Naapuri oli tuonut postilaatikkolle lapun, missä nuoli osoittaa metsään. Alla teksti seuraavasti, Koiraa ei saa kusettaa, kuin 100 m yhteisestä postlaatikosta metsään
Onko tästä olemassa laki, mikä velvoittaa koiran omistajaa.
Samainen naapuri ilmoitti facebookissa noin vuosi sitten vievänsä metsään myrkyjä, että koiran omistajat lopettavat koiran kanssa metsässä kulkemisen. Joku koira oli käynyt mukamas kusemassa hänen varaston seinään. Kuva oli selvästi feikki naapuri oli nostanut koirankusilunta läjän seinälle, jotta se näyttäisi siltä, kuin koira olisi kussut siihen. Alue minhin naapurin tontti rajoittuu on iso kaupungin puistoalue, missä koiran ulkoittajia käy paljon.
Samanen henkilö vaati lehden tekstaripalstalla 200-300€ koiraveroa.
Lemmikkieläimet ovat kova työlistäjä mm:ssa eläinlääkärelle ja heidän apulaisilleen.
Yksi eläinlääkäri sanoi, että on suurempi kuin tuotanto eläimet. Eikä lemmikkien omistajat saa mitään tukia vaan maksavat omasta pörssistä, ja se on kallista touhua,
Kuten kaikki oheistuoteet, lääkkeet, pannat, valjaat, ruoka ym. Kysymys on valtavasta bisneksestä. Mikä myös työlistää eläinlääkäreitä, heidän apulaisia ym. työlisyyttä se on bisnestä.
koiranomistajan puolesta ottaa päästä tämöisenenä aikana, kun on corona virusta ja muutakin suurta huolta ihmisillä??
Bordel collien omistaja.
Koiran kusi/merkkaus
1
123
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista lakia ei ole, joka velvoittaisi koiranomistajaa pissattamaan koiraa tietylle etäisyydelle tonttien rajalta. Tässä pitäisi riittää ihan terve maalaisjärki - niin koiranomistajalla kuin häiriköivillä naapureillakin.
Toivottavasti olit tarpeeksi fiksu ja otit myrkkyuhkauksesta screenshotin. Se ja tuo nyt tullut lappu kannattaa toimittaa poliisille sähköisesti muiden todisteiden/kertomuksesi kera. Jatkuva häiriköinti ei ole naapuriltasi sallittua, ja onhan se aivan yksiselitteisesti mennyt aivan liian pitkälle, jos hän jopa kaupungin omistamia maita vahtii kuin koira luuta. Poliisin yhteydenotto voi olla hyvinkin tehokasta, joten ehdottomasti sähköistä ilmoitusta vain tekemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664