Nettisaapas

Anonyymi

Kirkon nettisaapas voisi todistaa, ettei riparin opetus ole huuhaata.

Lapsia ei saa huijata.

16

122

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumala on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan.

      Kokeilkaa pyytää kirkolta/papeilta todisteita. Todisteita ette tule saamaan, koska niitä ei ole.

    • Anonyymi

      Olen sen verran rehellinen ihminen, etten pystyisi olemaan pappi.

      • Anonyymi

        Sama täällä


    • Anonyymi

      Paapiit, missä olettee

      Teidän todisteita kaivataan, älkää pakoilko

    • Anonyymi

      Kirkko ei pysty todistamaan että heidän opetuksensa on totta.

      Kirkon opetus on satua ja höpötystä, niin kauan kuin toisin todistetaan.

    • Anonyymi

      Olen kysellyt tätä samaa asiaa papeilta/kirkolta aina välillä yli 20v ajan. Tuonut kysymyksen esille, ettei unohdu. Yhtään vastausta tänä aikana en ole saanut papeilta saatika kirkolta.

      Jokainen voi miettiä, onko riparin opetus sittekin pelkkää satua ja höpötystä.

      Miksi kirkko toimisi näin?
      Kirkko tekee tämän vain rahan takia.

      Nykyään kirkko käy jopa lasten esikouluissa opettamassa huuhaata lapsille. Tämä on TÖRKEETÄ.

      • Anonyymi

        ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D

        anteeksi kirjoitus virheet :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D

        Huuhaata se riparin opetus oli silti.

        Hyvin toteutetussa aivopesussa, kohde ei edes tajua tulleensa aivopestyksi.
        Todennäköisesti sinulle on käynyt näin.

        Muistakaa että papit ovat ammattilaisia. Älkää aliarvioiko heitä.

        T. Aikuinen Mirka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huuhaata se riparin opetus oli silti.

        Hyvin toteutetussa aivopesussa, kohde ei edes tajua tulleensa aivopestyksi.
        Todennäköisesti sinulle on käynyt näin.

        Muistakaa että papit ovat ammattilaisia. Älkää aliarvioiko heitä.

        T. Aikuinen Mirka

        Sama laulu senkus jatku vuodesta toiseen. Mitä se on sinulta pois, jos jotkut käy riparin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D

        Joo, uskonnollisten pyhäpäivien takia ihmisten kannattaa uskoa olemattomiin olentoihin, kuten jumalaan, jesseen, pyhiin henkiolentoihin jne PUUAAAHHHHHHH.... HEH HEH HEH ..... HUUTONAURUA

        Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkon motiivina tähän huijaamiseen on RAHA. PALJON RAHAA

        Rehellinen Mirka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama laulu senkus jatku vuodesta toiseen. Mitä se on sinulta pois, jos jotkut käy riparin?

        Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.

        Hyväksytkö sinä ihmisten huijaamisen? Minä en. En missään muodossa.

        Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.

        Pelastetaan lapset kirkon huijaukselta.

        T. Rehellinen Mirka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ok boomer
        onks sil välii et ne opetaa meille aisaa johon uskoa ja jos meilläei olisi uskontoa meillä ei olis pyhäinpäiviä joilloin saame vapaa päiviä niinkuin joulu ja rippi koulu ei ole vain siihen että opitaan jumalatsa vain että mikälainen meidän ihmisten ryhmä henki on jos oikeinole tajunnut riparista että te tässä vähän huuhaata puhutte :D

        Onks sil välii et lapsille opetetaan aisaa, jot ne ei lähtis kirkosta?

        Mielestäni on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.

        Hyväksytkö sinä ihmisten huijaamisen? Minä en. En missään muodossa.

        Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.

        Pelastetaan lapset kirkon huijaukselta.

        T. Rehellinen Mirka

        Ennenmminkin niitä pitää suojella sun kaltaiselta höyrypäältä, joka osaa hokea tasan yhtä asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, uskonnollisten pyhäpäivien takia ihmisten kannattaa uskoa olemattomiin olentoihin, kuten jumalaan, jesseen, pyhiin henkiolentoihin jne PUUAAAHHHHHHH.... HEH HEH HEH ..... HUUTONAURUA

        Ripari on kirkon aivopesuleiri. Kirkon motiivina tähän huijaamiseen on RAHA. PALJON RAHAA

        Rehellinen Mirka

        Otappa ne lääkkeet, on tainneet jäädä ottamatta, tai olet ottanut väärästä purkista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siivu valtion verorahoista menee kirkolle. Eli, kirkon sikailu koskee myös minua.

        Hyväksytkö sinä ihmisten huijaamisen? Minä en. En missään muodossa.

        Lapset ovat helppoja huijattavia ja siksi lapsia lapsia pitää suojella erityisesti.

        Pelastetaan lapset kirkon huijaukselta.

        T. Rehellinen Mirka

        Itellä oma työ on sellaista, että töissä ollaan päivästä riippumatta. Oli pyhä, arki, viikonloppu tai yö. Ite oon eronnut kirkosta reilut 10 vuotta sitten, eli omasta palkasta ei suoraan mene senttiäkään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe