Kuka määrää jos

Anonyymi

Mies ei ole kotona ja äitipuoli on miehen lasten kanssa? Olen äitipuoli ollut 2 kk ja ihmettelen että minulla ei ole määräysvaltaa. Mies sanoo että lapset tietää mitä tehdä, en saa puuttua ja he katsovatkin minuun kuin hullua. Olen kiva ihminen ja kaunis ja hyvä äitipuoli ja paras, lasten äiti on antanut ohjeet miten saan puhutella lapsia enkä saa komentaa enkä auttaa koulutehtävissä enkä arvostella enkä laittaa heille ruokaa. Mikävirka mull aon? Kakrut on 16 ja 17 v ja minun kuuluisi vahtia ja ojentaa. he tekevät täällämitä haluavat eikä kuuntele. No siitähän ne kräsii ite aikjuisena kun en saa heitä kasvattaa ja opettaa.

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi, voi, jospa nuo mielikuvituslapsesi opettaisivat sinut lukemaan ja varsinkin kirjoittamaan oikein.
      Täällä jo kaikki ”aikjuiset kräsii ” sinun kirjoitustaidosta .
      Niin ”mikävirka sull aon”.

      • Anonyymi

        Minä kavatanlapsia siinä missä lasten itikin olen varmasti enempi heille äiti kuin tämä ns biolokine äiti. Minä opetan käytöstavat, pukutumisen hykieniian minä allekirjoitan koket ja keskustelen opettajan kanssa lasten asioista ja käymme koulusykolokiian luona keskustelemassa näistä häiriökäyttäytymisistä. Mitään tallaista en ole omein kanssa joutunut tekemään aivan on uutta, siksi tuntuukin omtuiselta että onko moisia lapsia ollenkaan. Omat oli fisuja ja mahtavia, näiden kanssa saa vääntää ja kääntää asioita ylin kylliin. Onneksi tulin heidän elmään, nyt saavat normaalin nuoruuden aikaan ja opit elämään. Olen heille parsta mitä olla voi, kasvatusasioissa ja opttamisesa.


    • Anonyymi

      Tänään on parannuksenteon päivä.
      Luukkaan evankeliumi:
      20

    • Anonyymi

      Hyllu kysymys. Lapsia ei määrää kukaan muu kuin heidän äiti ja isä. Sinä teini lopeta tämmöiset hullutkset ja mene kouluun tai mihin vaan mutta, älä puhu aikuisten aisoista.

      Sinua määrää kaikki isän kaikki uudet naiset ja heidän sukunsa ja sinä et saa sanoa mitään.

      • Anonyymi

        Olet sinä pimee tyyppi, opettele kirjoittamaan, tässäkin ketjussa joka toinen juttu on sun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet sinä pimee tyyppi, opettele kirjoittamaan, tässäkin ketjussa joka toinen juttu on sun.

        Oho, mistä tiedät kenen kirjoittamia? Varmaan sun kun tiedät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho, mistä tiedät kenen kirjoittamia? Varmaan sun kun tiedät.

        Kirjoitusvirheet toistuu samoina, kommenteista toiseen ja tyylisi ei myöskään muutu.
        Katso itse , etkö huomaa virheitäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet toistuu samoina, kommenteista toiseen ja tyylisi ei myöskään muutu.
        Katso itse , etkö huomaa virheitäsi.

        Mikä patouma sulla on ihmisten kirjoitusvirheistä? Jatkuvasti etsit niitä??? Hellitä hieman tunut jo nyt niin ahdistuneelta kun etsit niitä suurennuslasikädessä. Miksi?

        No siksi, kun sinulla ei ole keskustelukykyä asioista, mnet helpomman kautta. Et pysty keskustelemaan avatusta asiasta niin etist vaan toisten kirjoitusvirheitä??? Heh, no tapa se on tuokin olla esillä. Vähän säälittävä ja outo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä patouma sulla on ihmisten kirjoitusvirheistä? Jatkuvasti etsit niitä??? Hellitä hieman tunut jo nyt niin ahdistuneelta kun etsit niitä suurennuslasikädessä. Miksi?

        No siksi, kun sinulla ei ole keskustelukykyä asioista, mnet helpomman kautta. Et pysty keskustelemaan avatusta asiasta niin etist vaan toisten kirjoitusvirheitä??? Heh, no tapa se on tuokin olla esillä. Vähän säälittävä ja outo.

        Ei niitä kirjoitusvirheitä tarvitse etsiä, koska niitä on niin paljon, ja koko asia on niiden takia jo epäselvä.
        Tuossakin kommentissasi jo monta virhettä ja niitäkään ei tarvitse hakea.
        Tiedoksi niitä virheitä ei ole muilla, vain ja ainoastaan sinulla.
        Ei sinun kanssa voi mitenkään keskustella, koska et osaa kunnolla lukea ja kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä kirjoitusvirheitä tarvitse etsiä, koska niitä on niin paljon, ja koko asia on niiden takia jo epäselvä.
        Tuossakin kommentissasi jo monta virhettä ja niitäkään ei tarvitse hakea.
        Tiedoksi niitä virheitä ei ole muilla, vain ja ainoastaan sinulla.
        Ei sinun kanssa voi mitenkään keskustella, koska et osaa kunnolla lukea ja kirjoittaa.

        Kuten sinullakin, jos lukisit kieliopi kunnolla mitä esität nyt niin tekeväsi, korjaisit omat virheesi samantien, muta kun et vaan osaa.

        Sinä olet kdjaöö rkkrjaopaäjd aikka sjkdgaö, koskaeoitjföakfakdafjäak!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sinullakin, jos lukisit kieliopi kunnolla mitä esität nyt niin tekeväsi, korjaisit omat virheesi samantien, muta kun et vaan osaa.

        Sinä olet kdjaöö rkkrjaopaäjd aikka sjkdgaö, koskaeoitjföakfakdafjäak!

        Et tosiaanka osaa kirjoittaa, turha syyttää muita omasta kirjoitustaidon puutteesta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5957
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3764
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2053
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1249
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      919
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe