Ei ole tähän mennessä tullut näköpiiriin yhtä ainutta rockhenkistä 40 miestä, kaikki on käveleviä oluttynnyreitä jotka pukeutuvat lökähousuihin ja jotka kuuntelevat Jamppa Tuomista.
Löytyispä mies joka kuuntelee rockia, pukeutuu istuviin farkkuihin ja nahkaan, käy festareilla ja konserteissa ja hyvällä lykyllä ajais vielä prätkää (kuten minä). Taitaa olla turha toivo.
Missä rockmiehet?
23
1814
Vastaukset
En juurikaan käy festareilla, koska siellä menee
usein pahasti yli hilseen.
Konserteissa en ole enää pitkiin aikoihin käynyt,
koska ei ole ollut sopivaa saumaa, tilaisuuksia
sen sijaan on ollut useita.
Moottoripyörällä ajoin viimeksi kivikaudella.
Mutta sydän on kuin onkin rockarin sydän.
R'n'B...........................................
Heavy (se alkuperäinen).........................
R'n'R.................................. name it!- japanitar
enkä kuuntele rokkia, mutta moottoripyörä on yksi mahtavimmista harrastusmuodoista! Farkkuja en tykkää pitää, mutta nahkatakki kuuluu vakiovarusteisiini:)
- Trimmattu iskelmämies
tuolta Forssasta päin vois joku RockMies vielä löytyä...
Onneksi suurin osa meistä ymmärtää että moottoripyörä ei sovi Suomeen ja ne hurjastelevat kaikki tyyni ja yrittävät etsiä kadonnutta nuoruuttaan. Istuvat farkut hiertää munat ja aiheuttaa impotenssia ja nahka hiostaa ...
Festareilla on kakruja ja ukkelit siellä aiheuttaa sääliä.
Rockmiehillä on muuten olutmaha... ei meillä jotka kuunnellaan Jampan upeaa ääntä.- epätoivoisia ?
jäänteitä menneisyydestä, kun minäkin kuuntelen mm. AC/DC:tä, Lynyrd Skynyrdiä, Jimi Hendrixiä, ZZ TOP:ia yms. mussiikkia ? Lisäksi harrastan jenkkiautoja. Ikääkin jo 44vee. Huh ! Nyt äkkiä myymään autot pois ja vaihtamaan levyt divarissa kotimaiseen humppaan.
Itse ainakin olen ikääntynyt mieleltäni tosi hitaasti. Hieman standardista poikkeavat harrasteet yms. pitävät nuorekkaana. - TuomariJuomari
epätoivoisia ? kirjoitti:
jäänteitä menneisyydestä, kun minäkin kuuntelen mm. AC/DC:tä, Lynyrd Skynyrdiä, Jimi Hendrixiä, ZZ TOP:ia yms. mussiikkia ? Lisäksi harrastan jenkkiautoja. Ikääkin jo 44vee. Huh ! Nyt äkkiä myymään autot pois ja vaihtamaan levyt divarissa kotimaiseen humppaan.
Itse ainakin olen ikääntynyt mieleltäni tosi hitaasti. Hieman standardista poikkeavat harrasteet yms. pitävät nuorekkaana.katsele ympärillesi kun istut jenkkiautoosi pulisongeissasi ja rasvaletissäsi.... yrittääkö ihmiset pidätellä nauruaan?
BUAHHAHHHAHHHAHAHahhahhahahahaaaaaaaa
ei vaan, mukavaa että uskallamme olla omia itsejämme. Pitää olla sellainen kuin tuntuu, naurajat katsokoon peiliin, itse eivät uskalla!
Tsemppiä! epätoivoisia ? kirjoitti:
Itse ainakin olen ikääntynyt mieleltäni tosi hitaasti. Hieman standardista poikkeavat harrasteet yms. pitävät nuorekkaana.Etkä hitossa. Jimi Hendrix on ykkönen ja "Leonard
Skinner" saanut neuvoja häneltä. Angus on esimer-
killään ikinuori. Myös Billy-Beard on saanut vih-
jeen olla oma itsensä.
Osta sähköskitta ja gigawatin ämyrit poistamaan
luteet nurkista!
Niin, ja nupiksi Marsun putkivahvari.- ja kromit kiiltävät
TuomariJuomari kirjoitti:
katsele ympärillesi kun istut jenkkiautoosi pulisongeissasi ja rasvaletissäsi.... yrittääkö ihmiset pidätellä nauruaan?
BUAHHAHHHAHHHAHAHahhahhahahahaaaaaaaa
ei vaan, mukavaa että uskallamme olla omia itsejämme. Pitää olla sellainen kuin tuntuu, naurajat katsokoon peiliin, itse eivät uskalla!
