Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja kaiketi eurooppalaiseen makuun sopivalta isolta nakulta. Painoa ja pituutta riittää... Hintakaan ei ole paha.
Mutta onko se aito HD? Tuttava sanoi jo aikanaan V-Rodista alkavan HD:n alamäen. Jos vastaavanlainen malli olisi tehty jostakin ilmakoneisesta niin se olisi kai ainakin okei mutta epä-Harley -koneella oleva epä-Harleymaisella ulkoisella olemuksella varustettu pyörä... Jo V-Rodia on moitittu japsiklooniksi.
Meinaan jos ostaisi Street Rodin niin voisiko syvällä rintaäänellä kertoa ajavansa HD:llä...
Street Rod
20
3635
Vastaukset
- Mika
V-Rod pohjautuu VR1000 konseptiin. On H-D tehnyt sporttisempia pyöriä ennenkin. Iltalukemista:
http://www.harley-davidson.com/CO/HIS/en/history2000.asp?locale=en_US&bmLocale=en_US
http://www.motorcycle.com/mo/mcharley/vr1000.html - japsikikotin
Ihme juttu jos mopon valinnassa täytyy miettiä onko brandilla tarpeeksi katu-uskottavuutta.
Tuntuu olevan kova pala kun "legendaarinen Harley" ottaa vaikutteita japsikikottimista.
Jos omaat huonon itsetunnon, et osaa/uskalla ajaa moottoripyörällä jossa on suorituskykyä ja haluat korjata vessaasi puolet ajokaudesta, osta HD, näinhän se menee.
Hupaisaa että tänäpäivänä jokainen persaukinen hakee kaupasta harrikan ja kuvittelee saavansa rajattomasti rispektiä madellessaan muiden jaloissa teknisesti vanhentuneella mökäkoneellaan.Onhan se hienoa kun luullaan että on niin cool kun alla on aito HD.
Muita motoristeja katsotaan pitkin nenänvartta ja julistetaan omaa uskontoa, halleluja.
Aito ja alkuperäinen my ass.
Tiedättekö että Goldwing on enemmän "made in USA" kuin Harley?
Onneksi itsellä on vapaus valita mopo jossa voi kuskata muutakin kuin työkaluja vettä läpäisevissä säälittävissä hapsusalkuissa ja jolla voi ohittaa muitakin kuin traktoreita ja muita HD-kuskeja.
Ehkä omani on vanha paska muutaman vuoden päästä mutta mitä sitten, kaupasta saa uusia ja joidenkin pelit ovat jo uutena antiikkia.
Siirtykää pientareelle kun takaa lähestyy moottoripyörä ettei tarvitse ajaa yli.- r1150r
Street Rod ei ole suorituskyvytön ja teknisesti vanhentunut. S-Rodin 120 heppaa on varmasti riittävästi aikuiselle miehelle. Jos kyse olisikin suorituskyvyttömällä ja teknisesti vanhentuneella mökäkoneella varustetusta mallista niin kyse olisikin aidosta asiasta enkä kyselisi tällaisia hölmöjä.
Kyse on oikeastaan siitä, että onko kannatusta maksaa noin 4000€ ylimääräistä siitä, että saa vain jonkuin HD:n logoilla varustetun japsikloonin. Verrokkina on K 1200 R. - 123
r1150r kirjoitti:
Street Rod ei ole suorituskyvytön ja teknisesti vanhentunut. S-Rodin 120 heppaa on varmasti riittävästi aikuiselle miehelle. Jos kyse olisikin suorituskyvyttömällä ja teknisesti vanhentuneella mökäkoneella varustetusta mallista niin kyse olisikin aidosta asiasta enkä kyselisi tällaisia hölmöjä.
Kyse on oikeastaan siitä, että onko kannatusta maksaa noin 4000€ ylimääräistä siitä, että saa vain jonkuin HD:n logoilla varustetun japsikloonin. Verrokkina on K 1200 R.Gold Wingissä onkin munaa, ei munat jäädy ku pitää lämmöt täysillä, kyllä hd kulkee, tuu koittaan, 110hp takanakista!!!
