Täten laadittu kirje pitää laittaa kun keskustelu sai nytten vereslihaa syntymään keskustelijaiden iholle.
Että kun lukien tietää että täällä on haukuttu jo kauvan ja sanottu nimellä ketä on tyhmä tai tylsä tai typerä niin eikö muka ole sattunut se ? Ja nyt tuli joku raamatussakin Jeesusta rääkännyt hahmo ja kaivoi esiin vanhoja kuin tikulla tökkisi eikä muista että lähimmäisiä ollaan niin kysyn miksi nimenomaan nyt. Että oletus saattaa olla sellainen ettei ole uusi ollenkaan vaan voipi olla eräs tai yksi näistä aiemmin haukutuista ketä näitä nyt on ja jos on yhtään totta mitä on puhuttu chättihuoneessa niin jo kauan poissa ollutta erästä voitaneen epäillä.
Siksi sanon että olisit pysynyt poissa ! Mitä tänne enää tulet riitaakylvämään ja satoa itsellesi korjaamaan kun aikasi on mennyttä. Kukaan ei kaipaamalla kaivannut ! Tätä mieltä ovat useat ja sanovat että rauha joka on ollut nautittavaa saisi säilyyntyä. Teeppä kuule ihtellesi palvelus ja mene uudemman kerran matkoihisi , aivan ystävällisenä pyyntönä tämä vain jos vaikka älyäisit ja uskon että meitä on useita näin toivovia !
Että piti tämäkin omin silmin päästä näkemään
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329