Olen huolissani itse kun olen niin laiha ja pitkä. Olen miettinyt, että mistä se johtuu. Syön ihan normaalisti, ja ei ole mitään sairautta. RAKASTAN HYVÄÄ RUOKAA. Mutta eikö murrosikään liity painon-nousu niin koskakohan se tulee kun mulla on kyllä puskat tullu ja hiki haisee... AUTTAKAA MITEN SAADA LISÄÄ PAINOA
Olen 12 v ja laiha
6
178
Vastaukset
- Anonyymi
Se tulee ku tulee, pääasia on ettet rupee lihottaa ittees tahallaa esim jokapäiväsillä herkuilla.
- Anonyymi
ite lihosin 10 kiloo kun oli hampparit ja sipsipussit aina kädes 3 viikon ajan
- Anonyymi
Olin minäkin aikoinaan kukkakeppi, mutta armeijaan meno muutti tilanteen.
Aina nälkä, ja hyvää ruokaa. Painoa tuli armeija-aikana 9 kg lisää.
Kotona taidettiin siihen aikaan tarjoilla muodikkaasti vähärasvaista. Nuoruusiässä yleensäkin kasvu tulee aaltoilemalla, usein pituuskasvupyrähdykset tulee ensin ja kerroitkin, että olet pitkä, joten varmaan kehon muu kasvu on tulossa. Miten kasvu on edennyt vanhemmillasi? Nämäkin asiat ovat perimässä kulkeutuvia, joten voisit heiltä asiasta kysyä.
Sanna / SotkamonSaapas- Anonyymi
Sanna, lääkärissäkin voi käydä, ei tarvi arvailla eikä tehdä sukuselvitystä. Ei Sotkamo enää ole perähikiää, jossa eletään ilman nykyaikaa.
- Anonyymi
Luulisin ettei tarvitse yrittää tehdä mitään. Nuorena kasvaa kuin kulkisi vuoristoradassa, ainakin osa ihmisistä. Pärjäilemisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224594- 203745
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4072449- 272181
- 342034
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391969- 361809
- 151738
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191507- 121371