Rakkaat Alanyan ystävät!

Tiedän että Turkki on lempimaanne, monille se on rakkaampi kuin oma kotimaanne. Mikäs siinä mutta harva teistä tavanomaista arkipäivää sieltä suljetusta paratiisistanne näette.

Nostan esiin naisten sorretun aseman Turkissa joka on edelleen valtava yhteiskunnallinen epäkohta.

YLEn Areenassa on vielä 6:n päivän ajan nähtävänä loistava elokuva aiheeseen liittyen. Se on raju ja koskettava:
https://areena.yle.fi/1-3818457

28

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Turkki on hienosti ennakoinut jo kautta aikain kaiken maailman tautien leviämiset.
      Siellä on aina ollut paikallisilla akoilla ulkonaliikkumiskielto pimeän tullen.

    • Anonyymi

      Presidentti näköjään vuohineen suomalaisten suosiossa, kun viestejä katoaa ;-) Vai naisten muotimekkoko närästi?

    • Anonyymi

      Harmi, että Venäjälläkin Martat saavat miehiltään turpaan vähän väliä. Ei se toki Turkin ongelmia poista, mutta voisit tasapuolisuuden nimissä olla naisten oikeuksista huolissasi ihan kaikkialla.

      • Anonyymi

        enkyllä uskon te ootta ihminen ketkä viittun te olette ja arvoselet turkki ja Turkilaisia naisin tai Turkkin presidentin pysyke satanan omasta asiasta juntit katsoka vähän peilin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enkyllä uskon te ootta ihminen ketkä viittun te olette ja arvoselet turkki ja Turkilaisia naisin tai Turkkin presidentin pysyke satanan omasta asiasta juntit katsoka vähän peilin

        Tämä palsta on nimenomaan Alanyan ja Turkin asioista keskusteluun. Ei muiden asioiden. Niille on omat osionsa. Voit mennä paikkapa mielenterveys-palstalle mesoomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä palsta on nimenomaan Alanyan ja Turkin asioista keskusteluun. Ei muiden asioiden. Niille on omat osionsa. Voit mennä paikkapa mielenterveys-palstalle mesoomaan.

        Taitaa Daeshin sivut olla jossain ihan muussa osoitteessa. Samoin kuin koraanikoulun. Niillä mitään mielenterveyspalstoja ole, vaikka mieenvikaisia ovatkin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enkyllä uskon te ootta ihminen ketkä viittun te olette ja arvoselet turkki ja Turkilaisia naisin tai Turkkin presidentin pysyke satanan omasta asiasta juntit katsoka vähän peilin

        Mikäli et ymmärtänyt, niin turkkilaisia naisia en arvostellut lainkaan. Erdogan on arvostelunsa ansainnut täysin; pikku esimerkkeinä vaikka oikeuslaitoksen riippumattomuuden tuhoaminen, liiran arvon tuhoaminen, lehdistönvapauden tuhoaminen, poliittinen vaino toisiajattelijoita kohtaan, nepotismi, talousrikokset... Listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään. Turkin nousu alkaa sinä päivänä, kun naiset sanovat, että nyt riittää alistaminen ja nousevat barrikadeille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa Daeshin sivut olla jossain ihan muussa osoitteessa. Samoin kuin koraanikoulun. Niillä mitään mielenterveyspalstoja ole, vaikka mieenvikaisia ovatkin!

        Ja sinne v..tu turkkii tarvi kenenkää mennä. Muutamia kertoja ulkomailla käynyt ja ne on niin turhia paikkoja. Onneksi toistaiseksi koneet juurikaan lentele. voisivat sen 10 vuotta pysyä turkista aluksi pois.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        En minäkään jaksa katsoa sun videoitas.

        Enhän minä mitään videoita ole lähettänytkään. Pyydä vaikka äitiä lukemaan tuo juttu.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikenlaista Martan ihmemaassa https://www.lapinkansa.fi/kohtuullinen-vaimon-lyominen-ja-raiskaaminen-aviol/598629

        Katsoin juuri elokuvan joka oli aivan mahtava ja kuvaa mainiosti naisen asemaa Turkissa.
        Voimme vain kuvitella minkälainen se on puritaanisimmissa islamin valtiossa.
        Leffa on vielä nähtävänä reilun päivän.


