Kertokaa nyt SAATANA mitä tehdä!!!!!!!!
: Oon jumissa "Follow Freeman"- osiossa, talon sisällä josta kattokupoli on ammuttu paskaks ---> en pääse tuhoamaan sitä viimeistä "virta"-hommelia (kyseiseen huoneeseen johtava metallinen liuku-ovi on sulkeutunut).
Kai nyt JOKU tietää???
Half-Life 2 APUA
5
952
Vastaukset
- $$$
mee siihen metallioven viereiseen huoneeseen ja sillä gravity gun:lla nostat sen salvan pois aika p***a kohta.
- mää
ei toimi toi juttu, oli aiemmassa kohdassa tuollanen hommeli.
- tööt
Ei pääse viereisen huoneeseen! Eli kun olen sen virta-jutun edessä (luodinkestävän lasin takana...), oikeanpuoleinen käytävä on suljettu sähkömagneettikentällä (tms..), tällä käytävällä näen 2 pilaria ja toisen näistä päällä on rintakuva sekä sitten joku kolmen päällekkäisen putken systeemin (..?). Vasemmalla käytävällä on siis tämä sulkeutunut metalliovi, jota ei voi kiertää mitään kautta, sillä KAIKKI ovet ovat KIINNI ja PYSYVÄT:
AUTTAKAA NYT JOKU JUMALISTE! - lol
tööt kirjoitti:
Ei pääse viereisen huoneeseen! Eli kun olen sen virta-jutun edessä (luodinkestävän lasin takana...), oikeanpuoleinen käytävä on suljettu sähkömagneettikentällä (tms..), tällä käytävällä näen 2 pilaria ja toisen näistä päällä on rintakuva sekä sitten joku kolmen päällekkäisen putken systeemin (..?). Vasemmalla käytävällä on siis tämä sulkeutunut metalliovi, jota ei voi kiertää mitään kautta, sillä KAIKKI ovet ovat KIINNI ja PYSYVÄT:
AUTTAKAA NYT JOKU JUMALISTE!oon täs kentäs mis saadaan tää "super-gravity-gun"
ja oon tappanu paljon niit ukkkeleita nii tulin semmoseee kohtaa mistä ei pääse mihinkää oikein kun se Cordon ei hyppää vaikka painaa välilyöntiä ..nii se on semmone kohta mis näkyy jonkin moinen säde ylöspäin ammin siihen pari äijää nii ne katos...johonkin..nii et miten edetä???????NEUVOKAA... lol kirjoitti:
oon täs kentäs mis saadaan tää "super-gravity-gun"
ja oon tappanu paljon niit ukkkeleita nii tulin semmoseee kohtaa mistä ei pääse mihinkää oikein kun se Cordon ei hyppää vaikka painaa välilyöntiä ..nii se on semmone kohta mis näkyy jonkin moinen säde ylöspäin ammin siihen pari äijää nii ne katos...johonkin..nii et miten edetä???????NEUVOKAA...Jos voit screenshotin napata niin auttaisi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116998- 125906
- 93749
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501