mitä teen kun äiti ei ole päästäny mua viikkoon parkille skeittaamaan vaikka mitään syytä sille ei ole ja en myöskään ole tehnyt mitään värää? Vaikka kuinka kohtelias olen ollutkin ja tehnyt paljon kotitöitä niin en pääse pitämään kavereitten kanssa hauskaa. Mitä teen?
Vastaukset 2
Oletko sattunut kuulemaan sellaisesta asiasta, kuin koronavirus? Siinä on se syy äitisi toiminnalle. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin uskoa äitiäsi. Kavereita ja skeittiramppeja ehtii tavata senkin jälkeen, kun tämä virushässäkkä on mennyt ohi ja arki palaa uomiinsa.
Vai haluatko väen vängällä hakea sen viruksen kotiisi ja tartuttaa sen äitiisi?- Anonyymi
Nyt oman hengen riskaaminen tässä koronatilanteessa on VAARALLISTA! Pysy nyt kotona, keksikää kavereiden kanssa tekemistä vaikka netissä. Äitisi suojelee sinua nyt tältä virukselta joka on vienyt nuoriakin teho-osastoille euroopassa ja jopa Suomessa. Myös nuoria on tähän viirukseen kuollut,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101062
- 74945
- 60889
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham38888- 56818
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni57817Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p275716- 124703
- 69576
- 17552