Kirkon nettisaapas voisi todistaa, ettei riparin opetus ole huuhaata.
Lapsia ei saa huijata.
Nettisaapas
16
149
Vastaukset
- Anonyymi
Jumala on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan.
Kokeilkaa pyytää kirkolta/papeilta todisteita. Todisteita ette tule saamaan, koska niitä ei ole. - Anonyymi
Olen sen verran rehellinen ihminen, etten pystyisi olemaan pappi.
- Anonyymi
Sama täällä
- Anonyymi
Paapiit, missä olettee
Teidän todisteita kaivataan, älkää pakoilko - Anonyymi
Kirkko ei pysty todistamaan että heidän opetuksensa on totta.
Kirkon opetus on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan. - Anonyymi
Olen kysellyt tätä samaa asiaa papeilta/kirkolta aina välillä yli 20v ajan. Tuonut kysymyksen esille, ettei unohdu. Yhtään vastausta tänä aikana en ole saanut papeilta saatika kirkolta.
Jokainen voi miettiä, onko riparin opetus sittekin pelkkää satua ja höpötystä.
Miksi kirkko toimisi näin?
Kirkko tekee tämän vain rahan takia.
Nykyään kirkko käy jopa lasten esikouluissa opettamassa huuhaata lapsille. Tämä on TÖRKEETÄ.- Anonyymi
ok boomer
onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok boomer
onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :Danteeksi kirjoitus virheet :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok boomer
onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :DHuuhaata se riparin opetus oli silti.
Hyvin toteutetussa aivopesussa, kohde ei edes tajua tulleensa aivopestyksi.
Todennäköisesti sinulle on käynyt näin.
Muistakaa että papit ovat ammattilaisia. Älkää aliarvioiko heitä.
T. Aikuinen Mirka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huuhaata se riparin opetus oli silti.
Hyvin toteutetussa aivopesussa, kohde ei edes tajua tulleensa aivopestyksi.
Todennäköisesti sinulle on käynyt näin.
Muistakaa että papit ovat ammattilaisia. Älkää aliarvioiko heitä.
T. Aikuinen MirkaSama laulu senkus jatku vuodesta toiseen. Mitä se on sinulta pois, jos jotkut käy riparin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok boomer
onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :DJoo, uskonnollisten pyhäpäivien takia ihmisten kannattaa uskoa olemattomiin olentoihin, kuten jumalaan, jesseen, pyhiin henkiolentoihin jne PUUAAAHHHHHHH.... HEH HEH HEH ..... HUUTONAURUA
Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkon motiivina tähän huijaamiseen on RAHA. PALJON RAHAA
Rehellinen Mirka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama laulu senkus jatku vuodesta toiseen. Mitä se on sinulta pois, jos jotkut käy riparin?
Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.
Hyväksytkö sinä ihmisten huijaamisen? Minä en. En missään muodossa.
Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.
Pelastetaan lapset kirkon huijaukselta.
T. Rehellinen Mirka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok boomer
onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :DOnks sil välii et lapsille opetetaan aisaa, jot ne ei lähtis kirkosta?
Mielestäni on - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.
Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.
T. Rehellinen MirkaEnnenmminkin niitä pitää suojella sun kaltaiselta höyrypäältä, joka osaa hokea tasan yhtä asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, uskonnollisten pyhäpäivien takia ihmisten kannattaa uskoa olemattomiin olentoihin, kuten jumalaan, jesseen, pyhiin henkiolentoihin jne PUUAAAHHHHHHH.... HEH HEH HEH ..... HUUTONAURUA
Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkon motiivina tähän huijaamiseen on RAHA. PALJON RAHAA
Rehellinen MirkaOtappa ne lääkkeet, on tainneet jäädä ottamatta, tai olet ottanut väärästä purkista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T. Rehellinen MirkaItellä oma työ on sellaista, että töissä ollaan päivästä riippumatta. Oli pyhä, arki, viikonloppu tai yö. Ite oon eronnut kirkosta reilut 10 vuotta sitten, eli omasta palkasta ei suoraan mene senttiäkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412785Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4332346Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222225Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182080Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421786Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1391732Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat231265Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11174- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67997