Oon 14 vuotias ja menkat on ollu pari vuotta nyt. Alkaa käydä jo vähän päähän ku pikkuhousunsuojat ei istu ikinä kohdalleen, mikä johtaa aina ohivuotoon. En myöskään haluaisi käyttää kunnon siteitä, koska mun vuoto ei oo niin runsasta, että näkisin sen tarpeelliseksi. Voisiko joku kertoo neuvoja tähän koska alkaa ärsyttämään kun joka kerta on veriset alushousut.
Menkkasuojat
Anonyymi
4
127
Vastaukset
- Anonyymi
Vitun tylsän aiheen laitoit tänne.
- Anonyymi
Lopeta tuo misogynistinen vihapuhe. (Ja epäselvyyksien välttämiseksi ja koska et taida ymmärtää ihan kaikkia sanoja: misogynia = naisviha; se kumpuaa yleensä heikosta itsetunnosta).
- Anonyymi
Tärkeä aihe ja hyvä kysymys. Aika hyvin tuntuu toimivan ihan perussiteet - pikkuhousunsuojat toimii oikeastaan parhaiten varsinaisten kuukautisvuotojen välillä tulevien valkovuotojen aikana. Eli katso kaupasta sopivaa ohutta suojaa ja muista että vihaajat vihaa eikä me niistä välitetä.
- Anonyymi
voit käyttää mini tamppooneja jos sun vuoto ei oo runsasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747