Telian asiakaspalvelu kehnoa

Anonyymi

Soittopyyntö lähetetty viime vkolla, chat ei saa kiinni, soittamalla kokoajan jonoa.

V.ttu että syö miestä, ei pääse hoitamaan asioita pois päiväjärjestyksestä.

9

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Irtisanoin (silloisten ohjeiden mukaan yhteydenottopyyntölomakkeella) 5.2. Kyselin perään viikon välein samalla lomakkeella.
      25.2. soitti sättivä virkailija. Ei antanut pyytämääni tarjousta mobiilinetistä.

      Irtisanomisaika on sopimuksissa kaksi viikkoa. Laskuttivat 25.2. asti

      • Anonyymi

        6.4 modeemi rikki tms telia yhteystesti kertoo ongrlmista, häiriökartta ei. jotan on vialla aspassa 10 33minuutin odotus ei tuottanu tulosta jonotuksessa.on se prkl.näpääilyjä valintoja hevon veen paljo ennenku pääs edes jonottaan. eli yhteys ei toimi. asiakaspalveluun ei saa yhteyttä.


    • Anonyymi

      Juu,ei sieltä saa mitään vastausta mihinkään vieläkään...hemmetin alaarvoinen palvelu...

    • Anonyymi

      telia on hieman haastav jos tarvitsee asiakaspalvelua. telia lähettää kysymys merkillä alskuja vaikka joka kk olen kiltisti maksanut... yritin löhettääv iestejä ettäs aisin selvennyksen mistä laskusta on kyse? Vatsuasta ei ikävä kyllä saa.... tämä on telian puolelta hämmentävää sillä kuulin että lisäävät omin päin jotain maksullisia lisä sovelluksia ja jos ovat liittäneet netti tilaukseeni jotain maksullisia sovelluskia ilman minun suostumusta(puhumattakaan lähettämättä mitään sopimus vahvistuksia) on tässä toimittu rikos lain mukaan lievään rikkeeseen. jos ta voi saada sakkoa.
      Ikävää kun yrittää kirjutuakin omilla pankki tunnuskilla niin joutuu 4-6 kertaa kirjautua kun telian sovelluskessa on jotain mikä pankki sivut kokee uhaksi ja kirjautuminen epäonnistuu....kummallista toimintaa.tämä heidän lisä laksu on vain 9.24€ mutta periaatteessa minun tuliis saada selvitys mistä lasku koostuu. ennen kuin maksan . Totta kai maksan jos on liittymä hintoja ilmoittanmatta nostettu ja tämä on jokin tasaus alsku niin toki maksan mutat kyllä pitäiis saada nopeammin avstausta kun on kyse laskusta josta asiakas ei ole tietoinen mistä syntynyt?? Tämä vastaamattomuus on epäilyttävää onko tarkoitus ettäe rä päivä umpeutuu ja saavat lisätä viivästys korkoja vai mikä tämä on??

      • Anonyymi

        Ei tuolla kirjoitustaidolla mikään onnistu.


    • Anonyymi

      ehkä telia ei välitä niin paljon asiakkaistansa..... kyllä laskuissa tulisi edes antaa selitys mistä lasku koostuu tai perustuu.... ehkä TELIA ei välitä

    • Anonyymi

      olen myös yrittänyt saada yhteyttä Telian asiakspalvelu kirjautumalla(6 kerran pääsin sisään) ja lähetin viestin ja pyysin myös selvitystä mistä lasku on koostunut ja miksi lähetetty käsky maksaa puhelimeeni?? Tarksitin joka kk laskun on mennyt pankin mukaan telian tilille??

    • Anonyymi

      Jos minulla on asiaa Telian asiakaspelveluun, kirjaudun omalle Minun Telia-sivulle, jonne voi jättää viestejä. Aina niihin on vastattu, paitsi liittymän hinnan tinkiminen ei onnistu.

    • Anonyymi

      Telia istuu oksalla ja sahaa sitä poikki.
      Vs. Elisan palvelu se sentään toimii.
      Miksi Telia yhtiö ei ymmärrä, että me asiakkaat maksamme palvelusta ja jota me emme saa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe