Olen 12 v ja laiha

Olen huolissani itse kun olen niin laiha ja pitkä. Olen miettinyt, että mistä se johtuu. Syön ihan normaalisti, ja ei ole mitään sairautta. RAKASTAN HYVÄÄ RUOKAA. Mutta eikö murrosikään liity painon-nousu niin koskakohan se tulee kun mulla on kyllä puskat tullu ja hiki haisee... AUTTAKAA MITEN SAADA LISÄÄ PAINOA

6

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se tulee ku tulee, pääasia on ettet rupee lihottaa ittees tahallaa esim jokapäiväsillä herkuilla.

      • Anonyymi

        ite lihosin 10 kiloo kun oli hampparit ja sipsipussit aina kädes 3 viikon ajan


    • Anonyymi

      Olin minäkin aikoinaan kukkakeppi, mutta armeijaan meno muutti tilanteen.
      Aina nälkä, ja hyvää ruokaa. Painoa tuli armeija-aikana 9 kg lisää.
      Kotona taidettiin siihen aikaan tarjoilla muodikkaasti vähärasvaista.

    • Nuoruusiässä yleensäkin kasvu tulee aaltoilemalla, usein pituuskasvupyrähdykset tulee ensin ja kerroitkin, että olet pitkä, joten varmaan kehon muu kasvu on tulossa. Miten kasvu on edennyt vanhemmillasi? Nämäkin asiat ovat perimässä kulkeutuvia, joten voisit heiltä asiasta kysyä.
      Sanna / SotkamonSaapas

      • Anonyymi

        Sanna, lääkärissäkin voi käydä, ei tarvi arvailla eikä tehdä sukuselvitystä. Ei Sotkamo enää ole perähikiää, jossa eletään ilman nykyaikaa.


    • Anonyymi

      Luulisin ettei tarvitse yrittää tehdä mitään. Nuorena kasvaa kuin kulkisi vuoristoradassa, ainakin osa ihmisistä. Pärjäilemisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      348
      4584
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      27
      2846
    3. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      90
      1931
    4. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      134
      1875
    5. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      31
      1805
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      38
      1696
    7. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      31
      1613
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      110
      1414
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1309
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      177
      1282
    Aihe