Lapin rinteet suljetaan ennenaikaisesti mites Himos.
Laskettelu Himoksessa
18
50
Vastaukset
- Anonyymi
Luulis sulkevan heti. sieltä se tauti tulee jos jostain. Ja nuo kuntosalit, on ne erikoista porukkaa. Menkää Poliisit käymään niissä, ennen kuin myöhästä.
- Anonyymi
Nyt tuli tieto, että Himos ja vissiin kaikki Lapin hiihtokeskukset suljetaan viikon päästä perjantain.
Parempi ehkä myöhään, kun ei silloinkaan.
- Anonyymi
Riittäisi kun suljetaan ravintolat.
Paikallisille nuorillekin Himos on todella tärkeä ulkoilu ja urheilu paikka.
Olisi ollut mahtavaa näissä oloissa, jos jotenkin laskemista voisi jatkaa.
Lapin ongelmat johtuvat ravintolakäyttäytymisestä ei rinteiden käytöstä!- Anonyymi
Taas lapsenmieli"aikuinen" tyyliin: yhyy, mulla ei oo mitään tekemistä haluun lasketteleen! yhyyy,!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas lapsenmieli"aikuinen" tyyliin: yhyy, mulla ei oo mitään tekemistä haluun lasketteleen! yhyyy,!!
Olkoon miten vaan, mutta kapakoista ne tartunnat laskettelukeskuksissa on peräisin. Niissä kun on niitä lähikontakteja. Mäessä niitä ei oikein voi ollakaan. Nämä " viruslingot" joista on kerrottu uutisissa on juurikin kapakoita.
- Anonyymi
Keskitysleirille, jonsei muu auta!
- Anonyymi
Kova on... niin että pääsöökös piakkoin pukille? Meinaan että alkaa pissillä käynnit vaikeutuu,kun kulli seistä jöpöttää jykevänä ja ei meinaa hätkähtää mistään. Pitäsköhän käydä päivytystyksessä...lääkärille.... näyttämässä??
- Anonyymi
oletko ammatiltasi opettaja?
- Anonyymi
Erittäin hyvä juttu, että Himoskin heräsi sulkemaan rinteet. Mikäli Himos olisi jäänyt auki, olisi siellä ollut yleisöryntäys lapin sulkeutuneiden keskusten vuoksi. Nytkin tuleva viikko ja varsinkin lauantai on päivä, jolloin siellä on porukkaa laajalta alueelta ja koronat liikkuu. Toivon mukaan rajoittaisivat uudellamaalla asuvien liikkumista, jotta eivät tuo viruksia sieltä Jämsään.
- Anonyymi
Vasta 28.3 miksei heti.
- Anonyymi
Siksi että helsinkiläiset kerkee viellä tartuttaa tämän kylän. Sata varma että tauti tulee viellä sieltä, ja sit kun ne käy citymarketissa niin sekin suljetaan. Miksei sitä voi sulkea heti tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että helsinkiläiset kerkee viellä tartuttaa tämän kylän. Sata varma että tauti tulee viellä sieltä, ja sit kun ne käy citymarketissa niin sekin suljetaan. Miksei sitä voi sulkea heti tänään.
Siksi venytetään, että vauva-aikuisille ei tulisi paha mieli. Mä haluuuun laskee alamäkeennnn!
- Anonyymi
Nonni. Pohjoisen hiihtokeskukset piti sulkea ensi viikon ja viimeistään ensi viikonlopun aikana.
Nyt ne suljetaankin tänä iltana ja ainakin Levillä myös mökkivuokraus lopetetaan.
Mites Himos, vissiin kyttäävät vielä eteläsuomalaisten rahoja.- Anonyymi
Niin, tietääköhän mökinvuokraajat että tänäkin viikonloppuna on kännistä ja kavereista riippuvaiset nuoret aikuiset järjestäneet bileitä siellä. Kun ei mene jakeluun niin opitaan sitten kantapään kautta, ja hengen uhalla.
- Anonyymi
Ison vastuun ottaa Himos, kun ei heti sulje.
- Anonyymi
Vitun vastuutako se muka ottaa, ei mistään.
- Anonyymi
Kiitos Ojala.
- Anonyymi
Pääkaupunkiseudulta tulevien päivälaskettelijoiden myötä Himos on todennäköinen koronan levittäjä.
Lännen leffoissa ennen käskytettiin ”rahat tai henki”. Lie nytten ”rahat ja henki”.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645150Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362329Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191564Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927