Iltalehden uutinen VW ns takuusta poistoon

Anonyymi

eli eikö ole luotettavia uutisia?

38

<50

    Vastaukset

      • laittais rehellisen hyundaitakuun


    • Tuohan on pientä kun vertaa Toyotan panttimaksuun ja kilometrirajoitettuun takuuseen.

    • naurettava VW ulostulo

      hyundai on ainoa jolla on takuu

      • Tärise Tero....


    • TROOOOOL TRÖÖÖÖÖL RÖÖÖÖÖÖL tämä se ainut hupini syrjäytyneen elämäs. . yötä päiväää TRÖÖÖÖÖÖLLAAN JA RÖÖÖÖÖLAAAN suolessa. . viihrytän itteeni ja aikaani kulutan ku ei muutakaan surkeassa elämässäni ooo ku TROOOOOOL TRÖÖÖÖÖÖL

    • Minäpä se palkitsin Laakkosen siitä hyvästä, että he lopettivat VW edustukset, minä ostin Laakkoselta uuden Foordin 5 vuoden takuulla. Jumalauta että on hyvä auto!!!

      Kiitos Laakkonen, rakastan teitä yli kaiken!!!!

      Ps. VW öljypolttimet sucks!

      • Ps. oli tuossa kaupassa myös pikku kuitti myös LänsiAutolle joka huoltaa autoja väärillä huolto-ohjelmilla, mokomakin merkkiliike :)


      • Laakkonen joutui antamaan Volkkarin pois kun Kesko halusi itse hallita markkinoita. Vaan ottivat tilalle Skodan!


    • Niinpä siinä taas 2 massapostaus trollin oksennusta. . Troool Trööööl viihrettä syrjäytyneelle. .Tällaista on trollin elämä. . pelkkää mielikuvitusta. . yötä päivää. . .trooooltrööööl rööööl

    • Foordi oli muuten jo 5. uusi auto vihoviimosen volkkarin jälkeen 😀

      No eipä K-Auto meikäläisii rahamiehiä edes ansaitse 😀Ajakoon köyhät VWAudiSeat romuilla...

      Volkkarille annettu mahdollisuus, paskahan se oli ei siitä mihinkään pääse, Fiat tasoa, susi jo syntyessään

      Nyt fiilistelemmään uutta Ford kilvanajo leffaa Le Mans 66, sen pitäis pian kolahtaa postiluukusta...

      • Ford ST power


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ford ST power

        Mites Toyota hönöstä näin äkkiä tuli Ford mies. . . Kyllä surkea Trööööl trooool spammisi paistaa läpi. . .Pelkkää mielikuvitus troooool trööööl rööööööl rooooool kuraa on surkea elämäsi. . troooool rööööööl


    • Onhan se paha uutinen kun VW pidentää takuuta. Toyotan kohdalla se oli kuitenkin vain hyvä asia? Hieman omituista ja jollain pettää logiikka todella pahasti , veikkaa ystäväämme Toyotan omapoikaa.

    • Toyotan kohdalla on ihan sama onko takuuta vai ei. Kun vikoja ei ole niin se on vain maininta ilman mitään vaikutusta. Auton korjauskulut pitää olla alle 1000€/100 000 km eli 300 000 km ajetulla autolla alle 3000 €. Jos ei ole niin se on joku Klongswagen tai Mosse.

      • Se on kädellisille vielä uusi ja ihmeellinen asia tämä automobiili. Saa aikaan kulmahampaiden näyttelyä ja raivonpuuskia. VW, Toyota, huu haa, huu haa, taotaan rintaa! Voi naisparat! Tällaisten idioottien kanssa pitää lapsia tehdä.


      • skodaudi 10000e öljykulutusremppa merkkiliike


      • Millään autolla korjauskulut eivät ole alle 1000€ /100tkm. Korjauskuluja ne huollotkin on. Toisiin niitä tehdään vähemmän kuin toisiin. Kalleimmat osat mitkä on mennyt ovat jakohihna ja hehkutulpat. Mittarissa siinä diesel Skodassa on vasta 348tkm. Nivelet vielä alkuperäiset, kuten noin vähillä kilometreillä pitääkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Millään autolla korjauskulut eivät ole alle 1000€ /100tkm. Korjauskuluja ne huollotkin on. Toisiin niitä tehdään vähemmän kuin toisiin. Kalleimmat osat mitkä on mennyt ovat jakohihna ja hehkutulpat. Mittarissa siinä diesel Skodassa on vasta 348tkm. Nivelet vielä alkuperäiset, kuten noin vähillä kilometreillä pitääkin.