Tsemppiä!ei ihmeemmin ole porukat naureskelleet, kun ollaan liikenteessä siipiKäkkylällä. Tai jos ovat, en ole huomannut/huomioinut. Siinäpähän jalkamiehinä tai corolla-kuskeina irvivät, jos on kanttia.
Rasvaletti ja pulisongit ? Et taida tietää/ymmärtää amerikka-autoharrasteesta mitään, kun yleistät noin rankasti... - tosiälykäs
ja kromit kiiltävät kirjoitti:
ei ihmeemmin ole porukat naureskelleet, kun ollaan liikenteessä siipiKäkkylällä. Tai jos ovat, en ole huomannut/huomioinut. Siinäpähän jalkamiehinä tai corolla-kuskeina irvivät, jos on kanttia.
Rasvaletti ja pulisongit ? Et taida tietää/ymmärtää amerikka-autoharrasteesta mitään, kun yleistät noin rankasti...Mikäs siinä amerikka-autoilussa viehättää? Onko se autojen yksilöllisyys vai onko kyseessä vain atomipommiamerikan ihailu? Maa jossa 50-luvulla miehet kävi töissä ja naiset oli kotona kauniina?
Mä oon nähnyt varmaan parisataa amerikanautomiestä ja kaikilla ollut pulisongit, kummallinen takki ja rasvaletti.... älykkyysosamäärä lienee ollut alle 80?
Mitäs sä mun corollaa irvit, maailman kehittyneintä autotekniikkaa :-) - sata miljoonaa corolla-kuskia
tosiälykäs kirjoitti:
Mikäs siinä amerikka-autoilussa viehättää? Onko se autojen yksilöllisyys vai onko kyseessä vain atomipommiamerikan ihailu? Maa jossa 50-luvulla miehet kävi töissä ja naiset oli kotona kauniina?
Mä oon nähnyt varmaan parisataa amerikanautomiestä ja kaikilla ollut pulisongit, kummallinen takki ja rasvaletti.... älykkyysosamäärä lienee ollut alle 80?
Mitäs sä mun corollaa irvit, maailman kehittyneintä autotekniikkaa :-)ei voi olla väärässä ! En viitsi tämän enempää kinata kaltaisesi "välimallin tyypin" kanssa.
Tule korollallasi ensi kesänä Stadin cruisinkiin ja vaikkapa Kauppatorille ( joka kesäkuukauden 1. perjantaina ). Näet yhdellä kertaa muutama sata amerikanrautaa ja kuskia. Ihan kaikilla ei pulisonkeja ja rasvalettiä. Jokunen viisaskin saattaa löytyä ao. joukosta, mutta ei varmaan niin viisasta kuin Sinä... LOL !
Messukeskukseen american car show:ta katsomaan ja rokkihenkistä suht.varakasta rokkarijoukkoa tavoittelemaan.
johonkin moottoripyörä kerhoon, sieltä niitä molempia löytyy...
- Rockmummo
Pitää vissiin ajella visiiri auki jotta motoristimiehet näkee mun räpsyripset, vaik sit on kyllä riski että amppari lentää öögaan.
Festareilla niitä kaljamahoja on 2 tyyppiä sadasta, humppalavoilla niitä on 98 tyyppiä sadasta. Että silleen. - nainen vm. -55
Rockmummo kirjoitti:
Pitää vissiin ajella visiiri auki jotta motoristimiehet näkee mun räpsyripset, vaik sit on kyllä riski että amppari lentää öögaan.
Festareilla niitä kaljamahoja on 2 tyyppiä sadasta, humppalavoilla niitä on 98 tyyppiä sadasta. Että silleen.En minä sitä rasvalettiä tai pulisonkeja ikävöi...farkutkin saa olla vaikka stretsiä . Mut ainut musiikki joka sykäyttää tosi syvältä on kunnon rock...tai vanhanaikainen heavyrock . Jenkkiautoa tai prätkää ei tarvita...volkkarikin käy , mut humppa puistattaa eikä jalat taivu tangoon . Elvis elää !
- bluepoem
Rockmummo kirjoitti:
Festareilla niitä kaljamahoja on 2 tyyppiä sadasta, humppalavoilla niitä on 98 tyyppiä sadasta. Että silleen.pitää näläntunteen pois...muistelee..ja provinsin lipulla syö aika monesti hyvin.
