Mc Afee security...kokemuksia?

Anonyymi

Gigantti tarjoaa virustorjunta pakettia androidille ja läppärille Mc Afeelta. Onko kukaan kokeillut kuinka hyvä ohjelma on kyseessä. Kysymyksessä on kuukasimaksullinen kolmen vuoden lisenssi.

Onko kuinka tuervallinen?

14

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Se on nyt vaan turhaa asentaa mitään kun Windowsista itsestään löytyy erinomainen torjunta..


    • Anonyymi

      Joo valmiina läppäreissä, voi poistaa heti. Tämä on siis kokeiluversio ja sitten tulee viestiä että pitää ottaa maksullinen noin 30 päivän päästä.

    • Anonyymi

      Ensinnäkään Android ei virustorjuntaa edes tarvitse ja toiseksi Windowsin oma Defender on nykyään erinomainen ohjelma.

      • Anonyymi

        Ensinnäkin Android tarvitsee välittömästi virustorjunnan ja mielellään palomuurin mutta koska on niin rajoitettu niin sen joutuu avaamaan ja samalla on riski että brikkaa koko vehkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensinnäkin Android tarvitsee välittömästi virustorjunnan ja mielellään palomuurin mutta koska on niin rajoitettu niin sen joutuu avaamaan ja samalla on riski että brikkaa koko vehkeen.

        hahhah ei kumpaakaan:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hahhah ei kumpaakaan:D

        Hahhah, tarvitsee kummankin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahhah, tarvitsee kummankin

        eiei:D


    • Anonyymi

      En mä itse kyllä luota Defenderiin. F-Secure on ollut kohta 5v. eikä koskaan mitään ongelmia. Defender pyrki aluksi aina päälle ennen kuin Microsoft hyväksyi 3 osapuolen virustutkan. Toki en minäkään muuta ilmaista ottais. On sanottu ettei Windows 10:ssä tarvitse erillistä virustutkaa, mutta minulla on ainakin.

      • Anonyymi

        Turhaa rahantuhlausta moinen ja samaan aikaan kuitenkin valitat kun hallitus leikkaa kansalaisilta:D


    • Anonyymi

      Aloittaja kysyi Macafeesta ja hänen kysymykseensä ei kukaan näy antavan selkeää ja suoraa vastausta.

      • Anonyymi

        Annettiinhan eli sen poisto ja Defenderin käyttöönotto. Tällä säästää sekä rahaa että hermoja kun käyttöliittymä muuttuu erittäin yksinkertaiseksi eikä tule turhia ilmoituksia.


    • Anonyymi

      McAfee ei ole nykyisellään kuuden suosituimman tietoturvaohjelman joukossa. Siihen lienee hyvät syynsä.

      #TOP6 paremmuusjärjestyksessä *)
      1) Kaspersky Internet Security
      2) Norton 360 Standard
      3) Bitdefender Internet Security
      4) AVG Internet Security
      5) F-Secure SAFE
      6) BullGuard Internet Security

      *) Suurtesti 5/2020 - www.kotimikro.fi/testinurkka

      • Anonyymi

        Ja kaikki noistakin ovat nykypäivänä täysin turhia verrattuna ilmaiseen Defenderiin. Menee vain rahaa hukkaan ja hyöty on olematon. Maailma on muuttunut. Enää maksulliset eivät ole sen parempia toisinkuin vuosia takaperin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe