Luistelijapoika

Anonyymi

Lähdin tässä kevättalvella mökille. Vähän niinku koronavirusta pakoon ja toisaalta nauttimaan kevätauringosta. Olen 46 v nainen, voin tehdä etätyötä, joten miks ei. Mieheni on johtavassa asemassa, joten hänen oltava paikalla.. meillä yksi lapsi, 17v tyttö. Hän opiskelee, eikä halunnut lähteä mukaani maalle. Tylsää täällä...paitsi...

Sunnuntaina mieheni kävi täällä, lähti takaisin työpaikalleen, kun taas jotain....
Aurinko paistaa, joten päätin lähteä pilkille mökkirantaan.Lumeton ranta, kiiltävä jää. Minulla ei mitään kokemusta pilkki hommista, mutta kunhan nautin kevät auringosta. Reiän sain jäähän tylsällä poralla vai mikä se on. pilkki löyty kaapista ja joku syötti. Kunhan nautin kevät auringosta....
Aurinko paisti todella kauniisti....rantaa pitkin lähestyi luistelija, aika kovaa vauhtia. Näin hahmon jo kaukaa...lähestyi ja lähestyi. Mietin kuka toi voi olla. Iso järvi, mut tunnen melkein kaikki ympärillä. Lähemmäksi vaan tuli ja kohti mua. Hämmästyin, kun luokseni luisteli nuori mies tiukois trikoissa. Jessus mikä mies, vahvat reidet, pitkä, lihaksikas nuorimies.
"Moi!" huikkas hän ja pysäytti vauhtinsa eteeni. Nuori mies tiukois trikoissa, josta kalun pullotus oli selvästi nähtävissä., eikä mikään pieni. Mitäs sulle kuuluu, kysyi mies. En heti tunnistanu kaveria, mut sitten sanoi olevansa eräästä paikasta. Tuttu perhe, mutta tätä nuorta miestä en, kun nähnyt kuin vuosia sitten. Pojasta tullut oikea mies... "Kunhan tässä aurinkoa ottelen". Oisko sulle juotavaa tarjota sun luona.

Menin ihan hämilleen tämän Aleksin ehdotuksesta. Nyt muistin hänen nimensä...
Mies seisoi hajareisin lähes metrin päässä. Mikä pullotus trikois!!!kiihotti ihan mielettömästi nähdä mitä toi ois..Mennään mökille vaan, sanoin. Mökin rannassa on osittain rannalle vedetty laituri..Aleksi istu siihen ja alkoi ottaa luistimiaan pois." voiks mä jättää nää tähän?"kysyi hän ja istui laiturin päähän ja alkoi ottaa luistimiaan pois. Luistimet pois ja niitä näitä juteltiin...Aleksi lähti valkoisissa sukissaan kävelemään kohti minun edellä. Hyvänen aika, miten hyvännäkönen pylly edessäni. Paksut nuoren miehen reidet, kapea lantio. Uh!
Mitä ihmettä, nuori mies ja minä yksin mökille...No vain kahvit, ehkä...

Aleksi meni sisään edelläni ja kysyi, oot sä yksin nyt täällä? Pakkohan mun vastata, et olen. Aleksi meni meidän divaanisohvalle istumaan jalat levällään, nojasi taaksepäin ja ei jättäny mitään arvailun varaan...Pojalla seisoi kalu, että näkyi todella trikoissa. Olin ihan hämillään, nuori mies mökillä, ihan minut yllätettynä. Änkytin jotain kahvin keitosta. Sanoin , että käyn toiletissa. Mietin mitä olen tekemässä vessassa. Kiihotti nuori mies, mikä meidän mökki sohvalla. Kaikki sattumaa, mutta mieli tekee.

