Olisiko meidän jokaisen hyvä rakentaa rauhaa ja sovintoa kaikkien riitaveljiemme kanssa nyt, kun coronavirus kylvää kauhua ja kuolemaa? Kukaan meistä ei tiedä, milloin tuo pöpö iskee kiinni meidän kehoomme arvaamattomilla seurauksilla. Nyt on parannuksen ja sovinnon teon aika! Nyt on aika valmistautua äkilliseen poislähtöön ja iankaikkisuuteen!
Coronavirus
30
857
Vastaukset
- Anonyymi
Pelko on tietenkin tehokas työkalu ihmispoloisen käsittelyssä. Nyt kehoitan kuitenkin ostamaan Raamatun ja tutkimaan miten Herramme ja Vapahtajamme Jeesus teki tätä kutsumustyötä ja kehoitti seuraajiaankin toimimaan samoin.
Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa.
Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."
Ilm. 22:17 Ja Henki ja morsian sanovat: "Tule!"
Ja joka kuulee, sanokoon: "Tule!"
Ja joka janoaa, tulkoon,
ja joka tahtoo, ottakoon elämän vettä lahjaksi.
Pelolla hallitseminen on maailman ja ihmislihan tapa käyttää valtaa. Pelon ongelma on siinä, että se ei synnytä RAKKAUTTA.
1. Joh. 4:18 Pelkoa ei rakkaudessa ole,
vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta;
ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.- Anonyymi
kokomaailman,talous,,fos teke colaps on vain yks ratkaisun --SOTA,,tästä ei o kokemuksen,,on ollut chuma,,,espanjan,,t,,y,,m,,,jo,,jo,jomut koko maapallo kattava 100% paralisointi ei ollut 'koskaan,,,kuvitella,,jos tilanne tasoittu 3,,4 viikon päästä,,sen jalkeen ainak 1 vuoden rajat ei avataan,,,joka maa pelkä,,etei joku tartuttas taas ai,,ai nyt emme ole samassa,,vain joka on omassa veneessa,,,täys ennakoimaton tilanne,,jutun meno eteen,päin,,
LUOJA on ainoa joka pystyy kaiken tilanteen korjautta,,mut kuka ei häntä edes mainitse,,,paholais jumalattomuuden vallan vain jatka oman,menon---ainakin vielä,,
toivottavasti aatelliset ihmiset vaikuttais sen nuertamis,,muuten vitsit on vähissä,,
PYSYKÄ KAIKKI TERVEINÄ !
JARKI KÄTEEN----MUTTEJ JALKI,KÄTEEN,,,! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kokomaailman,talous,,fos teke colaps on vain yks ratkaisun --SOTA,,tästä ei o kokemuksen,,on ollut chuma,,,espanjan,,t,,y,,m,,,jo,,jo,jomut koko maapallo kattava 100% paralisointi ei ollut 'koskaan,,,kuvitella,,jos tilanne tasoittu 3,,4 viikon päästä,,sen jalkeen ainak 1 vuoden rajat ei avataan,,,joka maa pelkä,,etei joku tartuttas taas ai,,ai nyt emme ole samassa,,vain joka on omassa veneessa,,,täys ennakoimaton tilanne,,jutun meno eteen,päin,,
LUOJA on ainoa joka pystyy kaiken tilanteen korjautta,,mut kuka ei häntä edes mainitse,,,paholais jumalattomuuden vallan vain jatka oman,menon---ainakin vielä,,
toivottavasti aatelliset ihmiset vaikuttais sen nuertamis,,muuten vitsit on vähissä,,
PYSYKÄ KAIKKI TERVEINÄ !
JARKI KÄTEEN----MUTTEJ JALKI,KÄTEEN,,,!Me olemme kaikki ihmisiä.
Meistä jokainen voi valita
joka hetki oman asenteensa.
On valittava hymy,
leikkimieli, kepeys ja nauru.
Niillä me jaksamme.
Mitä enemmän meitä aurinkoisia on
sitä isompi on voimamme.
- Anonyymi
Miksi aloittaa nyt? 2012 maailmanloppu ei pysäyttänyt trolleja ja tuskin tämäkään tai ydinsota...
- Anonyymi
Loppuiko sinulta maailma vuonna 2012? Eikä tässä avauksessa trolli ollut, ajatus sovinnosta Jumalan ja ihmisten kanssa oli ihan oikea. Peln lietsominen on vain sellainen väärä väline, kutsua ihmisiä parannukseen. Sekin voi toki monia pysäyttää ja joku voi hätäparannuksia ehkä tehdäkkin. Evankeliumi on toisenlainen voima, se paljastaa kyllä totuuden, sen että jokainen on 100% syntinen kuolemaansa saakka. Liha kun ei voi sellaista parannusta tehdä että se Jumalalle kelpaisi. Evankeliumi on siinä että Jeesus Kristus kuoli sinun puolestasi ja sovitti kaikki syntisi Jumalan kanssa. Sinulta tarvitaan vain USKO, että näin on todella tapahtunut, syntisini on sovitettu. Tätä uskoa ei voi kuitenkaan itse ottaa, se on Jumalan lahja. Ja paholainen tekee kaikkensa, ettet sinä uskoisi tätä.