- Samu
Taitaa jollain muulla olla huono omatunto!?
Mitenkäs persaukinen hakee uuden harlikan kaupasta? - shovel
r1150r kirjoitti:
Kyse on oikeastaan siitä, että onko kannatusta maksaa noin 4000€ ylimääräistä siitä, että saa vain jonkuin HD:n logoilla varustetun japsikloonin. Verrokkina on K 1200 R.En ole ennustaja, mutta oletan sen tänään neljä tonnia kalliimman S-Rodin antavan muutaman vuoden päästä käytettynä japsimuovikuulaa paremman hinnan.
- Rane
Kirjottele sinä kuule vaan tuolla "riisipatojen"osastolla! Perseaukiset ne just ajeleekin noilla "itäpyörillä"!
- Bikerman
Otan pari lainausta tekstistäsi;
Toteat näin;
" Muita motoristeja katsotaan pitkin nenänvartta ja julistetaan omaa uskontoa, halleluja. "
Ja itse katsot muita motoristeja nenänvartta pitkin näin raskaasti;
" Jos omaat huonon itsetunnon, et osaa/uskalla ajaa moottoripyörällä jossa on suorituskykyä ja haluat korjata vessaasi puolet ajokaudesta, osta HD, näinhän se menee. "
" Hupaisaa että tänäpäivänä jokainen persaukinen hakee kaupasta harrikan ja kuvittelee saavansa rajattomasti rispektiä madellessaan muiden jaloissa teknisesti vanhentuneella mökäkoneellaan.Onhan se hienoa kun luullaan että on niin cool kun alla on aito HD. "
" Siirtykää pientareelle kun takaa lähestyy moottoripyörä ettei tarvitse ajaa yli. "
Että silleen. Tuo on muuten aika tavanomainen tarina, ensin moititaan, että ne toiset ovat ylpeitä ja halveksivat muita motoristeja, sitten vuodatetaan itse niin halveksivaa tekstiä muista motoristeista, ettei lukija oikein usko kyseessä edes olevan toisen motoristin, vaan jonkun provoilijan.... Onkos herralla peiliä, jos ei voisin lahjoittaa yhden :)
- v-v-rodikin
Joo. Sulle sopii kyllä.
Onhan se aito japsi.- kopio.
On se v-rodi sellainen japsijäljitelmä. Se ei ole aito japsi, huom !!!.
-Kantsii ostaa vaikka yamaha v-maxi tai jokin muu aito japsi.
-Ei noilla jenkkijäljitelmillä tee mitään.
- eunukille ensipyöräksi
Kyllä se niin on, että eunukkipojat voi hankkia
v-rodin sellaiseksi ensipyöräksi.
Jos siihen sisi vielä varapyörät ja soman hansikaslokeron !!??? - kake
Onko täällä kaikki provo-pikkupoikia?
V-rod on ylivoimaisesti kiinnostavin HD. Minulle ainakin. Oli se sitten "aito" tai ei, samapa tuo.
Voi olla että sellaisen hankin, mutta ensin kuitenkin jatkan vielä muutaman kesän Euroopan reissuja hyvällä saksalaisella matkapyörällä.
Alppitiet on minulle upeimpia ajoreittejä eikä kaveritkaan ole niitä moittineet. Sinne saakka en V-rodilla halua lähteä.
Mutta kun niitä olen aikani kiertänyt niin sitten tuo malli kiinnostaa.- r1150r
Aloitin tämäön keskustelun mutta miten juttu meni V-Rodiin kun kyse oli Street Rodista, joka on eri pyörä mutta perustuu kyllä V-Rodiin. Tämänhän pitäisi olla HD-foorumi ja oletin, että malli tunnettaisiin. Ei näköjään. Ettei tämä vaan ole just se foorumi jolle HD:stä mitään tietämättämät kirjoittelee.
Ajan itsekin saksalaisella mallilla ja nyt kun HD on esitellyt eurooppalaistyylisen nakun niin kiinnostus heräsi. HD:llä ei ole aiemmin ollut itseäni miellyttävää mallia ja hinnatkin ovat olleet käytännössä ulottumattomissa. Street Rodin hinta on kuitenkin 23900€, joka olisi mahdollisuuksien rajoissa. Ja vaihtoedhtona olisi BMW K 1200 R ja tuleva R 1200 R. - jeppe
r1150r kirjoitti:
Aloitin tämäön keskustelun mutta miten juttu meni V-Rodiin kun kyse oli Street Rodista, joka on eri pyörä mutta perustuu kyllä V-Rodiin. Tämänhän pitäisi olla HD-foorumi ja oletin, että malli tunnettaisiin. Ei näköjään. Ettei tämä vaan ole just se foorumi jolle HD:stä mitään tietämättämät kirjoittelee.
Ajan itsekin saksalaisella mallilla ja nyt kun HD on esitellyt eurooppalaistyylisen nakun niin kiinnostus heräsi. HD:llä ei ole aiemmin ollut itseäni miellyttävää mallia ja hinnatkin ovat olleet käytännössä ulottumattomissa. Street Rodin hinta on kuitenkin 23900€, joka olisi mahdollisuuksien rajoissa. Ja vaihtoedhtona olisi BMW K 1200 R ja tuleva R 1200 R.täällä ei ole keskusteltu aikoihin asiallisesti harrikoista.suurin osa jotka kirjoittelee tänne on vastaan harrikoita.veikkaan että suurin osa kirjoittajista ei edes omista pyörää.
- nimittäin
taidatpa muuttaa mieltäsi bemarikuski
- r1150r
nimittäin kirjoitti:
taidatpa muuttaa mieltäsi bemarikuski
...mutta kuten sanoin niin kiinnostaa ja täytyy kokeilla. Voi olla ettei ole mieleen. Muutamat HD:t on olleet jo turhan karuja olemukseltaan íhan kylminä tyyppeinäkin.
- on marginaali ryhmille tark...
Eunukeita on niin vähän. Mutta aina voi yrittää kastraatiota kotioloissakin. Silloin v-rod sopii tyyliiin.
- on hyvä
Älä hanki jäljitelmää. Osta aito yamaha v max.
- shovel
Ei kannata tietää jos tiedot pohjautuvat vain kuvien katsomiseen.
Itse olen ajanut sekä V-maxia kuin myös V-rodia (en uutta streetrodia) ja voin taata että tuolla vanhalla yamahalla ei ole yhtään mitään tekemistä rodin kanssa.
Pirun vähän myös esikuva-ominaisuuksia! Mitä muka? Kaksi pyörää vai? - r1150r
shovel kirjoitti:
Ei kannata tietää jos tiedot pohjautuvat vain kuvien katsomiseen.
Itse olen ajanut sekä V-maxia kuin myös V-rodia (en uutta streetrodia) ja voin taata että tuolla vanhalla yamahalla ei ole yhtään mitään tekemistä rodin kanssa.
Pirun vähän myös esikuva-ominaisuuksia! Mitä muka? Kaksi pyörää vai?...kun on varhain liikkeellä asiansa kanssa. Muuta mahdollisuutta ei ole ennen kuin pyörä saapuu Eurooppaan, Suomeen ja koeajettavaksi sekä muutenkin hiplattavaksi. V-Maxista puheenollen sitähän ei enää valmisteta eli on pois laskuista eikä siitä sitäpaitsi olisi matkapyöräksi. Lisäksi en ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt mitä Maxissa oikeastaan on. Kuulemma kovakulkuinen. Totta, mutta vasta viritettynä. Vakiona ei mitään ihmeitä. Laskettavissa sarjaan "pikkupoikien märät unet".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285