Eli pitääkö BTM/bi miehen peppu paitsi olla posliini ja puhdas niin mielestäsi? A laiha/luinen? B lihaksikas? C pyöreän naisellinen? D pyöreä pallo peppu? E leveä/lihava?että saa sinut kovaksi!!ehkä myös pienet perustelut on ok!!!kiitos
Sinun mieleen
14
1069
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo kokemuksia,
- Anonyymi
Millanen itelläs
- Anonyymi
Sulta on aivotkin menny siinä hommassa.Kovalevy tuntuu olevan jumissa.
- Anonyymi
C ja D väli muoto miulla!!
- Anonyymi
Komee
- Anonyymi
Juu en ole vielä rukkasia saanut jos treffit sovittu toppien kans ja varsinkin vanhemmat miehet tykännyt itse olen 40v mukavoo on ollut!!
- Anonyymi
Painuuko syvä
- Anonyymi
B- ja C kiihoittais kivasti :-)
- Anonyymi
Posliini ja puhdas tietenkin ja naisellinen c on kiva :) ukm55
- Anonyymi
Jep vielä nää farkut mitkä antaa muodot hyvät pepulle niin kyllä näitä kelpaa puristella ja läpsiä ei ne siitä kulu!!kiva kiusotella kaupois ja muissa paikois nii näkee kuka hetero ja kuka ei ku katse seuraa!!onpa jokunen tuttavuuksien niin syntynyt ku ala hyllylle kumartaa oikeen aikaisesti ja pinkeet varkut jotka kiristyy pakaroiden kohdalta oikeeseen aikaan!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep vielä nää farkut mitkä antaa muodot hyvät pepulle niin kyllä näitä kelpaa puristella ja läpsiä ei ne siitä kulu!!kiva kiusotella kaupois ja muissa paikois nii näkee kuka hetero ja kuka ei ku katse seuraa!!onpa jokunen tuttavuuksien niin syntynyt ku ala hyllylle kumartaa oikeen aikaisesti ja pinkeet varkut jotka kiristyy pakaroiden kohdalta oikeeseen aikaan!!!
Mä myös pidän tiukkoja stretch-farkkuja ja ne tuntuu ja näyttää kuumilta tiukkassa pepussani!
- Anonyymi
Kyllä tiukka peppu saa multa täydet pisteet :-)
- Anonyymi
pyöree tai lihava paras. eikä tarvi olla posliini >:)
- Anonyymi
Niin ja itse tykkään että mies katsoo ja runkkaa itseään ja juuri kun laukee niin tuo kalun aivan kiinni pallo peppuun ja laskee paineella siemenet sisään pepun huulilta!!
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"638847Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545524Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1274976Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään83842Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m833456Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533359Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä352702En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102641Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392603- 241727