    • Anonyymi

      haistakaaa paskat juntit mitä demokratiasta puhutte monta kerta kirjoitin viesti se on poistettu onko tämä on teidän demokratia haistakaaa paskaat ei muuta kuin 10 pv corona puhdista teistä kaikki

      • Anonyymi

        Kotimaassasi ei tarvii edes coronaa odottaa. Erttokani vuohineen kyllä puhdistaa maan teikäläisistä!


    • Kylläpäs tämä avaukseni herätti nyt valtavan raivon tuossa turkkilaisessa kommentoijassa.
      Haukkuu meitä suomalaisia siitä että he pitävät naista alistetussa asemassa; ehkäpä koiraa alempana?

      Kuinka kummassa se voisi olla meidän vikamme?

      • Anonyymi

        En ymmärrä turkkilaisia jotka tulee Suomeen tai päinvastoin suomalaisia jotka menee Turkkiin jos ei ole tyytyväinen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä turkkilaisia jotka tulee Suomeen tai päinvastoin suomalaisia jotka menee Turkkiin jos ei ole tyytyväinen?

        Hauska herra tämä turkkilainen; tulee tänne Suomeen ja haukkuu meitä koiriksi. ;-)

        Menisi takaisin omaan maahansa niin voisi siellä elää islamilaisten ihmisarvoa kunniottamatonta elämäänsä.

        Iljettävä presidenttinsä Erdogan on viemässä Turkkia kohti vielä suvaitsematomampaa islamia jossa naisen arvoa tullaan painamaan vielä alemmas mitä se on nyt.


      • Islamilla ei ole alaikärajaa avioliiton solmimiselle, vaan mies voi ostaa ja naida vaikka vauvan isän suostumuksella.
        Vaginaalisesta yhdynnästä ei ole mainintaa mutta suosituksena pidetään tytön 9:n vuoden ikää. Silloin profeetta Muhammed yhtyi vaimoonsa Aishaan.

        Valtioiden asettamille ikärajoille islamistit viittaavat kintaalla.

        Näiden faktojen maininta saa islamistit hyppimään raivosta seinille.


    • Anonyymi

      Ja vastuuseen ihmiset jotka ovat juuri käyneet ulkomailla...sinne ei ole pakko mennä ja varsinkaan tuoda tauteja. n.50 000 eur sakkoa joka on käynyt ulkomailla ja tuonut taudin Suomeen. Rahat käytetään suomessa tartunnan saaneiden parantamiseen ja tämä tuoja lääkitköön itse itsensä kun ei ota mitään vastuuta muutenkaan.

      • Anonyymi

        Kumma, että kuolleiden joukossa Suomessakin varsin rahakkaita. Eivät raaskineet käyttää rahojaan itsensä parantamiseen?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma, että kuolleiden joukossa Suomessakin varsin rahakkaita. Eivät raaskineet käyttää rahojaan itsensä parantamiseen?

        Ei tässä ketjussa nyt puhuta koronaviruksesta, sitä tulee tuuttien täydeltä kyllä muualtakin.

        Täällä keskustellaan Turkin ja Alanyan onnesta ja autuudesta sekä myös noiden riettaista ja likaisista lieveilmiöistä.
        Turistimatkailija saa maasta helposti hyvin aurinkoisen ja myönteisen kuvan koska hänelle ei näytetä kuin postikortin kuvapuoli.

        Kortin toisella puolella turistin näkymättömissä piilee maan kammottava ja puistattava puoli joka on islam.
        Se ei ole uskonto vaan uskomattoman raaka ja julma ideologia jonka tarkoituksena on alistaa koko maailma islamille.

        Siihen päämäärään päästäkseen imaamit kouluttavat jopa nuoria poikia ja tyttöjä itsemurhapommittajiksi luodaksen kauhua ja pelkoa keskuuteemme.
        Imaamit eivät itse suostu pommiensa kantajiksi. ;-)


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Ei tässä ketjussa nyt puhuta koronaviruksesta, sitä tulee tuuttien täydeltä kyllä muualtakin.

        Täällä keskustellaan Turkin ja Alanyan onnesta ja autuudesta sekä myös noiden riettaista ja likaisista lieveilmiöistä.
        Turistimatkailija saa maasta helposti hyvin aurinkoisen ja myönteisen kuvan koska hänelle ei näytetä kuin postikortin kuvapuoli.

        Kortin toisella puolella turistin näkymättömissä piilee maan kammottava ja puistattava puoli joka on islam.
        Se ei ole uskonto vaan uskomattoman raaka ja julma ideologia jonka tarkoituksena on alistaa koko maailma islamille.

        Siihen päämäärään päästäkseen imaamit kouluttavat jopa nuoria poikia ja tyttöjä itsemurhapommittajiksi luodaksen kauhua ja pelkoa keskuuteemme.
        Imaamit eivät itse suostu pommiensa kantajiksi. ;-)

        katsoka asian tuntija piiratti nazi . oletko koska käyny ulkomailmalla oletko lukenut yhtän kirja olet milesairas provakatoro sinulla on yheiskuntan maksama koti ja päiväraha et koska varmaan käynyt töihin sosku ja Kelanrahalla elät. ei sinun kaltisia ihmiste tarbi vastata jos joku uskoa sinulla ne ovat yhtä typärä kun sinä. muta kyllä olet asunut yksin kuolet yksin. hastala vista .


      • Anonyymi kirjoitti:

        katsoka asian tuntija piiratti nazi . oletko koska käyny ulkomailmalla oletko lukenut yhtän kirja olet milesairas provakatoro sinulla on yheiskuntan maksama koti ja päiväraha et koska varmaan käynyt töihin sosku ja Kelanrahalla elät. ei sinun kaltisia ihmiste tarbi vastata jos joku uskoa sinulla ne ovat yhtä typärä kun sinä. muta kyllä olet asunut yksin kuolet yksin. hastala vista .

        Kiitos kommentistasi turkkilainen.

        Olen käynyt yli 60:ssä maassa; myös Turkissa. Olen vain ylioppilas ja sotilasarvoni on vääpeli. Kirjoja olen lukenut aika läjän; myös Koraanin jota en arvosta.
        Olen tehnyt työtä yli 50 vuotta ja toiminut rakennusalan yrittäjänä 35 vuotta. Käsieni kautta on kulkenut valtiolle miljoonia euroja veroja sekä erilaisia työnantajamaksuja.

        Olen kohtuullisella eläkkeellä ja asun omistamassani asunnossa. En ole koskaan anonut saatika saanut yhteiskunnalta euroakaan mitään avustuksia. Lapsilisät ovat menneet vaimojen tileille. Minulla on siis lapsia ja lapsenlapsia. Kohta tulee lapsenlapsenlapsi.

        Mikä sinä turkkilainen olet minua haukkumaan? Tulet maahamme ja solvaat minua koska minä vihaan ja inhoan islamia? Mene sinä takaisin sinne ihannemaahasi ja noudata omia perinteitäsi äläkä tule tänne naukumaan kuin kissa.


      • Anonyymi
        nazi kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi turkkilainen.

        Olen käynyt yli 60:ssä maassa; myös Turkissa. Olen vain ylioppilas ja sotilasarvoni on vääpeli. Kirjoja olen lukenut aika läjän; myös Koraanin jota en arvosta.
        Olen tehnyt työtä yli 50 vuotta ja toiminut rakennusalan yrittäjänä 35 vuotta. Käsieni kautta on kulkenut valtiolle miljoonia euroja veroja sekä erilaisia työnantajamaksuja.

        Olen kohtuullisella eläkkeellä ja asun omistamassani asunnossa. En ole koskaan anonut saatika saanut yhteiskunnalta euroakaan mitään avustuksia. Lapsilisät ovat menneet vaimojen tileille. Minulla on siis lapsia ja lapsenlapsia. Kohta tulee lapsenlapsenlapsi.

        Mikä sinä turkkilainen olet minua haukkumaan? Tulet maahamme ja solvaat minua koska minä vihaan ja inhoan islamia? Mene sinä takaisin sinne ihannemaahasi ja noudata omia perinteitäsi äläkä tule tänne naukumaan kuin kissa.

        Sanonta ”nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus” ei pidä kohdallasi paikkaansa kuin korkeintaan pilkuun asti. Säälittävä höpöukko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanonta ”nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus” ei pidä kohdallasi paikkaansa kuin korkeintaan pilkuun asti. Säälittävä höpöukko.

        Natsi on palstan paras kirjoittaja, nimimerkistään en vain oikein pidä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natsi on palstan paras kirjoittaja, nimimerkistään en vain oikein pidä.

        Ajatusmaailmahan tukee nimimerkkiä täysin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5540
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3537
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1662
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1636
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1092
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe