Onko tää taikauskoo vai mitä?

Anonyymi

Ihmeellisiä asioita on alkanut tapahtuu. Olin viime kesänä käymässä selvännäkijällä eli Naomi M. luona ja olin jo ennalta sanonut että haluisin sellasen amuletin mitä facebookisa oli hänen sivuilla. Katsonnnan lopuksi hän nosti niitä pöydälle, Sellasia en oo nähny missään ennen, tosi jännittävän kauniita ja hän pyysi mun valita omani minkä tiesin heti minkä halusin. Siitä tulee heti meri mieleen, Sellanen turkoosin sävynen ja vihreitä helmiä. Hän sulki sen käsiensä väliin ja mumisi jotakin mikä kuulosti ihan latinalta, Joku loitsu tai jotai ja laski sen sitten mun kädelle ja sanoi että mun kuuluu pitää sitä ihoani vasten ja muut ei saa siihen koskea. Laitoin sen heti mun kaulaan ja oon käyttäny siitä asti, yöt se on mun vieresssä pöydällä. Noi asiat mitä alko melki heti tapahtuun että yks mies johon olin ollu jo kauan ihastunu kutsui mun treffeille vaikkei ennen edes vilkassu mua. Sitte sain asunnon vaikka sitä haki ties kuinka monta. Sit pääsin töihin samaan paikkaan misssä olin ollu harjottelijana. Ennen kaikki asiat meni tosi vaikeen kautta enkä tajuu mikä muu voinnu vaikuttaa kun tää mun amuletti.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pidä hyvä ihminen ne amulettisi tahrattomina. Vain niin kauan se "taikausko" niissä säilyy (jos se "voima" ei ole todella voimakasta ...). Mutta kiva että haluat jakaa tällä tavoin ymmärrystä tähän epäilevään ja leväperäiseen yhteiskuntaan, jota vaan materialiset arvot tuntuvat näinä päivinä paljolti kiinnostavan ...

    • Anonyymi

      On jotakin voimaa, mene ja tiedä onko kysymys taikauskosta mutta toimii! Omani hankin jokunen vuosi sitten, minulla on Naomin maalaama Enkelitaulu myös. Amulettia kannan mukana erityisesti aina kun on jotakin tärkeää tai joku tilanne mitä jännitän, se antaa jollain tavoin rohkeutta kun olen muuten aika arka. Muun aikaa on yöpöydän laatikossa. Naomi sanoi sillon että vahvistaa sitä toivetta tai unelmaa mitä eniten toivon, no, se unelma on saavutettu:D

    • Anonyymi

      elikkä mitämitä..?! miten sellasen voin hankkia voinko vaan tilata mulle......?? Tarviin niin nyt lisävoimaa.

    • Anonyymi

      Minunkin elä.ässä muuttui kaikki paremm suuntaan kun ryhdyin hengelliseksi 19 vuotiaana yöllä kävellessä vaikutusta jossa tyhjää oli itkin matkan ja Jumalalle elämän omistaa päätin Mutta ihmiset elämä Jumala on niin kurjaa petollista ollut että
      Tanssin tuossa ison näyttönscreenin seinän kokoisen edessä ja toistin elei ja liikkeitä urheilijoiden ym Se oli aivanhauska ja olin katkera ja epäoikmukaisena pidän yms ettei ollut rahaa ja mietin onko niiden näkyvien ihmisten elämä helppoa kokoajan ollut
      Tän pubi kiinni huomisesta
      En ole tääl käynyt, toista kertaa elämässäni olen Jouluna olin
      Ei kahviloissa ollut ihmisiä siel sai istua metrien väli toiseen asiakkaaseen Epäilen korona on kateellisten maalaisten unelmien täyttymys alhaisten kaksipäisen et tääl Hesassa ei olisi enempää kuin heillä apinanpäillä

      Tääl pääsi moneen kahvilaan ja kirjastoon nyt on varmaan siellä Miika päillä Ninni elämää ett hä Krist usko perustaja että tällä ei vois olla enempää kuin heillä

    • Anonyymi

      Niin minäkään en tullut uskoon Jees Su s vaikutettuna, en missään seurakunnassa käynyt enkä Kirkossa. Isäni joka oli Mooses ei ollut hengellinen eikä äitinikään JOKA ehkä Jeesuksen parisielu opettanut eikä vaatinut mit,🎗oli uskovainen kyllä mutta ei uskoaan tyrkyttävä🎀🎎Jeesus saattaa olla tuo buddhalainen nykyään

    • Anonyymi

      Tuolla on pappi juuri tv ssä En ymmärrä miten alkukristityillä voi olla heikot olot
      Screenillä oli vauhdikasta elämää kristinuskon, miksi he ei ott minua mukaan? Oli kaik suuret tunteet ( ajatus myös tuli se korona johtua voi Adamin Eva on työllistämistyönä siivoamassa ja minä en saanut nukkua, niistäkin asioista johtua voi emme pystyneet puolustamaa elämää jota alkukristittynä ain myönteinen ollut ihaili katseel suojeli sielul mut mukaan eivät ottaneet ketkä hyväs energias vauhdikkas elämäs rikkaus tehdä mit tahtoivat nuo autoradatkin pyöräily kisa radat mäet slalom🎗 hetken olin hyväs henges mukana Musiik oli ja nuoruudesta musiikki

    • Anonyymi

      Yläpuolelle tavisten👩‍🚀koska kerran olen perusta kristinusko
      JUmaLa💎tahdon yläpuolelle tavisten
      Kun kerran olen perustaja kristinusko n

      • Anonyymi

        Onkohan noi ny erehtyny ryhmästä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe