Täten laadittu kirje pitää laittaa kun keskustelu sai nytten vereslihaa syntymään keskustelijaiden iholle.
Että kun lukien tietää että täällä on haukuttu jo kauvan ja sanottu nimellä ketä on tyhmä tai tylsä tai typerä niin eikö muka ole sattunut se ? Ja nyt tuli joku raamatussakin Jeesusta rääkännyt hahmo ja kaivoi esiin vanhoja kuin tikulla tökkisi eikä muista että lähimmäisiä ollaan niin kysyn miksi nimenomaan nyt. Että oletus saattaa olla sellainen ettei ole uusi ollenkaan vaan voipi olla eräs tai yksi näistä aiemmin haukutuista ketä näitä nyt on ja jos on yhtään totta mitä on puhuttu chättihuoneessa niin jo kauan poissa ollutta erästä voitaneen epäillä.
Siksi sanon että olisit pysynyt poissa ! Mitä tänne enää tulet riitaakylvämään ja satoa itsellesi korjaamaan kun aikasi on mennyttä. Kukaan ei kaipaamalla kaivannut ! Tätä mieltä ovat useat ja sanovat että rauha joka on ollut nautittavaa saisi säilyyntyä. Teeppä kuule ihtellesi palvelus ja mene uudemman kerran matkoihisi , aivan ystävällisenä pyyntönä tämä vain jos vaikka älyäisit ja uskon että meitä on useita näin toivovia !
Että piti tämäkin omin silmin päästä näkemään
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.35314949- 2575923
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113438- 1912536
- 1372179
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142062Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101580Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481359Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411186- 891160