Päiväkodit

Anonyymi

Päiväkodit on suurin osa kiinni. 20 paikalla olevaa lasta hoiti eilen 30 työntekijää . Hain lapsen eilen hoidosta. Työntekijä päiväkodissa kysyi, ethän tuo lasta hoitoon, vaikka tietää, että perheemme tarvitsee hoitoa. Kysyin, eikö heillä ole työntekijöitä? Oli kuulemma 30 työntekijää. Kysynkin, mitä ne 30 työntekijää tekee päiväkodissa , kun kuitenkaan he eivät osallistu lapseni hoitoon? Eikö 3 työntekijää riitä hoitamaan lapseni ryhmää ja eikö muut työntekijät voi mennä vaikka sairaalaan apulaiseksi tai vanhustenhoitoon? Eilen oli 1 työntekijä klo 14 lapsen kanssa lasta kun hain, muita 29 työntekijää ei näkynyt. Onko tämä oikein? Mikä on työmoraali näillä ihmisillä? Onko sitä? Laiskaa porukkaa, näyttää siltä.

5

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
      MINUN LAPSI MINUN LAPSI MINUN LAPSI MINUN LAPSI

• Anonyymi

Korona on raju..... Se vie työmoraalinkin mennessään.....Jos sitä edes on ollut. Julkisella sektorilla työmotivaatio ja moraali on huonoa useinkin.

• Anonyymi

Tavallaan hyvä, että totuus paljastuu resursseista. Resursseja on kyllä, mutta työnjohto on ala-arvoista ja resursseja ei käytetä työhön. Laiskotteluun kyllä. Julkinen sektori on päässyt tähän jamaan, kun sitä ei johdeta hyvin. Esimiehet ostavat työntekijöiden suosiota sillä, etteivät puutu ja tee muutoksia. Vanhustenhoidossa työntekijät on lujilla. Samoin sairaaloissa. Mutta ei Porvoon päiväkodeissa. Henkilöstöstä voi vähentää ja laittaa sen avuksi sinne, missä on oikea tarve.

• Anonyymi

Mutta toisaalta ymmärtäähän senkin, että opettajat ja hoitajat haluavat päästä helpolla. Jos päiväkodeissa ei vaadita työntekijöiltä asioita, se on työnantajan häpeä. Jos miellytetään sillä, että tarjotaan lounaita töihin tullessa, jotta saisi suosikkiaseman, se kertoo jo työntekijän motiivista. Kunhan nyt vähän alkuun panostan, hyvä on. Kuitenkin on samalla henkilöllä muissa työpisteissä Porvoossa sellaista historiaa takana, että esimiehet ja työntekijät ovat laittaneet kädet ristiin kiitokseksi, kun ovat päässeet eroon edellisestä henkilöstä.... Että silleen. Joku raja on silläkin, mitä voi pitää hyväksyttynä.

• Anonyymi

Mielenkiintoista on se, että päiväkodin tädit ja sedät on "etätöissä". Luuleeko johto, että he oikeasti tekevät etätöitä? Hohoi..... Työmoraali?????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3343
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      40
      2197
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2148
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1887
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1518
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1329
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      125
      1222
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1200
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1145
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1099
    Aihe