Varoitus kaikille sijoitushuijareista jotka soittavat ja tarjoavat sijoittamista kultaan.
He lupaavat kovia tuottoja nopealla aikataululla. Soittajat puhuvat hyvää englantia ja ovat vakuuttavia.
Tämä näyttää kovasti perinteiseltä sijoitushuijaukselta joten olkaa varovaisia.
Sijoitushuijarit taas liikkeellä, myyvät tällä hetkellä kultaa!
Anonyymi
2
179
Vastaukset
- Anonyymi
Mä ostin 10 kg harkosta osuuden, sain oikein kuvan, jossa oli mun siivu, iso se ei ole, mutta jos kullan hinta nousee tätä vauhtia teen kunnon tilin. Tyhjensin kannattamattoman Bitcoin tilin, kun syöksy näyttää uhkaavan tosissaan.
- Anonyymi
ONNEKSI OLKOON!!! Nyt kannattaa alkaa miettimään etätoimiston, eli povaustoimisston perustamista, sillä siinä pääoma kasvaa kohisten ja saa paremman tuoton kuin sijoittamalla kulataan ja alku investoinnit ovat pieniä Onnittelut vielä:-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1401484
- 981430
- 781361
- 1191219
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992