Tuntuu tosi oudolta ..toivon että heräisisin painajaisesta ..tä tuntuu niin pitkältä unelta ..mutta tämä taitaa olla todellisuutta eikä unta :( loppuisi jo tämä painajainen...minne ollaan menossa kysyisin jos olisin vielä lapsi ...seuraavat 10v.on vain menetysten aika eikä mikään ole loppumassa ..tämä virus on jotain muuta sillä ollaan jo 2020 ...miksi tämä ei vaan lopu ..ehkä se on vaan meidän kaikkien unelma...unelmoin ennen tätä virusta ihan jotain muuta nyt vain toivon että tämä p....loppuisi ...sisimmissäni tiedän että vaikka loppuisi 8kk päästä niin on paljon korjattavaa ...työt ..yritykset ..jne...kuka parantaa meidät tästä...ohh olen väsynnyt
Coronavirus
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Ja vielä tämä kaupat voisi pitää 24h auki ..tällein ruuhkia ei tulisi ...ja tartunta riski pienenisi ...kaikki vaan kiini baarit jne...ruoka kaupat apteekit 24h . Eikös me nyt eletä poikkeus aikaa...joten marin voisi tehdä jotain järkevää eikä vaan puhua ja puhua toimintaa vaan rajat kii kaikkialle ...helvetti ...tätä menoa ollaan helvetissä ...mitä odotetaan katastroffia?Common marin voidaan puhua sitten kun olet saanut jotain järkevää aikaseksi...heti kaikki samana päivänä ...eikä joka viikko jotain päätetä...älkää katsoko naapuri maata ...mitä ruotsi tekee miten norjalla menee...plz toimintaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001710Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571350Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761298Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108850
- 72833