Päiväkodit on suurin osa kiinni. 20 paikalla olevaa lasta hoiti eilen 30 työntekijää . Hain lapsen eilen hoidosta. Työntekijä päiväkodissa kysyi, ethän tuo lasta hoitoon, vaikka tietää, että perheemme tarvitsee hoitoa. Kysyin, eikö heillä ole työntekijöitä? Oli kuulemma 30 työntekijää. Kysynkin, mitä ne 30 työntekijää tekee päiväkodissa , kun kuitenkaan he eivät osallistu lapseni hoitoon? Eikö 3 työntekijää riitä hoitamaan lapseni ryhmää ja eikö muut työntekijät voi mennä vaikka sairaalaan apulaiseksi tai vanhustenhoitoon? Eilen oli 1 työntekijä klo 14 lapsen kanssa lasta kun hain, muita 29 työntekijää ei näkynyt. Onko tämä oikein? Mikä on työmoraali näillä ihmisillä? Onko sitä? Laiskaa porukkaa, näyttää siltä.
Päiväkodit
5
78
Vastaukset
- Anonyymi
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
MINUN LAPSI MINUN LAPSI MINUN LAPSI MINUN LAPSI - Anonyymi
Korona on raju..... Se vie työmoraalinkin mennessään.....Jos sitä edes on ollut. Julkisella sektorilla työmotivaatio ja moraali on huonoa useinkin.
- Anonyymi
Tavallaan hyvä, että totuus paljastuu resursseista. Resursseja on kyllä, mutta työnjohto on ala-arvoista ja resursseja ei käytetä työhön. Laiskotteluun kyllä. Julkinen sektori on päässyt tähän jamaan, kun sitä ei johdeta hyvin. Esimiehet ostavat työntekijöiden suosiota sillä, etteivät puutu ja tee muutoksia. Vanhustenhoidossa työntekijät on lujilla. Samoin sairaaloissa. Mutta ei Porvoon päiväkodeissa. Henkilöstöstä voi vähentää ja laittaa sen avuksi sinne, missä on oikea tarve.
- Anonyymi
Mutta toisaalta ymmärtäähän senkin, että opettajat ja hoitajat haluavat päästä helpolla. Jos päiväkodeissa ei vaadita työntekijöiltä asioita, se on työnantajan häpeä. Jos miellytetään sillä, että tarjotaan lounaita töihin tullessa, jotta saisi suosikkiaseman, se kertoo jo työntekijän motiivista. Kunhan nyt vähän alkuun panostan, hyvä on. Kuitenkin on samalla henkilöllä muissa työpisteissä Porvoossa sellaista historiaa takana, että esimiehet ja työntekijät ovat laittaneet kädet ristiin kiitokseksi, kun ovat päässeet eroon edellisestä henkilöstä.... Että silleen. Joku raja on silläkin, mitä voi pitää hyväksyttynä.
- Anonyymi
Mielenkiintoista on se, että päiväkodin tädit ja sedät on "etätöissä". Luuleeko johto, että he oikeasti tekevät etätöitä? Hohoi..... Työmoraali?????
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057