Kunnon suusuojat automaattisesti yllä koko ajan.
Purkat kaikille ylle vaan, vaikka naamioituminen vissiin kiellettyä Suomessa.
Nytton burkhakäyttäjillä kätevää
13
56
Vastaukset
- Anonyymi
joo ja häkämiehen akoille lissää rahhoo valtio maksaa
- Anonyymi
Laitahan korkki kiinni. Viina on viisasten juoma, eikä se sovi sinulle. Jutut alkaa olla kuin alakoulun pojilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitahan korkki kiinni. Viina on viisasten juoma, eikä se sovi sinulle. Jutut alkaa olla kuin alakoulun pojilla.
Oikeaa puhetta.
- Anonyymi
Hyvä keksintö
- Anonyymi
Kangasmaskeista oli puhettakin tv:ssä!
- Anonyymi
Kätsyä vaatteita
- Anonyymi
Rasismia saa aina tungettua ketjuun kuin ketjuun, kun on rasismiin sairastunut.
Se on paha henkinen sairaus.
Aloitus on tarkoitushakuisesti rasistinen. Kyllästyttävää. - Anonyymi
Kehotan aloittajaa leikkaamaan silmänreiät isoon huiviin ja heittämään sen päänsä yli
eli testaamaan sitä kadehtimaansa autuutta, saako suojaa viruksilta, ainakin saa suomalaisten rasistien "päällesylkemiset" ja solvaukset. - Anonyymi
Laki kieltää peittämästä itseään esim kaavuin, huivipeitoin tms
- Anonyymi
Sulle voi olla eduksi olla huivin alla.
- Anonyymi
Burkhaa ja purkkaa.
Kun jauhaa purkkaa, virukset tippuu burkhan hunnusta. - Anonyymi
Tuollaisen hengityssuojan kanssa muuan meni pankkiin asioimaan,,muut kauhistuivat tietenkin niin joutui rauhoittelemaan: Olen tullut vain ryöstämään pankin, älkää pelätkö tautia..
- Anonyymi
Suojaimen värillä on väliä!
Musta vai valkoinen kertakäyttöinen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981683- 551103
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4371076- 1701013
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671