Olen 12 v ja laiha

Olen huolissani itse kun olen niin laiha ja pitkä. Olen miettinyt, että mistä se johtuu. Syön ihan normaalisti, ja ei ole mitään sairautta. RAKASTAN HYVÄÄ RUOKAA. Mutta eikö murrosikään liity painon-nousu niin koskakohan se tulee kun mulla on kyllä puskat tullu ja hiki haisee... AUTTAKAA MITEN SAADA LISÄÄ PAINOA

5

56

• Nuoruusiässä yleensäkin kasvu tulee aaltoilemalla, usein pituuskasvupyrähdykset tulee ensin ja kerroitkin, että olet pitkä, joten varmaan kehon muu kasvu on tulossa. Miten kasvu on edennyt vanhemmillasi? Nämäkin asiat ovat perimässä kulkeutuvia, joten voisit heiltä asiasta kysyä.
    Sanna / SotkamonSaapas

Vastaukset

• Se tulee ku tulee, pääasia on ettet rupee lihottaa ittees tahallaa esim jokapäiväsillä herkuilla.

• ite lihosin 10 kiloo kun oli hampparit ja sipsipussit aina kädes 3 viikon ajan

• Olin minäkin aikoinaan kukkakeppi, mutta armeijaan meno muutti tilanteen.
    Aina nälkä, ja hyvää ruokaa. Painoa tuli armeija-aikana 9 kg lisää.
    Kotona taidettiin siihen aikaan tarjoilla muodikkaasti vähärasvaista.

• Nuoruusiässä yleensäkin kasvu tulee aaltoilemalla, usein pituuskasvupyrähdykset tulee ensin ja kerroitkin, että olet pitkä, joten varmaan kehon muu kasvu on tulossa. Miten kasvu on edennyt vanhemmillasi? Nämäkin asiat ovat perimässä kulkeutuvia, joten voisit heiltä asiasta kysyä.
    Sanna / SotkamonSaapas

• Sanna, lääkärissäkin voi käydä, ei tarvi arvailla eikä tehdä sukuselvitystä. Ei Sotkamo enää ole perähikiää, jossa eletään ilman nykyaikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
    Maailman menoa
    319
    3442
  2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
    Maailman menoa
    122
    2770
  3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
    Maailman menoa
    174
    1769
  4. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
    Kotimaiset julkkisjuorut
    85
    1387
  5. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
    Jämsä
    20
    910