Olen huolissani itse kun olen niin laiha ja pitkä. Olen miettinyt, että mistä se johtuu. Syön ihan normaalisti, ja ei ole mitään sairautta. RAKASTAN HYVÄÄ RUOKAA. Mutta eikö murrosikään liity painon-nousu niin koskakohan se tulee kun mulla on kyllä puskat tullu ja hiki haisee... AUTTAKAA MITEN SAADA LISÄÄ PAINOA
Olen 12 v ja laiha
6
235
Vastaukset
- Anonyymi
Se tulee ku tulee, pääasia on ettet rupee lihottaa ittees tahallaa esim jokapäiväsillä herkuilla.
- Anonyymi
ite lihosin 10 kiloo kun oli hampparit ja sipsipussit aina kädes 3 viikon ajan
- Anonyymi
Olin minäkin aikoinaan kukkakeppi, mutta armeijaan meno muutti tilanteen.
Aina nälkä, ja hyvää ruokaa. Painoa tuli armeija-aikana 9 kg lisää.
Kotona taidettiin siihen aikaan tarjoilla muodikkaasti vähärasvaista. Nuoruusiässä yleensäkin kasvu tulee aaltoilemalla, usein pituuskasvupyrähdykset tulee ensin ja kerroitkin, että olet pitkä, joten varmaan kehon muu kasvu on tulossa. Miten kasvu on edennyt vanhemmillasi? Nämäkin asiat ovat perimässä kulkeutuvia, joten voisit heiltä asiasta kysyä.
Sanna / SotkamonSaapas- Anonyymi
Sanna, lääkärissäkin voi käydä, ei tarvi arvailla eikä tehdä sukuselvitystä. Ei Sotkamo enää ole perähikiää, jossa eletään ilman nykyaikaa.
- Anonyymi
Luulisin ettei tarvitse yrittää tehdä mitään. Nuorena kasvaa kuin kulkisi vuoristoradassa, ainakin osa ihmisistä. Pärjäilemisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1186346Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816167Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696030Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452375Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1201411- 121251
- 1871098
- 59897