Hyvän mielen musiikkiketju

Anonyymi

20

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Anonyymi

        Niin, Joutsenlaulu...

        Yksi viime vuosikymmenten merkittävimmistä biiseistä.

        Jussi Hakulisen nerokas työ, sanat ja sävel niiin maagisen kauniit, kokonaisuus on aivan mahtava. Aina mykistyn tämän kappaleen edessä, on se vaan niin vavahduttava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Joutsenlaulu...

        Yksi viime vuosikymmenten merkittävimmistä biiseistä.

        Jussi Hakulisen nerokas työ, sanat ja sävel niiin maagisen kauniit, kokonaisuus on aivan mahtava. Aina mykistyn tämän kappaleen edessä, on se vaan niin vavahduttava.

        Hirveetä roskaa. 👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hirveetä roskaa. 👎

        ja sulla on varmaan hyvät perustelut tolle heitolle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, Joutsenlaulu...

        Yksi viime vuosikymmenten merkittävimmistä biiseistä.

        Jussi Hakulisen nerokas työ, sanat ja sävel niiin maagisen kauniit, kokonaisuus on aivan mahtava. Aina mykistyn tämän kappaleen edessä, on se vaan niin vavahduttava.

        on se pysäyttää aina
        kuuntelin äsken paven elämän nälkä


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Jotain körttien kuraa!

        Fakta on vain se että elämme aivan kaikki POIKKEUSTILAA, oppikaa se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain körttien kuraa!

        Fakta on vain se että elämme aivan kaikki POIKKEUSTILAA, oppikaa se.

        Kannattaa kuunnella, voit oppia jotain. ;D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa kuunnella, voit oppia jotain. ;D

        Oi beibe, tule kertomaan tänne mitä osaat luennoida, epäilen ettet pärjää itselleni edes vähää alkuun. ;D

        Nyt on koko valtakunnassa ja laajalti koko maailman valtiosta vallalla POIKKEUSTILA. Ymmärrätkö edes sitä?

        ;D


      • Anonyymi

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        onpa hauska juttu heh heh... ... kiitos


    • Anonyymi

      Tässä äidin kultaiset neuvot palstamiehille ja varoitus naisista!
      https://www.youtube.com/watch?v=RzwUPn0svEc

      Severi Suhosen jenkka

      Kauan sitten tyttölöille vesi tuli kieleen
      mut äiti mulle takonuna neuvot oli mieleen,
      jotta naisia poekani väistä
      ne on joukkoa hurjapäistä.

      Vaikka tytöt piirittivät niinkun takiaiset,
      mulla kun on sitä mikä aena hurmoo naiset.
      Niin siitäpäs piän minä huolen,
      jotta vanahana poikana kuolen.

      Ihmetteli kaikki, että on se merkillistä,
      mut minä sanoin "Mul on muuta näpelöihtemistä".
      Halitulitilitalitilitilitaa,
      vaikka se viereeni vinskahtaa!

      Ussein mua tytöt ovat yrittäneet koukkuun
      mut empäs ole toki vielä langennutkaan loukkuun.
      Vaikka naenen ois niinkun nisu,
      niin minulla on miehen sisu.

      Eikä mua houkuttele silikit, nylonitkaan,
      poskipunat, huulimaalit eikä puuteritkaan.
      Sillä jos niihe illalla lankee,
      nii mieli on uamulla ankee.

      Naiseempa ei tämä poika näppejänsä pistä,
      Haitarissa kyllä riittää näpelöihtemistä.
      Halitulitilitalitilitilitaa,
      vaikka se viereeni vinskahtaa!

      Muistui tässä mieleen toki pari kesäiltoo,
      kun kävin minä kahtomassa sitä leski-Tiltoo.
      Mut asiat kun män siihen kanttiin,
      niin minä poeka pistin hanttiin.

      Sanoin, jotta elähän nyt hullujasi huasta,
      vaikka joskus onnii oltu niinkun irti muasta,
      niin leikkiä ymmärtee pittää.
      Ei tästä tule muuten mittään.

      Pappilaan ei tämä poika näppejänsä pistä,
      haetarissa kyllä riittää näpelöihtemistä.
      Halitulitilitalitilitilitaa,
      vaikka se viereeni vinskahtaa!

      Kyllä tässä vielä joskus veret mulla läikkyy
      mut pojat niihen tyttöjensä tähen mua säikkyy
      ja heilasa meno ne pelekää
      ja uhkoovat antop jo selekään.

