Tämän pandemian vuoksi intevallihoidot on jäissä hamaan tulevaisuuteen.
Monelle meistä omaishoitajosta se on ollut ainut mahdillisuusvpitää näitä kolmea lakimääräistä vapaaltaan.
Miten tulevaisuudessa? Voimmeko me kerryttää vapaistamme ja pitää vaikka pari viikkoa putkeen lomaamme edellyttäen, että hoidettavalle tai itse olemme vielä elävien kirjoissa tulevaisuudessa?
Korona ja intervallihoito
10
192
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä voi kerryttää pitämättömiä vapaita ja pitää pidemmän vapaan jos vaan hoidettavalle saa pidemmäksi aikaa hoitopaikan.
Käyttämättä jääneet vapaat nollautuu aina vuodenvaihteessa.- Anonyymi
Ei ne vapailta tuntuneet, ihan turhia. Kun sanoin että en tarvitse vapaita tulkittiin se hoidosta kieltäytymisenä. Asia meni oikeuteen asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne vapailta tuntuneet, ihan turhia. Kun sanoin että en tarvitse vapaita tulkittiin se hoidosta kieltäytymisenä. Asia meni oikeuteen asti.
Miten se voi oikeiteen mennä jos ei vapaita pidä, ja kuka sen tulkitsi hoitamisesta kieltäytymisenä?
Paljon on mätää omaishoitajien oikeuksissa, mitä tekee kukkahattukerho joka itseään omaishoitajien liitoksi kutsuu?
Minä en ole koskaan vapaita pitänyt, kukaan ei ole perään kysellyt miksi en pidä.
- Anonyymi
Koronavirus torbedoi kaikki muut hoidot!
Tyydy siihen!
Ensin hoidetaan koronavirus potilaat!
Jos aikaa ja resursseja jää , niin sitten voidaan hoitaa tavallisia asioita eli sairauksia. - Anonyymi
Eihän sairaalahenkilökuntakaan saa pitää vapaitaan. Valmiuslaissa poistettiin ylityö- ym. rajoitukset. Kaikki puhaltaa nyt samaan hiileen. Toivotaan ettei sinulta poistu tarpeet noihin vapaisiin, kun hoidettavaa ei ole enää.
- Anonyymi
Sairaalahenkulökunta saa työstään edes palkan eikä joudu olemaan alle euron tuntipalkalla 24/7 etenkään jos hoitaja itsekin huonokuntoinen ja sairas.
- Anonyymi
Minulta olisi poistunut lomien tarve, jos terveydenhoito olisi suorittanut hoidon loppuun eikä lykännyt kesken lääkekokeilun väkivaltaista mielenterveyspotilasta, jolla vielä muistihäiriöitä, avohoitoon vastuulleni. Täällä sitä odotetaan pelko sydämellä mitä seuraavaksi tapahtuu, Takaisin osastolle eivät ota koska hoidettava ollut siellä kuin herran enkeli. Todellisuus kotona on aivan toinen. Ei auta vaikka soitan ja kerron, että lääkitys ei ole kunnossa, sillä enhän minä mitään tiedä koska olen vain omaishoitaja ja joutunut elämään tässä 30 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulta olisi poistunut lomien tarve, jos terveydenhoito olisi suorittanut hoidon loppuun eikä lykännyt kesken lääkekokeilun väkivaltaista mielenterveyspotilasta, jolla vielä muistihäiriöitä, avohoitoon vastuulleni. Täällä sitä odotetaan pelko sydämellä mitä seuraavaksi tapahtuu, Takaisin osastolle eivät ota koska hoidettava ollut siellä kuin herran enkeli. Todellisuus kotona on aivan toinen. Ei auta vaikka soitan ja kerron, että lääkitys ei ole kunnossa, sillä enhän minä mitään tiedä koska olen vain omaishoitaja ja joutunut elämään tässä 30 vuotta.
Suokoon Luoja Teille voimia tärkeässä työssänne.
Tv: ex-omaishoitaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suokoon Luoja Teille voimia tärkeässä työssänne.
Tv: ex-omaishoitaja.Nyt virus epidemia jo vanhainkodissa.
Tuntuu turhauttavalle kaikki mitä on tehnyt.Nyt pelkää että hoidettava saa tartunnan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt virus epidemia jo vanhainkodissa.
Tuntuu turhauttavalle kaikki mitä on tehnyt.Nyt pelkää että hoidettava saa tartunnan.Miten olette varautuneet kotona tähän poikkeustilaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 958583
- 926585
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon636419Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345131Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634157- 533439
- 503335
- 513032
- 562902
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512866