Tulin vessasta ulos, Aleksi oli vetänyt trikoidensa lahkeet polviin, aivan mielettömän karvaiset ja lihaksikkaat pohkeet näkyvissä.Olin vielä enemmän kiihottonut ja utelias. Mitä ihmettä nyt tapahtuu....Hain kahvimukit kädet täristen, olin kaatamassa pojalle kahvia, kun kysyin, kuinkas vanha sinä olet nyt? 19", "Et sä muista, ku muutama vuosi sitten juteltiin?"En kyllä muistanut, hänen isänsä kanssa oli vastarannalta jotain juttua, ihan poika sillon.
Olin kaatamassa pojalle kahvia mukiin tärisivin käsin, poika tarttui käteeni ja vei sen kalulleen..."Haluisit sä kokeilla tätä?"
Voi helvata, tässä oltiin...halusin toki, mut näin nuori mies, mutta niin seksikäs minun mielestä.
Hän otti minua niskan takaa kiinnni ja veti minut suuteluun...himokkaat nuoren miehen huulet, lihaksikkaat kädet veti mua lähemmäs...olin myyty nuorelle pojalle.
Poika otti minut syliinsä, kiihotuin niin, että vetäsin mökkipaitani pois ja sanoin Aleksille nuole minun tissejä. Poika siirti rintaliivini alapuolelle ja lypsi tissejäni, puristi liivit, mutta tuntui niin hyvältä.
" Riisutaanko kokonaan", kysyi poika altani. Aleksin kalu tuntui kovalta trikoiden läpi pilluani vasten....
Hän nosti minut sylistään vahvoilla käsillään...laski minut sohvalle. Veti minulta housut pois, pikkuhousut pois, pyöräytin rintaliivit itse ja avasin hakasen. "Hallut sä tätä?" poika veti trikoonsa ja alushousunsa pois....Voi hyvänen aika mikä kalu pojalta paljastu. Aleksi tuli minun päälle. Työnsi kaluaan mun tissien väliin, otin terskaa vähän suuhun, samalla poika sormetti mua. Herran jestas nykyisiä nuoria miehiä...vanhemmille aivan mahtavia!
Poika hinkkas kaluaan tissien väliin...sormetti. Aleksi oli ajanut kalunsa aivan posliiniksi, mutta hirvittävän karvaset jalat. Rintakarvat ajeltu sängelle, samoin partasänki. Onpa poika hyvin kehittynyt ikäsekseen.
"Tykkäät sä isosta?" poika laskeutui alemmas ja alkoi sovittaa kaluaan pilluuni....Aivan ihanan paksu terska tuli sisääni....työntyi kokonaan sisääni, ei varren mitalla, liian pitkä, sopivasti. Mikä panopoika....
Kiihotti nuori mies niin paljon, poika työnteli hitaasti kaluaan. 5 minuuttia tällälailla. Aleksi kysyi haluanko tulla sen päälle? Karvajalka otti kalunsa ulos ja veti mut sohvalta ylös. Asettui lattiamatolle, menin

4

9143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aleksi kalu tanassa matolla, Märkä pillu levällään tulin pojan päälle, tuntu pojan kalu vielä paremmaltata, kun sain itse määrätä tahdin... Aleksi kuitenkin kävi malttamattomaksi, otti käsillään peffastani kiinni ja pakotti minut ottamaan koko pojan kovan kalun sisään. Tuntu todelta, mutta samalla nautin. Ensimmäinen iso kalu ja nuori mies vielä. Aloin lähestyy orkkua, poika kysyi, voinko panna sua päältä?. Vastausta saamatta käänsikin minut sohvaa vasten ja työntyi kovaa takaapäin. Olin ihan otettu nainen, kiimasen pojan käsittelyssä, orgasimi lähesty, Poika pumppas mua yhä kovempaa. Sain aivan räjähtävän orkun. Aleksi tunsi sen ja halus kääntää mut taas, runkkas mahtikaluaan minun naaman päällä ja alko voihkimaan. Aivan hirvittävästi spermaa alka lentelemään pojan kalusta....Poika lysähti mun päälle....nautintoo oli molemmin puolin

      • Anonyymi

        Eunukin päiväuni.


    • Anonyymi

      iha viriilin miehenkin

    • Anonyymi

      Etätyöt mahdollistaa laatuaikaa. Tänäänkin naapurin vaimo sai aamupäiväpanon ;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4944
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3237
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1385
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      180
      1216
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      66
      912
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      847
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      718
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe