Tuntuu tosi oudolta ..toivon että heräisisin painajaisesta ..tä tuntuu niin pitkältä unelta ..mutta tämä taitaa olla todellisuutta eikä unta :( loppuisi jo tämä painajainen...minne ollaan menossa kysyisin jos olisin vielä lapsi ...seuraavat 10v.on vain menetysten aika eikä mikään ole loppumassa ..tämä virus on jotain muuta sillä ollaan jo 2020 ...miksi tämä ei vaan lopu ..ehkä se on vaan meidän kaikkien unelma...unelmoin ennen tätä virusta ihan jotain muuta nyt vain toivon että tämä p....loppuisi ...sisimmissäni tiedän että vaikka loppuisi 8kk päästä niin on paljon korjattavaa ...työt ..yritykset ..jne...kuka parantaa meidät tästä...ohh olen väsynnyt
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ja vielä tämä kaupat voisi pitää 24h auki ..tällein ruuhkia ei tulisi ...ja tartunta riski pienenisi ...kaikki vaan kiini baarit jne...ruoka kaupat apteekit 24h . Eikös me nyt eletä poikkeus aikaa...joten marin voisi tehdä jotain järkevää eikä vaan puhua ja puhua toimintaa vaan rajat kii kaikkialle ...helvetti ...tätä menoa ollaan helvetissä ...mitä odotetaan katastroffia?Common marin voidaan puhua sitten kun olet saanut jotain järkevää aikaseksi...heti kaikki samana päivänä ...eikä joka viikko jotain päätetä...älkää katsoko naapuri maata ...mitä ruotsi tekee miten norjalla menee...plz toimintaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1151609Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91837- 56747
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja147747Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35721Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat39611Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔40601Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö226595- 67589
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33567