Soittopyyntö lähetetty viime vkolla, chat ei saa kiinni, soittamalla kokoajan jonoa.
V.ttu että syö miestä, ei pääse hoitamaan asioita pois päiväjärjestyksestä.
Telian asiakaspalvelu kehnoa
10
1487
Vastaukset
- Anonyymi
Irtisanoin (silloisten ohjeiden mukaan yhteydenottopyyntölomakkeella) 5.2. Kyselin perään viikon välein samalla lomakkeella.
25.2. soitti sättivä virkailija. Ei antanut pyytämääni tarjousta mobiilinetistä.
Irtisanomisaika on sopimuksissa kaksi viikkoa. Laskuttivat 25.2. asti- Anonyymi
6.4 modeemi rikki tms telia yhteystesti kertoo ongrlmista, häiriökartta ei. jotan on vialla aspassa 10 33minuutin odotus ei tuottanu tulosta jonotuksessa.on se prkl.näpääilyjä valintoja hevon veen paljo ennenku pääs edes jonottaan. eli yhteys ei toimi. asiakaspalveluun ei saa yhteyttä.
- Anonyymi
Juu,ei sieltä saa mitään vastausta mihinkään vieläkään...hemmetin alaarvoinen palvelu...
- Anonyymi
telia on hieman haastav jos tarvitsee asiakaspalvelua. telia lähettää kysymys merkillä alskuja vaikka joka kk olen kiltisti maksanut... yritin löhettääv iestejä ettäs aisin selvennyksen mistä laskusta on kyse? Vatsuasta ei ikävä kyllä saa.... tämä on telian puolelta hämmentävää sillä kuulin että lisäävät omin päin jotain maksullisia lisä sovelluksia ja jos ovat liittäneet netti tilaukseeni jotain maksullisia sovelluskia ilman minun suostumusta(puhumattakaan lähettämättä mitään sopimus vahvistuksia) on tässä toimittu rikos lain mukaan lievään rikkeeseen. jos ta voi saada sakkoa.
Ikävää kun yrittää kirjutuakin omilla pankki tunnuskilla niin joutuu 4-6 kertaa kirjautua kun telian sovelluskessa on jotain mikä pankki sivut kokee uhaksi ja kirjautuminen epäonnistuu....kummallista toimintaa.tämä heidän lisä laksu on vain 9.24€ mutta periaatteessa minun tuliis saada selvitys mistä lasku koostuu. ennen kuin maksan . Totta kai maksan jos on liittymä hintoja ilmoittanmatta nostettu ja tämä on jokin tasaus alsku niin toki maksan mutat kyllä pitäiis saada nopeammin avstausta kun on kyse laskusta josta asiakas ei ole tietoinen mistä syntynyt?? Tämä vastaamattomuus on epäilyttävää onko tarkoitus ettäe rä päivä umpeutuu ja saavat lisätä viivästys korkoja vai mikä tämä on??- Anonyymi
Ei tuolla kirjoitustaidolla mikään onnistu.
- Anonyymi
ehkä telia ei välitä niin paljon asiakkaistansa..... kyllä laskuissa tulisi edes antaa selitys mistä lasku koostuu tai perustuu.... ehkä TELIA ei välitä
- Anonyymi
olen myös yrittänyt saada yhteyttä Telian asiakspalvelu kirjautumalla(6 kerran pääsin sisään) ja lähetin viestin ja pyysin myös selvitystä mistä lasku on koostunut ja miksi lähetetty käsky maksaa puhelimeeni?? Tarksitin joka kk laskun on mennyt pankin mukaan telian tilille??
- Anonyymi
Jos minulla on asiaa Telian asiakaspelveluun, kirjaudun omalle Minun Telia-sivulle, jonne voi jättää viestejä. Aina niihin on vastattu, paitsi liittymän hinnan tinkiminen ei onnistu.
- Anonyymi
Telia istuu oksalla ja sahaa sitä poikki.
Vs. Elisan palvelu se sentään toimii.
Miksi Telia yhtiö ei ymmärrä, että me asiakkaat maksamme palvelusta ja jota me emme saa. Elisan verkossa oleva puhelin 0500366xxx antaa "jatkuvasti" varattua Telian verkon puhelimeen 040931xxxx!
Tämä vika on ollut päällä noin 3 kuukautta ja Telia ei halua korjata vikaa.
A-tilaaja saa varatun B-tilaajalta, vaikka puhelin ei ole varattu. Varattu alkaa hetimiten luurinappulasta. Eikä tule ilmoitusta "Linja varattu". Jos 0500366xxx:ssa olisi esto päällä saisin ilmoituksen "Linja varattu".
Tällainen on vika.
Elisa --->Telia samoilla numeroilla toimii. Mutta ei Telia --->Elisa.
Olen yrittänyt selvittaa Chatin kautta vikaa muutama kuukausi sitten, mutta Telian henkilö oli sitä mieltä, ettei tuollaista vikaa ole olemassakaaan.
Estot ja numerot tarkistettu. Muista puhelimista Elisan numero 0500366xxx hälyttää normaalisti.
Vika on ilmi selvästi Telian verkossa !
Eilen oli Telian Chat:issä noin 2 tunnin ( 13:xx ...16:00 ) keskustelu aiheesta, mutta se ei johtanut mihinkään muuhu kuin käyttäjissä tai Elisassa vika !
Tänään 5.2.2025 vika_taulu:
10:20 Puhelu toimi
10:21 Varattu merkki heti luurin "noston" jälkeen
10:22 Varattu -- " ---
10:24 -- " --
10:25 -- " --
Kun Telia:lle tekee Häiriöilmoituksen / Vikailmoituksen Chat:issä selvällä Suomen kielellä, niin siellä ei ymmärretä mistä kirjoitan. Asiakaspalvelun henkilö aloittaa paperitenttauksen, johon vastaukset löytyy minun alustuksestani, Tätä jatkui 5.2.2025 noin 2 tuntia ja lopputulos oli, että minussa Telian asiakkaana tai Elisa:ssa on vika.
Se on harmillista, ettei pääse kertomaan viasta jonkun tekniikasta ymmärtävän ihmisen kanssa !
Operaattorin vaihto ei auta, koska jos sutta lähtee karkuun, niin vastassa on karhu.
Telialla on parempi verkko ko. alueella eli kaistaleveys on paras minun tarpeilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4362420Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek122199Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2501445Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821119Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel611038Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131012- 153895
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41888- 56849
- 79835