Mutta ohan se rokki ihan yhtä hyvää vielläkin !!! nainen vm. -55 kirjoitti:
En minä sitä rasvalettiä tai pulisonkeja ikävöi...farkutkin saa olla vaikka stretsiä . Mut ainut musiikki joka sykäyttää tosi syvältä on kunnon rock...tai vanhanaikainen heavyrock . Jenkkiautoa tai prätkää ei tarvita...volkkarikin käy , mut humppa puistattaa eikä jalat taivu tangoon . Elvis elää !
Ainoat päivämäärät mitä kollegani mukaan tulee
muistaa ovat:
01/08/35-08/16/77
Hänestä on rikos olla muistamatta niitä :)
Http://www.elvis.com/Kyllä tässä nyt tulee pyyhkeitä ylläpidolle.
Toistamiseen käy niin, että ketjukommenttini
ei asennu oikeaan paikkaan.
Tämä viesti oli tarkoitettu kohtaan:
rokkii... nainen vm. -55.- Bambse
Kaunis kiitos linkistä !!!
- nainen vm. -55
Taidan liittää tämän linkin suosikeihini : )
- rokkimimmi
Hei onkohan rokkarit tajuttu väärin. Me olemme ihan tavallisia ihmisiä iästä riippumatta. Pukeutuminenkin saattaa olla aika tavanomaista, ei pitkää lettiä, ei nahkatakkia. Kuitenkin näin viidenkympin kynnyksellä yhä soi Fleedwood, ZZ-top,Led Zeppelin ym musiikit, mutta miksi ei muukin. Rokki on vähän sellainen asenne elämään ja elämän tyyli, joka on sisällä ihmisessä. Toivoisihan sitä löytävänsä kaltaisensa vapaan 5o kymppisen rokkimiehen, vaan mistä esim. Helsingissä? Ei sellaista paikkaa taida ollakaan. Ehkä vastaan tulee tällainen toive vahingossa.
Nautitaan kuitenkin kuumista kesäkaduista. - Animus
Mä pidän itseäni rockhenkisenä, mutten silti ole käynyt kuin yhdellä festarilla elämäni aikana (13v Koria roll 1977, mm. Sleepy Sleepers) ja kahdessa konsertissa (Duran Duran, Alice Cooper) ja muutama kapakkakeikka (Hanoi Rocks, Mamba, Jore Marjaranta) muuta sälää. No okei Hurriganesta kävin varhaisteininä kattoo kymmenisen kertaa pitkin uuttamaata. Ja hei! Olin paikalla myös senaatintorilla kun lenskin lehmipaimenet paimensi kuoroa ;)))
Mä olen hirmu mukavuudenhaluinen ja ällöän ryysistä. En oo koskaan käyny hulluilla päivillä, koska tuun siellä hulluks. Niin siis asiaan...mun mielestä livemusiikki on yliarvostettua, hyvä kun biisit tuntee. Ja aina liian kovalla, ettei pysty irvistykseltä nauttimaan pätkääkään.
Mutta kyllä mä olen aina mieskavereilta tiettyä draivia vaatinut. Nynnyys ja luovuttaneisuus kammoksuttaa. Liekö sama kun rockhenkisyys? Asenteestahan siinä lienee enemmän kiinni kun ulkonäöstä, eikö? - Sittenkin Rockmies?
Ei siis voi mitään mutta meidän ikäiset rockmiehet ja mummot ovat lähinnä sääliä herättäviä. Me vanhat papparaiset ja mummot pukeutuneena rockhenkisenä :-))))))))) väkisin tulee mieleen ettei ole päässä kaikki kohdallaan. Farkut ja bootsit,,, no joo ok (apua itselläkin on) ja musta nahkatakki (apua itselläkin on)... hei mitä ihmettä, miksi nuo kadulla hymyilevät minulle, sitäkö se onkin???
Mä muuten kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, en kyllä mitään loppuunsoitettua mutta 70-luvun taitteesta kaikkea kivaa, silloin kun rock loi uutta!- rock'n roll
Huomenna perjantai ja kesäkauden eka cruisin' täällä hesassa.
Käsintehdyt mustat Cobra-bootsit jalkaan, mustat farkut ja nahkarotsi niskaan. Cadillacilla liikenteeseen. Ikää jo 43 v. ja tämä amerikkameininki silti kiinnostaa...
Oonhohan jotenkin outo ? Munhan pitäisi olla vaan kotona, juoda se kossupullo ja kuunnella nalkuttavaa akkaa !
Mutta, nyt parempi puolisko lähtee mukaan cruisailemaan, eikä pahemmin nalkuta muutenkaan !
Hey Man & Ladies, the Summer is comin' !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262446- 1142076
- 1211732
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451557Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91497Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161231044Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87975Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15949