Shellin yli seitenkymppiset

Anonyymi

Milloin Shellin yli seitenkymppiset alkaa pysyä kotona Koronan karanteenissa... vai haluavatko ennemmin sairastua. Ja tartuttaa läheisiään... tomppelit ei halua uskoa....

26

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuli lapsuuden termi mieleen aiheesta; VÄKITUKKO.

      Niitä nuo ovat!

    • Anonyymi

      Omassa minässään itsekkäitä, kun ei muuta pätemistä enää ole, kotona vaimon tossun alla jne. Vähän,kuin ns.alakoululaisia. No sillä erotuksella että koululaiset oppivat. Tullee kielto kohta tuonne shel. Ja ihan oikein. Turhaan aina nuoria moititaan jos mallit on tuollasii.

    • Anonyymi

      Ai jaa. minä kun luulin, että kehotettiin menemään ja pysymään Shellillä turvallisuuden vuoksi tutussa kaveriporukassa, ettein Corona tartu.
      Ja välillä käymään tutussa kotikaupassa Paletissa kaljoa ja lenkkimakkaraa ostamassa.

    • Anonyymi

      Luulo ei ole tiedon väärtti ! PITÄÄ edelleenkin paikkansa, vanha sananlasku ! NIITÄ on vanhemmissakin ikäpolvissa ihmisii, ( yllättävää) jotka eivät toisista ja edes omista sukulaisistaan ota huolta ,iästä riippumata. on vain ,minä,minä,minä,minä. Löytyy K.järveltäkin muutamia.? Joskus jopa sit osuu omaan nilkkaan.

      • Anonyymi

        En usko että Nopolan alueelta istuskellaan Sellillä.
        Varsinainen Nopola>>> Tampprin orsilta Uuventuvan uuninpankolle. Se on siinä.


    • Anonyymi

      Joko papparaiset ovat nukkumassa...

    • Anonyymi

      No eiköhän tässä asiassa olisi myös Shellin henkilökunnalla vastuunsa että ajaisivat ne ukkolaumat pihalle. Tuskin siinä ihan hirveästi tappiota tulisi, suurin osa kun ei kuitenkaan mitään osta, kunhan juoruaa ja tuoleja kuluttaa.

      • Anonyymi

        Onneksi tyhmyys ei ole tullut liikenneympyrän yli että kerättäisiin penkit pois!


    • Anonyymi

      Saatetaan kohta kerätäkin tietyistä " ovenpielistä" ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      Ne ovat muutamat 70 v, niit pahimpia ns. väkitukkija. Ulkonahan saa kävellä kyllä viel. Ei muuta kuin sinne tarkkailija ja 2-3 sadan eur, sakko, saattas joihinkin vaikuttaa äkkiäkin.???

      • Anonyymi

        Vielkö ne parveilee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielkö ne parveilee?

        Eivät parveile enään lopullisen ratkaisun jälkeen, asia on loppuunkäsitelty.


      • Anonyymi

        Onko tämä ikärasismia. Jos olisi Kyyjärveläinen, menisin naapurikuntiin tekemään kauppaostot ja samalla tankkaisin autoni. Missään ei ole moista ikärasismia tullut tiedotusvälineissä esille. Katsoisin Kyyjärven kunnan väestörakenteen olevan ikäihmisiä. Heillä on varmaankin rahapussissa muutakin, kuin nappi. Pitkälti pitävät kunnan taloutta yllä.
        Joskus olisi hyvä katsoa peiliin ja todeta, kyllä minustakin tulee vanha!!


    • Anonyymi

      Näinhän sen pitäisi olla,mut missä vaiheessa ? Ja vaik porukoivatkin ompeluseuroissaan ja höpöttelevät, mut tässä tilanteessa PITÄISI järjenäänen voittaa, kaikilla luulisin on OMAISIAKIN. Pieneksi on ympyrät joillakin käyneet ! Tai suhteet ????

    • Anonyymi

      No nyt ne alle -70 kymmpiset ovat alkaneet parvella ja niitä näyttää olevan eniten.

      • Anonyymi

        Kuinka niillä on aikaa ja kiinnostusta?


      • Anonyymi

        Onko joukossa ylipainoisia, heidänhän pitäisi olla omaehtoisessa karanteenissa, nuorten ja vanhojen!


    • Anonyymi

      Niin alle 70 v. ovat käsittääkseni myös suurin osa eläkkeellä, et aikaa kyllä on , toseksi mitä? se ylipaino siihen kuuluu ?? Itse en todellakaan ole ,mut ihmettelen tuota ajatusta . Rauhallisesti se on otettava- sanottiin tuntemattomassakin.

    • Anonyymi

      Se on kyllä niitten dildo kasojen rakentelijan kyttääminen kaiken tärkein homma. Ei ole vielä kiinni jääny, mutta kyllä se llöydetään.

    • Anonyymi

      Onhan siitä aikaa, kun Kyyjärvellä oltiin ja Kymin metsiä kulotettiin. Niillä seutuvilla on nyt ilmeisesti jo tukkimetsiä. Siis yli 60 vuotta sitten. Pakkanen saattoi olla joskus 40 astetta, jolloin metsään ei voinut mennä töihin.
      Yleensä pienet pitäjät ovat menettäneet asukkaita jopa runsaasti. Pitäkää huolta kuitenkin omasta alkuperäiskansasta, koska he ovat aikoinaan rakentaneet tuota kylää.

      • Anonyymi

        Vielä sanottuna - nuo yli seitsenkymppiset olivat silloin vielä koulupoikia. Kohta osa teistäkin on yli seitsenkymppisiä, jos ei nuo virukset sinne pesinny. Toivon mukaan ne menevät jonnekin muualle tai taivaan tuuliin.


    • Anonyymi

      Mietin ,että ? mitähän tuo yksi kommentti " kasojen rakentamisesta" meinaa, minusta se ei kuulu tähän palstalle milläänlailla,vähäoutoa juttua on! Pysytään edes asiassa, toiseksi ,on tainnut NYT vähetä suurimmalta osin Shellinkin " parlamentti" tietyn ikäluokan kohalta, ainahan saattaa joku " väkitukko" esiintyä. Nehän eivät lopu ,eivätkä väsy, kun on pakko toimia näin,muiden kiusaksi. ! Suoraan sanottuna ,suurin piirtein ,sellainen ihminen on.

    • Anonyymi

      On tämä koti"Shelli" meille ihan hyvä paikka.

    • Anonyymi

      No ! Eihän paikassa ole mitään vikaa ? Vika on jossain muussa ?

    • Anonyymi

      Dildo terrorismi viime viikonloppuna pahempaa kuin aiemmin. Jokin tempaus vaaditaan, jotta selviää tämä.

    • Anonyymi

      ??? Nyt näyttäs" jokin " iskeneen ??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe