mitä teen?

Anonyymi

mitä teen kun äiti ei ole päästäny mua viikkoon parkille skeittaamaan vaikka mitään syytä sille ei ole ja en myöskään ole tehnyt mitään värää? Vaikka kuinka kohtelias olen ollutkin ja tehnyt paljon kotitöitä niin en pääse pitämään kavereitten kanssa hauskaa. Mitä teen?

2

<50

Vastaukset

• Oletko sattunut kuulemaan sellaisesta asiasta, kuin koronavirus? Siinä on se syy äitisi toiminnalle. Sinun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin uskoa äitiäsi. Kavereita ja skeittiramppeja ehtii tavata senkin jälkeen, kun tämä virushässäkkä on mennyt ohi ja arki palaa uomiinsa.

Vai haluatko väen vängällä hakea sen viruksen kotiisi ja tartuttaa sen äitiisi?

• Nyt oman hengen riskaaminen tässä koronatilanteessa on VAARALLISTA! Pysy nyt kotona, keksikää kavereiden kanssa tekemistä vaikka netissä. Äitisi suojelee sinua nyt tältä virukselta joka on vienyt nuoriakin teho-osastoille euroopassa ja jopa Suomessa. Myös nuoria on tähän viirukseen kuollut,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mielipiteitä amk pääsykokeesta?

Itselle englanti ja eettiset taidot oli vaikeimpia... Jäikö teillä paljon vastaamatta kysymyksiin? Minulla joka osiossa jäi johonkin vastaamatta.
      Pääsykokeet
      150
      5584
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      180
      4687
    3. Senaatintorilla 10.000 mielenosoittajaa. Koronasta viis

Senaatintorilla hirmuinen Black livers matter miekkari menossa. https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000006528841.html
      Maailman menoa
      249
      2848
    4. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      23
      2789
    5. Stefan maksoi velkansa

Stefan maksoi eläkeyhtiölle velkansa. Siitä saitte kaikki kateelliset ja katkerat luuserit.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2785