- Anonyymi
Kuseessä on kutenkin korona (covid-19) EI corona, viruksesta siis on kysymys.
- Anonyymi
Olisi.
- Anonyymi
Ilmestyskirjan mukaan tulee vielä pahempia vitsauksia, mutta sanotaan, etteivät he kuitenkaan parannusta tehneet.
- Anonyymi
Korona kun iskee vanhoihin kaakkeihin, mitä jää jäljelle?
Miettikää mihin häviäisi ry? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää mihin häviäisi ry?Pikkuhiljaa uusien kaakkien esiintuloon.
Näin siinä tulee käymään. Kristityillä on väärät ylipositiiviset luulot vaikeiden aikojen vaikutuksista epäuskoisiin. Kuten sanottu Raamatussa: ->
-> Ilm. 22:10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.- Anonyymi
yksikristitty kirjoitti:
Näin siinä tulee käymään. Kristityillä on väärät ylipositiiviset luulot vaikeiden aikojen vaikutuksista epäuskoisiin. Kuten sanottu Raamatussa: ->
-> Ilm. 22:10 Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä aika on lähellä.
Ilm. 22:11 Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä, ja joka on saastainen, saastukoon edelleen, ja joka on vanhurskas, tehköön edelleen vanhurskautta, ja joka on pyhä, pyhittyköön edelleen.Nyt olisi hyvää aikaa miettiä vakavasti elämän tarkoitusta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olisi hyvää aikaa miettiä vakavasti elämän tarkoitusta !
ELLEI OLE AIEMMIN MIETTINYT, NIIN KYLLÄ. Monilla elämän tarkoitus on kuitenkin muodostunut jatkuvaksi päättömäksi hyörinäksi, ilman sunnuntain ja arje erottamista, joka nyt on, kiitos Herralle, vähän rauhoittunut. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miettikää mihin häviäisi ry?Tuntuu kuin Jeesuksen Henki varoittaisi meitä kaikkia, tämän korona korona virus epidemian kautta näin;
KR 1933/-38, 1Aikak. 21:10-14
Näin sanoo Herra:
Kolme minä asetan sinun eteesi:
valitse itsellesi yksi niistä,
niin minä teen sen sinulle."
Niin Gaad meni Daavidin tykö ja sanoi hänelle:
"Näin sanoo Herra:
Valitse itsellesi
joko kolme nälkävuotta
tai kolme kuukautta hävitystä ahdistajaisi vainotessa,
vihollistesi miekka kintereilläsi,
tai
kolmeksi
päiväksi
Herran
miekka
ja ruttotauti
maahan,
Herran enkeli tuottamaan tuhoa koko Israelin [maapallon} alueelle.
Katso nyt,
mitä minä vastaan hänelle joka minut lähetti."
Daavid vastasi Gaadille:
"Minä olen suuressa hädässä.
Tahdon langeta Herran käsiin,
sillä hänen laupeutensa on sangen suuri;
ihmisten käsiin minä en tahdo langeta."
Niin Herra antoi ruton tulla Israeliin,
ja Israelista kaatui seitsemänkymmentä tuhatta miestä.
Miten sinä vastaat Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumalale nyt.
https://www.youtube.com/watch?v=jWREsO8-s30&feature=emb_title
- Anonyymi
Aloitus on oikein, sovintoa pitää tehdä, mutta ei kuolemaa varten voi mitenkään valmistautua.
Helvetistä pelastumisen asiassa ei ole mitään vaikutusta sovinnonteolla ihmisten kesken.
Kaikki mitä kuoleman jälkeen on, on vain armosta, siitä, että syntisenä uskotaan Jeesuksen kärsineen puolestamme, sovittaneen Isän vihan ja täyttäneen lain sinun ja minun puolesta.
Avasi meille Taivaan!Tasan tarkkaan juuri näin. Jeesus on tie, joka varmasti perille vie. Hinta synneistämme on kokonaan maksettu Golgatalla. Kun tämän uskot, olet pelastettu.
