Tervehdys kaikki koiraihmiset!
Miten on nykyään käyttekö puistoilemassa koirienne kanssa? Helppohan siinä on pitää etäisyyttä muihin ihmisiin ja tietääkseni koirat eivät virusta levitä. Olen muutaman kerran ajellut täältä maaseudulta lähimpään puistoon että erittäinkin aktiivinen nuori koirani saisi leikkiseuraa mutta ei ole ollut puistossa ketään. Onkohan se ollut vain sattumaa?
Leikkiseuraa
4
98
Vastaukset
- Anonyymi
No, jos teidän huudeilla on paljonkin kaltaistasi porukkaa, jotka eivät tiedä varmaksi sitä, etteivät koirat koronaa levitä, niin ei ollut välttämättä sattumaa. Nyt on suureen kysymykseesi vastattu.
- Anonyymi
Voi olla että oli sattumaa taikka sitten ei. Paha sanoa juuta tai jaata kun en kyseistä puistoa mitä luultavimmin tiedä koska mahdollisuus sille että se on se jossa itse käyn on pienempi kuin lottovoiton mahis.
Itse käyn ihan normaalisti nykyäänkin puistossa koirieni kanssa. Mutta meidän lähipuistossa tuntuu ihmiset tykkäävän käydä suurinpiirtein samoihin aikoihin, isoin "ruuhka" on viiden maissa jolloin puistossa on paljon ihmisiä koirineen. Yleensä siinä 1-4 maissa on puisto ihan tyhjillään. - Anonyymi
Koira? Leikkiseuraa?? Ootko sä tosissas? EI koirat tartte leikkiseuraa, ne on laumaeläimiä!
- Anonyymi
Korona on eläinten tauti. Koira on eläin. Miksi muka korona ei tarttuisi koiraan? Kun on testattu, on löydetty tarttuneen. Älä mene puistoon. Älä teetä jätöksiä muitten siivottaviksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1797463
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes873346- 572355
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se691502Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3701448- 571363
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201336Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171071Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791030Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841028