Semmoinen tapaus

Anonyymi

Kävin tänään katsomassa asunto joka oli ihan hyvä, kaikki meni hyvin siihen asti kunnes sanoin että 60cm pesukone pitää mahtua sekä autopaikka oltava. Tämä pariskunta joka sitä kämppää oli näyttämässä, sanoi että minulla ei ole oikeutta alkaa vaatimaan mitään koska ei ole luottotiedot kunnossa.

Sen ymmärrän että jos ei ole luottotiedot kunnosa niin ei ole pakko vuokrata, mutta kun asia oli noinkin pieni niin ei voi ymmärtää. Sanoin heille että totta kai minä vaadin ja tulen jatkossakin vaatimaan että autopaikka on oltava ja pesukoneen mahduttava, jos ei 60cm pesukone mahdu niin sen takia en ala ostamaan kapeampaa konetta tai käyttämään talon pesulaa joka siinä talosa olisi myös ollut.

Empä sitä kämppää ottanu, jotain ne siinä selitti naama punasena en jäänyt kuuntelemaan vaan lähdin pois.

10

64

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      He olivat varmaan onnellisia, että pääsivät eroon selvästi hankalasta (tyhmästä?) vuokralaisehdokkaasta. Jos autopaikkaa ei vapaana ole, he eivät voi sellaiseksi muuttua ja jos pesukone ei mahdu, niin se ei mahdu. :D

      Mitä jos seuraavalla kerralla etsisit vuokralle asuntoa, joka sopii omiin tarpeisiisi?

      • Anonyymi

        Ja jospa sinä lopettaisit "tatin hakkaamisen" äitisi kuvaa katsoessasi.


    • Anonyymi

      Minäkin vaadin että autopaikka on oltava, naapuri joka asuu tässä talossa hänellä oli kaksi autopaikkaa. Sanoin hänelle ihan suoraan miten asiat on ja että jokaisella asukkaalla on vain 1 autopaikka, niin hän suuttu siitä ja valitti isännöitsijälle jonka jälkeen isännöitsijä valitti mulle siitä.

      Totesin vain isännöitsijälle että jokaisella asukkaalla on vain yksi autopaikka eikä yhtää enempää, isännöitsijä alkoi väittämään vastaa. Loppujen lopuksi kyseinen naapuri menetti sen toisen paikan ja minä sain sen, eikä hän sen jälkeen ole sanonut enää sanaakaan minulle.

      • Anonyymi

        Ajattelin itse muuttaa maalle johonkin pieneen mökkiin, lähimpään naapuriin pitää olla ainakin 300m.
        En siedä kusipäitä, minulle on kehittynyt vajakkeihin nollatoleranssi.

        Pesukonetta voin pitää vaikka pihakatoksessa, kunhan ei tarvitse vääntää ääliöiden kanssa.


    • Anonyymi

      Pitäisihän se ite huomata ettei kone mahdu ja etsiä sitten semmonen kämppä johon se mahtuu. Sen takia on erilevyisiä koneita, kun on eri levyisiä kylpyhuoneita. Toisilla kun on muutakin elämää kuin pyykin pesu.

      • Anonyymi

        Pääasia etä pesukone mahtuu, suihkussa voi käydä vaikka keittiön tiskialtaassa :D


    • Anonyymi

      Vuokraisäntä on käyttänyt liikaa voimaannuttavia pyllybikineitä, alkaa miehellä päässä sirittää.

    • Anonyymi

      Pääasia että palsta on taas aktivoitu !

    • Anonyymi

      Minä en vaadi mitään, mutta annan tarvittaessa tuntuvan palautteen, muistaa vuosia.

    • Anonyymi

      Toi nyt on pientä. Omassa kämpässä piti purkaa komero, että saa leveämmän sängyn mahtuun. Ja eihän siellä komeron alla ollu parkettia. Meni parkettikin uusiks ja koko huoneen maalaus. Ja oli mielenkiintoista saada katon roiskatasotteeseen huomaamaton raja. varmaan kymmenes kerta onnistu. Suuri määrä työtä ja rahaa meni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe