Eli pitääkö BTM/bi miehen peppu paitsi olla posliini ja puhdas niin mielestäsi? A laiha/luinen? B lihaksikas? C pyöreän naisellinen? D pyöreä pallo peppu? E leveä/lihava?että saa sinut kovaksi!!ehkä myös pienet perustelut on ok!!!kiitos
Sinun mieleen
14
905
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kokemuksia,
- Anonyymi
Millanen itelläs
- Anonyymi
Sulta on aivotkin menny siinä hommassa.Kovalevy tuntuu olevan jumissa.
- Anonyymi
C ja D väli muoto miulla!!
- Anonyymi
Komee
- Anonyymi
Juu en ole vielä rukkasia saanut jos treffit sovittu toppien kans ja varsinkin vanhemmat miehet tykännyt itse olen 40v mukavoo on ollut!!
- Anonyymi
Painuuko syvä
- Anonyymi
B- ja C kiihoittais kivasti :-)
- Anonyymi
Posliini ja puhdas tietenkin ja naisellinen c on kiva :) ukm55
- Anonyymi
Jep vielä nää farkut mitkä antaa muodot hyvät pepulle niin kyllä näitä kelpaa puristella ja läpsiä ei ne siitä kulu!!kiva kiusotella kaupois ja muissa paikois nii näkee kuka hetero ja kuka ei ku katse seuraa!!onpa jokunen tuttavuuksien niin syntynyt ku ala hyllylle kumartaa oikeen aikaisesti ja pinkeet varkut jotka kiristyy pakaroiden kohdalta oikeeseen aikaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep vielä nää farkut mitkä antaa muodot hyvät pepulle niin kyllä näitä kelpaa puristella ja läpsiä ei ne siitä kulu!!kiva kiusotella kaupois ja muissa paikois nii näkee kuka hetero ja kuka ei ku katse seuraa!!onpa jokunen tuttavuuksien niin syntynyt ku ala hyllylle kumartaa oikeen aikaisesti ja pinkeet varkut jotka kiristyy pakaroiden kohdalta oikeeseen aikaan!!!
Mä myös pidän tiukkoja stretch-farkkuja ja ne tuntuu ja näyttää kuumilta tiukkassa pepussani!
- Anonyymi
Kyllä tiukka peppu saa multa täydet pisteet :-)
- Anonyymi
pyöree tai lihava paras. eikä tarvi olla posliini >:)
- Anonyymi
Niin ja itse tykkään että mies katsoo ja runkkaa itseään ja juuri kun laukee niin tuo kalun aivan kiinni pallo peppuun ja laskee paineella siemenet sisään pepun huulilta!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä411743Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2381316Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2001214- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321127- 781076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057