Kertokaa nyt SAATANA mitä tehdä!!!!!!!!
: Oon jumissa "Follow Freeman"- osiossa, talon sisällä josta kattokupoli on ammuttu paskaks ---> en pääse tuhoamaan sitä viimeistä "virta"-hommelia (kyseiseen huoneeseen johtava metallinen liuku-ovi on sulkeutunut).
Kai nyt JOKU tietää???
Half-Life 2 APUA
5
943
Vastaukset
- $$$
mee siihen metallioven viereiseen huoneeseen ja sillä gravity gun:lla nostat sen salvan pois aika p***a kohta.
- mää
ei toimi toi juttu, oli aiemmassa kohdassa tuollanen hommeli.
- tööt
Ei pääse viereisen huoneeseen! Eli kun olen sen virta-jutun edessä (luodinkestävän lasin takana...), oikeanpuoleinen käytävä on suljettu sähkömagneettikentällä (tms..), tällä käytävällä näen 2 pilaria ja toisen näistä päällä on rintakuva sekä sitten joku kolmen päällekkäisen putken systeemin (..?). Vasemmalla käytävällä on siis tämä sulkeutunut metalliovi, jota ei voi kiertää mitään kautta, sillä KAIKKI ovet ovat KIINNI ja PYSYVÄT:
AUTTAKAA NYT JOKU JUMALISTE! - lol
tööt kirjoitti:
Ei pääse viereisen huoneeseen! Eli kun olen sen virta-jutun edessä (luodinkestävän lasin takana...), oikeanpuoleinen käytävä on suljettu sähkömagneettikentällä (tms..), tällä käytävällä näen 2 pilaria ja toisen näistä päällä on rintakuva sekä sitten joku kolmen päällekkäisen putken systeemin (..?). Vasemmalla käytävällä on siis tämä sulkeutunut metalliovi, jota ei voi kiertää mitään kautta, sillä KAIKKI ovet ovat KIINNI ja PYSYVÄT:
AUTTAKAA NYT JOKU JUMALISTE!oon täs kentäs mis saadaan tää "super-gravity-gun"
ja oon tappanu paljon niit ukkkeleita nii tulin semmoseee kohtaa mistä ei pääse mihinkää oikein kun se Cordon ei hyppää vaikka painaa välilyöntiä ..nii se on semmone kohta mis näkyy jonkin moinen säde ylöspäin ammin siihen pari äijää nii ne katos...johonkin..nii et miten edetä???????NEUVOKAA... lol kirjoitti:
oon täs kentäs mis saadaan tää "super-gravity-gun"
ja oon tappanu paljon niit ukkkeleita nii tulin semmoseee kohtaa mistä ei pääse mihinkää oikein kun se Cordon ei hyppää vaikka painaa välilyöntiä ..nii se on semmone kohta mis näkyy jonkin moinen säde ylöspäin ammin siihen pari äijää nii ne katos...johonkin..nii et miten edetä???????NEUVOKAA...Jos voit screenshotin napata niin auttaisi paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018704- 665648
- 245247
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375136Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384971Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h774879- 624413
- 434077
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on483367- 493065