Oon päättäny mennä protu leirille kun en kuulu kirkkoon eikä vois vittu jeesustelut vähempää kiinnostaa mut mun kaikki (3) kaverii mwnee riparille ja en oo kauheen sosiaalinen tai siis mul menee yleensä toai kauan että saan oikeesti luottavia kaverit ja mul on huonoja kokemuksia ykai leirille menosta kun oon yleensä just se outo josta puhutaa lahaa jne ja jään melkee ain yksin
🤗
Olen päättänyt mennä protullr
Anonyymi
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Mun veli oli viime kesänä protulla ja se on tosi samanlainen kun sä ja se pääsi siellä tosi hyvin mukaan porukkaan, eikä silläkään ollu siellä yhtään kaveria. Uskon sun pääsevän helposti porukkaan mukaan.
- Anonyymi
Protu on oikeasti paljon parempi kuin ripari. Uudet kaverit paljon parempia ja rahaakin saa puolet enemmän kuin riparilla.
- Anonyymi
Itekkin oon menossa tässä, katotaan jos ny tilanteen takia peruuntuu. Mut oma isoveljeni sano et siellä pitää oikeesti eristäytyä kunnolla, jos haluaa vältellä muille puhumista, kyllä sulla menee hyvin.
- Anonyymi
Protu onhyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038