Paljonko olette yhteydessä lapsenne toiseen vanhempaan?

Anonyymi

Kyselisin muilta vanhemmilta mielenkiinnosta, että paljonko olette yhteydessä lapsenne toiseen vanhempaan? Jos siis kyse jo about 11 vuotiaasta esiteinistä joka osaa jo itse kertoa omia kuulumisiaan ym. "Kuuluuko" vanhempien silti soitella lähes päivittäin ja laittavan viestiä lapsen asioista?
Miehelläni on yhteishuoltajuus exänsä kanssa heidän 11-vuotiaaseen poikaansa. Poika viettää noin puolet ajastaan meillä, ja puolet äidillään. Mieheni ja pojan äiti tulevat toimeen hyvin, mutta eivät ole kavereita keskenään, eli hoitavat vain lapseen liittyvät asiat.
Luulisi että jonkun 2-vuotiaan hoito ja kuulumisien vaihto voisi olla ehkä lähes päivittäistä, mutta että 11-vuotiaan..? Hmm

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Meillä 13v tyttö, tyttö hoitaa itse paljon asioitaan, mieheni on aniharvoin tekemisissä tytön äitin kanssa , jos on jostain jotain ongelmia, tyttö koittaa ekaksi itse hoitaa, ja sitte sähköpostilla mieheni ottaa yhteyttä exäänsä.
      Mitään ongelmia ei oikeestaan ole , tyttö hoitaa koulunsa erittäin tunnollisesti, ja on päämäärätietoinen ja järkevä.
      Ihana tytär miehelläni.

    • Anonyymi

      Rankkaa.

    • Anonyymi

      Ei minkäänlaista yhteyttä äiti ei anna tavata lasta ei halua olla missään tekemisissä ja on estot päällä puhelimessa että tällaisiakin "äitejä"mahtuu tähän maailmaan.

    • Anonyymi

      Koko ajan, lasteni toinen vanhempi asuu meillä. Hullu kyssäri. Olemme perhe joten tottakai asumme yhdessä.

      • Anonyymi

        Teillä siis jonkinmoinen kommuuni ,tai haaremi, exät ja nyxät yhdessä kakaroineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä siis jonkinmoinen kommuuni ,tai haaremi, exät ja nyxät yhdessä kakaroineen.

        Mikä kommuuni? Minulla ja miehelläni on yhteiset lapset, olemme perhe jotka ovat asuneet yhdessä jo ennen lastemme syntymää. Jos haluat sanoa sitä kommuuniksi niin se on sun häpeä, mutta suomen laissa sitä sanotaan perheeksi, perusperheeksi, jossa on vanhemmat ja yhteiset lapset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kommuuni? Minulla ja miehelläni on yhteiset lapset, olemme perhe jotka ovat asuneet yhdessä jo ennen lastemme syntymää. Jos haluat sanoa sitä kommuuniksi niin se on sun häpeä, mutta suomen laissa sitä sanotaan perheeksi, perusperheeksi, jossa on vanhemmat ja yhteiset lapset.

        Mitä wit....a sitte teet uusperheet palstalla , teillä ydinperheellisillä on oma palsta.
        Tämä on tarkoitettu uusperheellisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä kommuuni? Minulla ja miehelläni on yhteiset lapset, olemme perhe jotka ovat asuneet yhdessä jo ennen lastemme syntymää. Jos haluat sanoa sitä kommuuniksi niin se on sun häpeä, mutta suomen laissa sitä sanotaan perheeksi, perusperheeksi, jossa on vanhemmat ja yhteiset lapset.

        Väärä foorumi, täällä käsitellään uusperheitä, mene omalle palstallesi pätemään.


    • Anonyymi

      Onpas täällä hiljaista.. :'( Olisi ollut kiva kuulla enemmän miten asiat hoituvat muilla.

      • Anonyymi

        Monella on jo korona.


    • Anonyymi

      Aivan, korona kaataa väkeä kuin heinää ja ei-kuolleet ovat liian kännissä osuakseen näppikseen.

      • Anonyymi

        Niin on, naikkoset ei iske enää perheellisiä miehiä eikä riko perheitä, mutta kyllä piristyy taas kesällä, sitten rikkoutuu tämänkin edestä.


      • Anonyymi

        Niin on, miekkoset ei iske enää perheellisiä naisia eikä riko perheitä, mutta kyllä piristyy taas syksyllä sitten rikkoutuu tämänkin edestä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 155
      4557
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      117
      4165
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2750
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      93
      1596
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe