KYSYMYS JOHON HALUAN VASTAUKSEN

Anonyymi

Minulta kuoli koira mutta en saanut hautakivet missä se on?

1

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • https://www.youtube.com/watch?v=QeKre00NVt0

      Edelläolevan linkin takaa löytyy kuvaus siitä mitä luultavasti niin sanotusti PITÄISI tapahtua. Ellei hautapaikkaa ja sitä osoittavaa kiveä löydy, on vaikea hahmottaa mistä koiran haamu aikanaan ilmestyy, jos edes ilmestyy.
      Hautakiven puuttumaan jääminen voi olla bugi - pelin virhetoiminta - ja johtua ties mistä. (ladatut, modit jne)

      Huom. Edelläoleva oli vastaus. Seuraava on pelkkä ajatus tai epämääräinen ehdotus.
      JOS mulle noin kävisi, niin lähtisin pelaamaan uudelleen edellisestä talletuksesta missä koira vielä eli ja katsoisin tarkemmin mitä sen kuollessa oikein tapahtuu. Ellei hautakiveä vieläkään ilmaantuisi, kokeilisin korjata pelin, poistaa mahdolliset CC:t ja kokeilla vielä kerran. Ellei noista olisi mitään hyötyä, niin kävisin katsomassa Crinrictin bugiluettelosta onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja jos on, niin tekisin mitä siellä on ehdotettu TAI huijaisin koiran takaisin peliin TAI unohtaisin koko homman ellei mikään löytynyt vaihtoehto miellyttäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe