Luovuttajan kautta lapsi

Anonyymi

Olen nyt jo muutaman vuoden ajan miettinyt tätä lasten hankkimista spermapankin avulla, mutta en ole vielä sen tarkemmin sitä alkanut tutkia, koska olen vielä 24. Haluan kyllä lapsia saada parin vuoden sisällä, koska en tahdo odottaa. Onko kellään antaa neuvoa näistä hoidoista antaa ja olisiko muitakin vaihtoehtoja joita voisi katsoa. Miehen löytymistä en halua odottaa, koska kuka tietää milloin niin käy ja vielä ei ole osunut oikeanlaista kohdalle.

3

<50

Vastaukset

• Moi.

Pankeissa taitaa olla jonoja ja ovat hintavia, eikä lapsen isään voi tutustua lainkaan.
      Mikäli sillä mielellä liikkeellä, että mitään vaatimuksia ei esitetä lapsen suhteen, niin kyllä minua voi käyttää tuohon tarkoitukseen.
      Sähkiksen kautta lisää.

• Tarkista ensin, mistä kaikesta se on luopunut ensin.

• Minulla onsperma! miten voimme toteuttaa asian?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

SEISKA.FI

• Iida Ketola-Korppila näytti paljaat rintansa sensuroimattomana Instagramissa: &quot;Oon alkanut kulkea ilman rintaliivejä&quot; - kuva!
    • Antti Kurhisen kova luku-urakka - haluaa yliopistoon opiskelemaan psykologiaa: Tulevaisuudessa voisin olla tv-psykologi!
    • Tähän ei ole enää paluuta! Maailman ehkä eniten tatuoitu nainen, Amber Luke, vilautti kuvaa entisestä naamastaan - onko se sama henkilö?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      127
      5057
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      172
      4548
    3. Stefan maksoi velkansa

Stefan maksoi eläkeyhtiölle velkansa. Siitä saitte kaikki kateelliset ja katkerat luuserit.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      2655
    4. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      19
      2644
    5. Senaatintorilla 10.000 mielenosoittajaa. Koronasta viis

Senaatintorilla hirmuinen Black livers matter miekkari menossa. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
      Maailman menoa
      233
      2571