Vain päiväsakkoja tuomioksi. Tekee niin pahaa lukea tuo uutisjuttu, melkein ei pystynyt. Tätä kauheutta ei kauaa enää kestä kuten ei Sodomassakaan silloin kauan sitten. Olkaa valmiit Jeesus on tulossa takaisin hyvin pian.
Suomi on Sodoman ja Gomorran tiellä
4
1372
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeus uskoi paikalla ollutta lasta siinä, että molemmat huoneessa olleet miehet olivat tietoisia hänen läsnäolosta huoneessa. Oikeuden mukaan valokuvat huomioon ottaen jää kuitenkin varteenotettava mahdollisuus, ettei Sillanpää sittenkään ollut tietoinen tilanteesta.
Tästä syystä oikeus hylkäsi syytteen hyväksikäytön osalta. - Anonyymi
Pahemmaksi menossa näiden tapahtumien jälkeen.
- Anonyymi
MIKSI SUOMEN OIKEUSLAITOS ARMAHTAA VANKILALTA TUOLLAISEN TEKIJÄN?????
Ei pelkillä sakoilla pysäytetä tuollaista tekijää uskokaa jo ihmeessä.
- Anonyymi
Voi pojat ja tytöt, ukot ja akat. Tietäisittepä mitä tapahtui vuoden 1995 Rantarockissa. Siltsullakin legendaarista ja uskomatonta menoa !!! Siellä vasta Sodomaa ja Gomorraa harrastettiin !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2053833Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622426Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912296- 472213
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321521Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 701157
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251126