Telian asiakaspalvelu kehnoa

Anonyymi

Soittopyyntö lähetetty viime vkolla, chat ei saa kiinni, soittamalla kokoajan jonoa.

V.ttu että syö miestä, ei pääse hoitamaan asioita pois päiväjärjestyksestä.

9

1195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Irtisanoin (silloisten ohjeiden mukaan yhteydenottopyyntölomakkeella) 5.2. Kyselin perään viikon välein samalla lomakkeella.
      25.2. soitti sättivä virkailija. Ei antanut pyytämääni tarjousta mobiilinetistä.

Irtisanomisaika on sopimuksissa kaksi viikkoa. Laskuttivat 25.2. asti

• Anonyymi

6.4 modeemi rikki tms telia yhteystesti kertoo ongrlmista, häiriökartta ei. jotan on vialla aspassa 10 33minuutin odotus ei tuottanu tulosta jonotuksessa.on se prkl.näpääilyjä valintoja hevon veen paljo ennenku pääs edes jonottaan. eli yhteys ei toimi. asiakaspalveluun ei saa yhteyttä.

• Anonyymi

Juu,ei sieltä saa mitään vastausta mihinkään vieläkään...hemmetin alaarvoinen palvelu...

• Anonyymi

telia on hieman haastav jos tarvitsee asiakaspalvelua. telia lähettää kysymys merkillä alskuja vaikka joka kk olen kiltisti maksanut... yritin löhettääv iestejä ettäs aisin selvennyksen mistä laskusta on kyse? Vatsuasta ei ikävä kyllä saa.... tämä on telian puolelta hämmentävää sillä kuulin että lisäävät omin päin jotain maksullisia lisä sovelluksia ja jos ovat liittäneet netti tilaukseeni jotain maksullisia sovelluskia ilman minun suostumusta(puhumattakaan lähettämättä mitään sopimus vahvistuksia) on tässä toimittu rikos lain mukaan lievään rikkeeseen. jos ta voi saada sakkoa.
      Ikävää kun yrittää kirjutuakin omilla pankki tunnuskilla niin joutuu 4-6 kertaa kirjautua kun telian sovelluskessa on jotain mikä pankki sivut kokee uhaksi ja kirjautuminen epäonnistuu....kummallista toimintaa.tämä heidän lisä laksu on vain 9.24€ mutta periaatteessa minun tuliis saada selvitys mistä lasku koostuu. ennen kuin maksan . Totta kai maksan jos on liittymä hintoja ilmoittanmatta nostettu ja tämä on jokin tasaus alsku niin toki maksan mutat kyllä pitäiis saada nopeammin avstausta kun on kyse laskusta josta asiakas ei ole tietoinen mistä syntynyt?? Tämä vastaamattomuus on epäilyttävää onko tarkoitus ettäe rä päivä umpeutuu ja saavat lisätä viivästys korkoja vai mikä tämä on??

• Anonyymi

Ei tuolla kirjoitustaidolla mikään onnistu.

• Anonyymi

ehkä telia ei välitä niin paljon asiakkaistansa..... kyllä laskuissa tulisi edes antaa selitys mistä lasku koostuu tai perustuu.... ehkä TELIA ei välitä

• Anonyymi

olen myös yrittänyt saada yhteyttä Telian asiakspalvelu kirjautumalla(6 kerran pääsin sisään) ja lähetin viestin ja pyysin myös selvitystä mistä lasku on koostunut ja miksi lähetetty käsky maksaa puhelimeeni?? Tarksitin joka kk laskun on mennyt pankin mukaan telian tilille??

• Anonyymi

Jos minulla on asiaa Telian asiakaspelveluun, kirjaudun omalle Minun Telia-sivulle, jonne voi jättää viestejä. Aina niihin on vastattu, paitsi liittymän hinnan tinkiminen ei onnistu.

• Anonyymi

Telia istuu oksalla ja sahaa sitä poikki.
      Vs. Elisan palvelu se sentään toimii.
      Miksi Telia yhtiö ei ymmärrä, että me asiakkaat maksamme palvelusta ja jota me emme saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      85
      4918
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      164
      3582
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3169
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      203
      2056
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      35
      1871
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      30
      1813
    7. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      46
      1803
    8. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      57
      1704
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1633
    10. Mukavaa perjantaita

Rakkaalle H naiselle...❤️
      Ikävä
      19