Rivitalot purkuun

Anonyymi

Ei taideta odotella Paltamoon uusia asukkaita enään koska kunnan rivitalot laitetaan purkuun.

19

1189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siksi laitetaan kun ei ole kohta semmoista työvoimaa joka pystyisi purkuhommiin,että viimeinen hetki että saadaan purettua ja siivottua jäljet.

• Anonyymi

Hyvä vaan, että vanhat homeiset rivitalot puretaan maisemaa rumentamasta.
      Ps. Se on "enää", ei "enään".

• Anonyymi

Mihin ne sellutehtaan työntekijät ja rakentajat majoittuvat kun rivarit puretaan

• Anonyymi

Kunta antaa oman panostuksen ja rakentaa uudet rivitalot tuleville tarvitsijoille. Saahan niistä vuokratulot. Mutta rakennuspaikassa pitää ottaa vallitsevat tuulensuunnat huomioon. Eli tuuli ei saa tulla sinne asuntoihin päin. Sillä kukapa sitä jatkuvaa rahan hajuakaan pitemmän päälle sietää. Tilillä kun ne sitävastoin lötköttää on parempi tunne.

• Anonyymi

Kajaanissa riittää asuntoja.

• Anonyymi

Missäs järjestetään paltamon Äijieniltoja, jos rivi talot laitetaan purkuun, tosijaan.
      Tuleeko tilalle korvaavia taloja.

• Anonyymi

Eikös Paltamon hotelli ole sopiva paikka. Onko siinä muuta toimintaa?

• Anonyymi

kyllä näyttää paltamo tällä hetkellä kamalan epäsiistiltä. ei taideta paljoa välittää että miltä kunta ulkopaikkakuntalaiselle näyttää. Joutavien talojen purku on hyvä mutta ihmettelen kun eivät pura niitä kunnantalon takana olevia rivitaloja. On kuitenkin melko keskeisellä paikalla. Keskusta on kuollut ja nämä ränsistyneet omakotitalot on ihan joutavia.

• Anonyymi

Missä nyt puretaan rivareita?

• Anonyymi

Keskustassa. Lähellä koulua, taloyhtiö kunnostaa rivareita.

• Anonyymi

saako käydä hakemassa rakennustarvikkeita ennen purkua

• Anonyymi

Saa, on jopa suotavaa käydä hakemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa, on jopa suotavaa käydä hakemassa.

No ei saa. Jos ja kun purkaja on valittu, se on purkajan omaisuutta. Purkaja tekee suunnitelman jätteistä jossa on määritelty käsittely ja mahdollinen uusiokäyttö. Purkaja antaa luvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei saa. Jos ja kun purkaja on valittu, se on purkajan omaisuutta. Purkaja tekee suunnitelman jätteistä jossa on määritelty käsittely ja mahdollinen uusiokäyttö. Purkaja antaa luvan.

Ja seuraavaksi puretaan osa "säppitaloista".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja seuraavaksi puretaan osa "säppitaloista".

Minnekä ne on ne vuokraajat hävinneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minnekä ne on ne vuokraajat hävinneet?

Kajjaaniin ja etelään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kajjaaniin ja etelään

Ja osa siikanotkoon.

• Anonyymi

Kunnantalo Hakataloille, niistä varmasti saa muokattua hyvät ja edustavat tilat. Ei kannata hyväkuntoisia asuntoja purkaa ja kunnalla tuskin on vara rakentaa, koska ei ole rahaa purkaakaan. Eli sieltä arvon herrasväelle tilat, vaikka jokaiselle oma talo.

• Anonyymi

Kannatta kuntalaisilta ehdotuksia talojen käyttöön kysellä ennen purkutuomioita.
      Kunnantaloiksi muunneltavissa,vuokrat alemmaksi niin tulijoita riittäisi. Harmi jos purettava jää kaunis piha-alue jäljelle.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      37
      2300
    2. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      55
      1327
    3. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1303
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      36
      1256
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1181
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      904
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      788
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      741
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      23
      596
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      575
    Aihe