Tuntuu tosi oudolta ..toivon että heräisisin painajaisesta ..tä tuntuu niin pitkältä unelta ..mutta tämä taitaa olla todellisuutta eikä unta :( loppuisi jo tämä painajainen...minne ollaan menossa kysyisin jos olisin vielä lapsi ...seuraavat 10v.on vain menetysten aika eikä mikään ole loppumassa ..tämä virus on jotain muuta sillä ollaan jo 2020 ...miksi tämä ei vaan lopu ..ehkä se on vaan meidän kaikkien unelma...unelmoin ennen tätä virusta ihan jotain muuta nyt vain toivon että tämä p....loppuisi ...sisimmissäni tiedän että vaikka loppuisi 8kk päästä niin on paljon korjattavaa ...työt ..yritykset ..jne...kuka parantaa meidät tästä...ohh olen väsynnyt
Vastaukset 1
- Anonyymi
Ja vielä tämä kaupat voisi pitää 24h auki ..tällein ruuhkia ei tulisi ...ja tartunta riski pienenisi ...kaikki vaan kiini baarit jne...ruoka kaupat apteekit 24h . Eikös me nyt eletä poikkeus aikaa...joten marin voisi tehdä jotain järkevää eikä vaan puhua ja puhua toimintaa vaan rajat kii kaikkialle ...helvetti ...tätä menoa ollaan helvetissä ...mitä odotetaan katastroffia?Common marin voidaan puhua sitten kun olet saanut jotain järkevää aikaseksi...heti kaikki samana päivänä ...eikä joka viikko jotain päätetä...älkää katsoko naapuri maata ...mitä ruotsi tekee miten norjalla menee...plz toimintaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881368
- 681116
- 65941
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste160832Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.66685Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?102615Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37596- 77581
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova53563- 77558