Soittopyyntö lähetetty viime vkolla, chat ei saa kiinni, soittamalla kokoajan jonoa.
V.ttu että syö miestä, ei pääse hoitamaan asioita pois päiväjärjestyksestä.
Telian asiakaspalvelu kehnoa
10
1405
Vastaukset
- Anonyymi
Irtisanoin (silloisten ohjeiden mukaan yhteydenottopyyntölomakkeella) 5.2. Kyselin perään viikon välein samalla lomakkeella.
25.2. soitti sättivä virkailija. Ei antanut pyytämääni tarjousta mobiilinetistä.
Irtisanomisaika on sopimuksissa kaksi viikkoa. Laskuttivat 25.2. asti- Anonyymi
6.4 modeemi rikki tms telia yhteystesti kertoo ongrlmista, häiriökartta ei. jotan on vialla aspassa 10 33minuutin odotus ei tuottanu tulosta jonotuksessa.on se prkl.näpääilyjä valintoja hevon veen paljo ennenku pääs edes jonottaan. eli yhteys ei toimi. asiakaspalveluun ei saa yhteyttä.
- Anonyymi
Juu,ei sieltä saa mitään vastausta mihinkään vieläkään...hemmetin alaarvoinen palvelu...
- Anonyymi
telia on hieman haastav jos tarvitsee asiakaspalvelua. telia lähettää kysymys merkillä alskuja vaikka joka kk olen kiltisti maksanut... yritin löhettääv iestejä ettäs aisin selvennyksen mistä laskusta on kyse? Vatsuasta ei ikävä kyllä saa.... tämä on telian puolelta hämmentävää sillä kuulin että lisäävät omin päin jotain maksullisia lisä sovelluksia ja jos ovat liittäneet netti tilaukseeni jotain maksullisia sovelluskia ilman minun suostumusta(puhumattakaan lähettämättä mitään sopimus vahvistuksia) on tässä toimittu rikos lain mukaan lievään rikkeeseen. jos ta voi saada sakkoa.
Ikävää kun yrittää kirjutuakin omilla pankki tunnuskilla niin joutuu 4-6 kertaa kirjautua kun telian sovelluskessa on jotain mikä pankki sivut kokee uhaksi ja kirjautuminen epäonnistuu....kummallista toimintaa.tämä heidän lisä laksu on vain 9.24€ mutta periaatteessa minun tuliis saada selvitys mistä lasku koostuu. ennen kuin maksan . Totta kai maksan jos on liittymä hintoja ilmoittanmatta nostettu ja tämä on jokin tasaus alsku niin toki maksan mutat kyllä pitäiis saada nopeammin avstausta kun on kyse laskusta josta asiakas ei ole tietoinen mistä syntynyt?? Tämä vastaamattomuus on epäilyttävää onko tarkoitus ettäe rä päivä umpeutuu ja saavat lisätä viivästys korkoja vai mikä tämä on??- Anonyymi
Ei tuolla kirjoitustaidolla mikään onnistu.
- Anonyymi
ehkä telia ei välitä niin paljon asiakkaistansa..... kyllä laskuissa tulisi edes antaa selitys mistä lasku koostuu tai perustuu.... ehkä TELIA ei välitä
- Anonyymi
olen myös yrittänyt saada yhteyttä Telian asiakspalvelu kirjautumalla(6 kerran pääsin sisään) ja lähetin viestin ja pyysin myös selvitystä mistä lasku on koostunut ja miksi lähetetty käsky maksaa puhelimeeni?? Tarksitin joka kk laskun on mennyt pankin mukaan telian tilille??
- Anonyymi
Jos minulla on asiaa Telian asiakaspelveluun, kirjaudun omalle Minun Telia-sivulle, jonne voi jättää viestejä. Aina niihin on vastattu, paitsi liittymän hinnan tinkiminen ei onnistu.
- Anonyymi
Telia istuu oksalla ja sahaa sitä poikki.
Vs. Elisan palvelu se sentään toimii.
Miksi Telia yhtiö ei ymmärrä, että me asiakkaat maksamme palvelusta ja jota me emme saa. Elisan verkossa oleva puhelin 0500366xxx antaa "jatkuvasti" varattua Telian verkon puhelimeen 040931xxxx!
Tämä vika on ollut päällä noin 3 kuukautta ja Telia ei halua korjata vikaa.
A-tilaaja saa varatun B-tilaajalta, vaikka puhelin ei ole varattu. Varattu alkaa hetimiten luurinappulasta. Eikä tule ilmoitusta "Linja varattu". Jos 0500366xxx:ssa olisi esto päällä saisin ilmoituksen "Linja varattu".
Tällainen on vika.
Elisa --->Telia samoilla numeroilla toimii. Mutta ei Telia --->Elisa.
Olen yrittänyt selvittaa Chatin kautta vikaa muutama kuukausi sitten, mutta Telian henkilö oli sitä mieltä, ettei tuollaista vikaa ole olemassakaaan.
Estot ja numerot tarkistettu. Muista puhelimista Elisan numero 0500366xxx hälyttää normaalisti.
Vika on ilmi selvästi Telian verkossa !
Eilen oli Telian Chat:issä noin 2 tunnin ( 13:xx ...16:00 ) keskustelu aiheesta, mutta se ei johtanut mihinkään muuhu kuin käyttäjissä tai Elisassa vika !
Tänään 5.2.2025 vika_taulu:
10:20 Puhelu toimi
10:21 Varattu merkki heti luurin "noston" jälkeen
10:22 Varattu -- " ---
10:24 -- " --
10:25 -- " --
Kun Telia:lle tekee Häiriöilmoituksen / Vikailmoituksen Chat:issä selvällä Suomen kielellä, niin siellä ei ymmärretä mistä kirjoitan. Asiakaspalvelun henkilö aloittaa paperitenttauksen, johon vastaukset löytyy minun alustuksestani, Tätä jatkui 5.2.2025 noin 2 tuntia ja lopputulos oli, että minussa Telian asiakkaana tai Elisa:ssa on vika.
Se on harmillista, ettei pääse kertomaan viasta jonkun tekniikasta ymmärtävän ihmisen kanssa !
Operaattorin vaihto ei auta, koska jos sutta lähtee karkuun, niin vastassa on karhu.
Telialla on parempi verkko ko. alueella eli kaistaleveys on paras minun tarpeilleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888