        Huolto ja korjaus ovat eri asioita. Nesteet, suodattimet, renkaat jne. eivät tosiaankaan ole korjauksia. Minulla ei moottorissa ole jakohihnaa, ketju kestää ainakin Toyotassa moottorin iän. Kallein korjaus vuodesta 2001 on ollut koko pakoputkiston vaihto (töineen 800€), pakokaasuanturit (2 kpl yht. 220€ töineen) ynnä muuta pienempää. Kulu on ollut yhteensä selvästi alle 1000€/100 000 km.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huolto ja korjaus ovat eri asioita. Nesteet, suodattimet, renkaat jne. eivät tosiaankaan ole korjauksia. Minulla ei moottorissa ole jakohihnaa, ketju kestää ainakin Toyotassa moottorin iän. Kallein korjaus vuodesta 2001 on ollut koko pakoputkiston vaihto (töineen 800€), pakokaasuanturit (2 kpl yht. 220€ töineen) ynnä muuta pienempää. Kulu on ollut yhteensä selvästi alle 1000€/100 000 km.

        Toyotassa ketju kestää moottorin elin iän, niinhän se aina kun se katkeaa, niin moottori kuolee.
        Toyota on vaan niin surkea ja epämukava ettei sillä kukaan itseään arvostava voi ajaa.
        Hauskaa lukea kun Tero on iloinen kun ei ole isompaa remppaa 100tkm aikana, no voin kertoa ettei millään merkillä ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toyotassa ketju kestää moottorin elin iän, niinhän se aina kun se katkeaa, niin moottori kuolee.
        Toyota on vaan niin surkea ja epämukava ettei sillä kukaan itseään arvostava voi ajaa.
        Hauskaa lukea kun Tero on iloinen kun ei ole isompaa remppaa 100tkm aikana, no voin kertoa ettei millään merkillä ole.

        Siis 100 000 km kohden. Autolla on ajettu n. 300 000 eikä korjauskulut ole olleet kolmeatuhatta euroa.


    • Ford hyvä auto muttahinta puolittuu 2 vuodessa

      • Ei pidä paikkaansa, hölmö.


    • Aika vaikeaa on toisille ymmärtää, että kaikki ajaa sillä autolla mikä itselle parhaiten sopii.
      Turha paskan. jauhaminen paremmuudesta tai huonoudesta. on joko viihdettä, ajanhukkaa tai joillekin jopa skitsofreniaa.

      • Nämä korealaisten autojen 5-7 vuoden takuut ovat yhtä tyhjän kanssa.
        Lisäksi huoltokohteiden määrät näyttävät vaihtelevan maasta toiseen. Sama auto, mutta
        jo Ruotsissa ja Virossa huollot ovat halvemmat, koska kaikkia niitä töitä jotka
        Suomessa tehdään, eivät muualla sisälly vuosihuoltoihin.
        Käytännössä on niin, että jokaisesta asiasta saa sitten tiskillä pitää palopuheen,
        että kuuluvatko nämä nyt takuuseen vai eivät. Sanovat, että on kysyttävä tehtaalta!
        Mitä ihmettä tämä on, ettei tiedetä!
        Nämä tehdaskyselyt - jos niitä edes tehdään - kestävät taas niin kauan, että asiakas sinä
        aikana väsyy, koska auto on ostettu ajettavaksi, eikä korjaamon pihalla seisotettavaksi.
        Jos esim. jarrulevy- tai palat kuluvat tänä aikana, asia on selvä - kuluvia osia - mutta jos jarrusatulat rikkoontuvat ajossa, on kyllä kysymys osasta, jossa on ollut valmistusvirhe,
        tai sitten osasta, joka ao. käyttöön on ollut liian heikko.
        Harva tietää täällä, että ns. valmistusvirhe on aina korvattava, oli sitten takuu tai ei.
        Joskus se on vaikea osoittaa.


      • ZJJ kirjoitti:

