Mia Joki) 'Kuka sua rakastaa' niin homma selkis ainakin mulle...
Tsemppiä tämän uuteen tilanteeseen - läpi mennään!

3

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En pelkää koronaa, mutta pelkään maailmanlaajuista lamaa. Muistan hyvon 90 luvun laman ja näyttää siltä, että tästä koronan aiheuttamasta lamasta tulee vielä monin kerroin pahempi.

      Voi kunpa ihmiset tajuaisivat oikeasti noudattaa karanteenia sen sijaan, että ostetaan vessapaperia kuin viimeistä päivää ja ollaan piittamattomia säännöistä. On ihan tarpeeksi kauheaa pelätä että mitä esim 2 kk palkattomuus aiheuttaa ihmisille kuin että mitä se tekee ihmisten taloudelle kun yrityksiä kaatuu konkursseihin ja työpaikkoja ei enää kohta ole. Syvä lama leikkaisi myös eläkkeitä ja sosiaalietuuksia.

      Noudattakaa siis ihmiset sääntöjä jotta tämä vitsaus menisi ohi mahdollisimman pienin vaurioin ihmisissä kuin taloudessakin

    • Anonyymi

      Nyt kaikki muut räkätaudit, joita tälläkin hetkellä liikkuu paljon ihmisissä , laitetaan koronan piikkiin.
      Koronassa ja näissä muissa flunssissa on samat oireet ja taudin kuva, niin miksi tästä koronasta laitetaan koko maailma ja suomi kiinni, ihan turhaan. Muihin vuosittaisiin hengitystie nuhaflunssiin ja rinovirusinfektioon suomessakin kuolee satoja ihmisiä vuodessa.
      Nyt pitäis saada järjellistä touhua tähän kaaokseen. Pitäis alkaa elämään kuten muissakin vuosittaisissa flunssissa, eikä panikoitua päättömästi.

      Tämä hysteeri on täysin ihmisten oman mielikuvituksen tulosta. Hallitukselle järkee pitäis saada jollain konstilla taottua, ettei se levittäis hysteriaa! Koululaiset kouluun ja rajat auki, heti.

    • Anonyymi

      Juuri niin, Iäkkäätihmiset jo odottavat kuolemaa,kuten henk-kohtaisesti itsekin yli 80v ,jokailta nukkumaanmennessä anelen,anna pitkäuni.Noin 50 vuoden tupakkamyrkytys kidutuksen jälkeen ,alkaa tietää ,mitä maanpäällinenHelvetti on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe