Nettisaapas

Anonyymi

Kirkon nettisaapas voisi todistaa, ettei riparin opetus ole huuhaata.

Lapsia ei saa huijata.

16

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan.

Kokeilkaa pyytää kirkolta/papeilta todisteita. Todisteita ette tule saamaan, koska niitä ei ole.

• Anonyymi

Olen sen verran rehellinen ihminen, etten pystyisi olemaan pappi.

• Anonyymi

Sama täällä

• Anonyymi

Paapiit, missä olettee

Teidän todisteita kaivataan, älkää pakoilko

• Anonyymi

Kirkko ei pysty todistamaan että heidän opetuksensa on totta.

Kirkon opetus on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan.

• Anonyymi

Olen kysellyt tätä samaa asiaa papeilta/kirkolta aina välillä yli 20v ajan. Tuonut kysymyksen esille, ettei unohdu. Yhtään vastausta tänä aikana en ole saanut papeilta saatika kirkolta.

Jokainen voi miettiä, onko riparin opetus sittekin pelkkää satua ja höpötystä.

Miksi kirkko toimisi näin?
      Kirkko tekee tämän vain rahan takia.

Nykyään kirkko käy jopa lasten esikouluissa opettamassa huuhaata lapsille. Tämä on TÖRKEETÄ.

• Anonyymi

ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D

anteeksi kirjoitus virheet :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok boomer

Huuhaata se riparin opetus oli silti.

Hyvin toteutetussa aivopesussa, kohde ei edes tajua tulleensa aivopestyksi.
        Todennäköisesti sinulle on käynyt näin.

Muistakaa että papit ovat ammattilaisia. Älkää aliarvioiko heitä.

T. Aikuinen Mirka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huuhaata se riparin opetus oli silti.

Hyvin toteutetussa aivopesussa, kohde ei edes tajua tulleensa aivopestyksi.
        Todennäköisesti sinulle on käynyt näin.

Muistakaa että papit ovat ammattilaisia. Älkää aliarvioiko heitä.

T. Aikuinen Mirka

Sama laulu senkus jatku vuodesta toiseen. Mitä se on sinulta pois, jos jotkut käy riparin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok boomer

Joo, uskonnollisten pyhäpäivien takia ihmisten kannattaa uskoa olemattomiin olentoihin, kuten jumalaan, jesseen, pyhiin henkiolentoihin jne PUUAAAHHHHHHH.... HEH HEH HEH ..... HUUTONAURUA

Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkon motiivina tähän huijaamiseen on RAHA. PALJON RAHAA

Rehellinen Mirka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama laulu senkus jatku vuodesta toiseen. Mitä se on sinulta pois, jos jotkut käy riparin?

Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.

Hyväksytkö sinä ihmisten huijaamisen? Minä en. En missään muodossa.

Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.

Pelastetaan lapset kirkon huijaukselta.

T. Rehellinen Mirka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok boomer

Onks sil välii et lapsille opetetaan aisaa, jot ne ei lähtis kirkosta?

Mielestäni on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.

Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.

T. Rehellinen Mirka

Ennenmminkin niitä pitää suojella sun kaltaiselta höyrypäältä, joka osaa hokea tasan yhtä asiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, uskonnollisten pyhäpäivien takia ihmisten kannattaa uskoa olemattomiin olentoihin, kuten jumalaan, jesseen, pyhiin henkiolentoihin jne PUUAAAHHHHHHH.... HEH HEH HEH ..... HUUTONAURUA

Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkon motiivina tähän huijaamiseen on RAHA. PALJON RAHAA

Rehellinen Mirka

Otappa ne lääkkeet, on tainneet jäädä ottamatta, tai olet ottanut väärästä purkista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Rehellinen Mirka

Itellä oma työ on sellaista, että töissä ollaan päivästä riippumatta. Oli pyhä, arki, viikonloppu tai yö. Ite oon eronnut kirkosta reilut 10 vuotta sitten, eli omasta palkasta ei suoraan mene senttiäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2226
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1664
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1333
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1078
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1054
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      952
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      824
    Aihe