        Nämä korealaisten autojen 5-7 vuoden takuut ovat yhtä tyhjän kanssa.
        Lisäksi huoltokohteiden määrät näyttävät vaihtelevan maasta toiseen. Sama auto, mutta
        jo Ruotsissa ja Virossa huollot ovat halvemmat, koska kaikkia niitä töitä jotka
        Suomessa tehdään, eivät muualla sisälly vuosihuoltoihin.
        Käytännössä on niin, että jokaisesta asiasta saa sitten tiskillä pitää palopuheen,
        että kuuluvatko nämä nyt takuuseen vai eivät. Sanovat, että on kysyttävä tehtaalta!
        Mitä ihmettä tämä on, ettei tiedetä!
        Nämä tehdaskyselyt - jos niitä edes tehdään - kestävät taas niin kauan, että asiakas sinä
        aikana väsyy, koska auto on ostettu ajettavaksi, eikä korjaamon pihalla seisotettavaksi.
        Jos esim. jarrulevy- tai palat kuluvat tänä aikana, asia on selvä - kuluvia osia - mutta jos jarrusatulat rikkoontuvat ajossa, on kyllä kysymys osasta, jossa on ollut valmistusvirhe,
        tai sitten osasta, joka ao. käyttöön on ollut liian heikko.
        Harva tietää täällä, että ns. valmistusvirhe on aina korvattava, oli sitten takuu tai ei.
        Joskus se on vaikea osoittaa.

        Tässä tuli hyvää tietoa Volkswagenista. Kiitos!


      • Vai että kaikki ajaa. Minulle sopisi parhaiten Rolls Royce mutta ajan silti vanhalla Ladalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä tuli hyvää tietoa Volkswagenista. Kiitos!

        En ymmärrä hikeentymistä, sillä VW-n myöntämää - nyt kolmen vuoden takuuta - oli kirjoituksissa nimenomaan verrattu näiden korealaisten autojen ylipitkiin takuisiin!
        Onneksi maailma ei ole sama kuin VW!


      • ZJJ kirjoitti:

        En ymmärrä hikeentymistä, sillä VW-n myöntämää - nyt kolmen vuoden takuuta - oli kirjoituksissa nimenomaan verrattu näiden korealaisten autojen ylipitkiin takuisiin!
        Onneksi maailma ei ole sama kuin VW!

        Jaaha. ja kerrotko myös sen , että mitenkä sitä oli muka verrattu saksalaisten vastaaviin takuisiin kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha. ja kerrotko myös sen , että mitenkä sitä oli muka verrattu saksalaisten vastaaviin takuisiin kiitos!

        No siten, että VW kuksmanneissa takuu pidennetään kolmeen vuoteen, jos olet jo ennestään VW:n omistaja. Ei muuten!!!
        Mutta ei mulla fanaatikolla älli pelaa edes tuon vertaa, että ymmärtäisin luetun tekstin OIKEASTI!!


      • ZJJ kirjoitti:

        En ymmärrä hikeentymistä, sillä VW-n myöntämää - nyt kolmen vuoden takuuta - oli kirjoituksissa nimenomaan verrattu näiden korealaisten autojen ylipitkiin takuisiin!
        Onneksi maailma ei ole sama kuin VW!

        ei hynykia voi korvata VW öljyremppaa

        sehän on täysin abturbiini asia


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaaha. ja kerrotko myös sen , että mitenkä sitä oli muka verrattu saksalaisten vastaaviin takuisiin kiitos!

        Ei voi sanoa kuin voi, voi!


    • Volkkarin suurin ongelma on se, että tyhmät niitä edelleen ostelee, siksi autoa ei tarvitse parantaa eikä kehittää koska vanhanaikaiset epäluotettavat ratkaisut menee kaupaksi.

      Siksi olisi fiksua jättää volkkarit kauppaan kunnes saavat modernia autoa myyntiin, itse ostin juuri Foordin, on meinaan tajuttoman upea tuo ST, ihan kuin kilpurilla ajais ja silti kaikki herkut ja luksus, ihanaa!!! Tule kesä ja Kymiring pian, katoa korona ja pian!!!

      • Kiinan myydyin ns uusi auto on 4 koppanen golf...tilastot hyviksi ja tolloilta rahat pois


    • takuu ja vw ei samaan lauseeseen sovi

      Jokaisen autolehden testissä mainitaan huono takuu loppuarvioissa VW autoille

      millaisen kuvan se antaa valmistajasta?

      • Todetaan lyhyt takuu, ei huonosta puhuta mitään. VW:n ei tarvitse pitää pitkiä takuita, koska laatu on tunnetusti hyvää ja kauppa käy. Tuotevastuu hoitaa joka tapauksessa valmistusvirheet ja vastaavat viat.


      • Bemarilla ja Mersullakin on kahden vuoden takuu. Antaako se niistä merkeistä huonon kuvan?


    • Hihii, Toyotan omapojan paniikki ihan tapissaan ja pitää kaivaa kaikki ikivanhatkin selätetyt jutut ja ongelmat ja yrittää epätoivolla peittää Toyotn ruostegaten ja meluongelmat, jihuu olemme voitolla.

    suomi24-logo

    Osallistu keskusteluun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sohvi takaisin Eirassa

      Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      Kotimaiset julkkisjuorut
      185
      3884