Mutta avaaja on sikäli oikeassa, että siinä ympäristössä jossa elämme, meistä jää muisto jälkeenjääville. On tärkeätä että keskinäiset riidat sovitaan, silloin jää hyvä muisto. 😇- Anonyymi
yksikristitty kirjoitti:
Tasan tarkkaan juuri näin. Jeesus on tie, joka varmasti perille vie. Hinta synneistämme on kokonaan maksettu Golgatalla. Kun tämän uskot, olet pelastettu.
Mutta avaaja on sikäli oikeassa, että siinä ympäristössä jossa elämme, meistä jää muisto jälkeenjääville. On tärkeätä että keskinäiset riidat sovitaan, silloin jää hyvä muisto. 😇Pelkkä usko sovitukseen ei riitä, vaan sovitus täyttyy ottaa uskolla vastaan. Vai perustiko Kristus turhaan seurakunnan, johon antoi Pyhän Hengen ja taivaan valtakunnan avaimet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä usko sovitukseen ei riitä, vaan sovitus täyttyy ottaa uskolla vastaan. Vai perustiko Kristus turhaan seurakunnan, johon antoi Pyhän Hengen ja taivaan valtakunnan avaimet?
Jos sovitus ei kelpaa lahjaksi, sitten on mentävä helvettiin. Ei seurakunta ketään pelasta.
Kaikki Jeesukseen uskovat kuuluvat Kristuksen seurakuntaan. - Anonyymi
yksikristitty kirjoitti:
Tasan tarkkaan juuri näin. Jeesus on tie, joka varmasti perille vie. Hinta synneistämme on kokonaan maksettu Golgatalla. Kun tämän uskot, olet pelastettu.
Mutta avaaja on sikäli oikeassa, että siinä ympäristössä jossa elämme, meistä jää muisto jälkeenjääville. On tärkeätä että keskinäiset riidat sovitaan, silloin jää hyvä muisto. 😇Mitä riitoja tarkoitat. Raha vai opillisia. Opillisia asioilla ei sovintoa saa Esikoislestadiolaisen ja esikoiset ry:n eriseuran välille. He on tiensä valinneet, ja kulkevat sitä, hamaan loppuunsa asti, näin tautisina aikoina. Puheet ja huokauksen ei enään auta, kuilu on liian iso elävän ja kuolleen välillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä riitoja tarkoitat. Raha vai opillisia. Opillisia asioilla ei sovintoa saa Esikoislestadiolaisen ja esikoiset ry:n eriseuran välille. He on tiensä valinneet, ja kulkevat sitä, hamaan loppuunsa asti, näin tautisina aikoina. Puheet ja huokauksen ei enään auta, kuilu on liian iso elävän ja kuolleen välillä.
Jumalalla on kaikki valta, Hän voi vielä kääntää asiat hyväksi, sitä rukoillaan!
- Anonyymi
Nyt on parannuksen ja sovinnon teon aika! Nyt on aika valmistautua äkilliseen ihanaa elämää ja iankaikkisuuteen elämää. Olemme elossa, sille ette voi mitää
- Anonyymi
Törkeätä viestintää. 👹
- Anonyymi
Ihmiset (uteliaat) tykkäävät kaikenlaisesta humpuukista. Nyt on kaikenlaista humpuukiviestintää mediassa. WhatsAppissa yritettiin ketjukirjepeliä, samoin
Messengerissä myös. Varoituksen muotoon kirjoitettuja viestejä, joita sitten neuvottiin lähettämään kaikille yhteyshenkilöille. Tällaisia pdeudoviestejä ei pidä lähteä jakelemaan kenellekkään. - Anonyymi
pandemia,,,,l nfoDemia on 100 kertaa pahempa
miksi 2 3 ital,,esp,,us jotka on poikeuksen anneta valtaenemmisto maailm,,kansoista
nigeria 100 mil,maa231 havait,, 5 kuol, finland -.kin hyvä esimerkki
latvia 545--kuol-1 austr 5800-kuol,,41croatia1120 kuoll-16
hong kong912 kuoll4singapur1380 kuoll-8,,,,,
liian kova isolatio voi tehdä ihmisesta sekopäiseksi,,jopa vaaralliseksi- Anonyymi
Minkälainen on vaarallinen ihminen, siis Sinun mielstäsi?
- Anonyymi
Mitä liikkuu henkilön päässä kun kirjoittaa koronasta coronana? Ei paljon mitään, mutta itse hän ei sitä huomaa.
- Anonyymi
Korona kirjoitetaan virallisesti ceellä eikä koolla. Korona on suomenkielinen versio coronasta. Corona ceellä on taas kansainvälisesti kirjoitettu nimi kyseisestä taudista.
- Anonyymi
Vapahtajamme antoi käskyn rakastaa lähimmäistä. Rakastammeko?
- Anonyymi
eikös me rakasteta, vaitoakin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1127330- 475286
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa572979Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72463Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101488Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1921359Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3111020Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?226963Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896