      Tuollakin jo muuan tyttö silimee mulle nikkoo,
      mut ihan nyt en kerkiä kun soitan harmonikkoo.
      No keritään vielä myö tässä,
      ku ei oo muut näkemässä.

      Mut umpisolomuun ei tää poika kauloo tahdo pistää,
      vaikka joskus oissii jottain näpelöihtemistä.
      Halitulitilitalitilitilitaa,
      vaikka se viereeni vinskahtaa!

    • Anonyymi

      Maailma voi tuntua kylmältä paikalta useille. Jotkut asiat eivät vaan muutu, vaikka vuosikymmenet vaihtuu.
      https://www.youtube.com/watch?v=kIjAx7xsVik

      Kylymässä mualimassa

      Renkipojaks äiti ku mun mualimalle pisti,
      Sano, jotta siusta tulloo rikkahille risti.
      Kylymässä mualimassa ja rikkahille risti.
      Hittaaks rikkaat haukkuvat ja laiskana ne pittää,
      Vaikkei renkipoika tekis kerrassansa mittää.
      Kylymässä mualimassa ja kerrassansa mittää.

      Uamulla suap renki mennä satteeseen ja tuuleen,
      Isäntä kun työntää vielä sikkaaria huuleen.
      Kylymässä mualimassa ja sikkaaria huuleen.
      Isäntä kun syökin, jotta kielessä on känsä,
      Rengin pittää pöydässä vaan olla syövinänsä.
      Kylymässä mualimassa ja olla syövinänsä.

      Renkipoikoo sorretaan ja kaikki sitä riistää,
      Kun ei talon aijalla ies nenneensä sais niistää.
      Kylymässä mualimassa ies nenneensä sais niistää.
      Vaan kun syömään ruvetaan, niin mahasta sen näkkee,
      Kumpi talon ommoo on ja kumpi vierasväkkee.
      Kylymässä mualimassa ja kumpi vierasväkkee.

      Töihin kun ma rupesin, niin isäntä sen keksi,
      Jotta minä ratki sieroon alakuun ilimaseksi.
      Kylymässä mualimassa ja alakuun ilimaseksi.
      Sitten palakkoo korotettiin rosenttijen jäläkeen,
      Tyhjän kuvan lissee suap, nii aina näkkee näläkee.
      Kylymässä mualimassa, nii aina näkköö näläkee.

      Isäntä kun läskin piälle vielä vettää voita,
      Renki kiittää tuuria, jos saisi silakoeta.
      Kylymässä mualimassa sais ies silakoeta.
      Isäntä kun aatollansa kaupuntiihin painuu,
      Rengillä on jalakapaha kyytineuvo ainuu.
      Kylymässä mualimassa, kyytineuvo ainuu.

    • Anonyymi

      https://www.youtube.com/watch?v=BoP6oXSSMG0
      Alakerran vanhapiika joka päivä maahan polvistuu
      Pennies from heaven se rukoilee
      Kuulakärkikynällään se pidemmäksi piirtää kämmeneen
      Elämänviivan liian lyhyen
      Mä ikkunoita putsailen
      Mä ikkunoita putsailen

      Runoilija vihdoinkin on saanut vuokrakämpän itselleen
      Aamuvirtsa sen tuoksuu musteelle
      Se krapulassa ovi auki wc-pöntöllä istuu ja kiroilee
      Ja tiuskii syntyvälle kirjalleen
      Mä ikkunoita putsailen
      Mä ikkunoita putsailen

      (kerto)
      506 ikkunaa
      Tässä talossa on kaikkiaan
      Niitä puhtaaksi kai milloinkaan en saa
      506 ikkunaa
      Kun ruudun viimeisen valmiiksi saan
      Niin alusta täytyy mun taas aloittaa

      Yläkerran leskirouva joka kerta osaa minut yllättää
      Se pukeutuu vain käsiinsä
      On kampaajalla insinöörin hiuksia päiväkirjan välissä
      Se lattialta niitä kähveltää
      Mä ikkunoita putsailen
      Mä ikkunoita putsailen

    • Anonyymi

      Nyt voi tehdä kotona lemppari juttuja. Niitähän löytyy ainakin tällä typykällä! ;)

      https://www.youtube.com/watch?v=bACiODIbf84

    • Anonyymi

      Kaikki tarjottu musa hirveetä paskaa.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe