eli eikö ole luotettavia uutisia?
Iltalehden uutinen VW ns takuusta poistoon
36
58
Vastaukset
- Anonyymi
https://www.is.fi/autot/art-2000006374502.html
VW levittää siis valeuutistako?- Anonyymi
laittais rehellisen hyundaitakuun
- Anonyymi
Tuohan on pientä kun vertaa Toyotan panttimaksuun ja kilometrirajoitettuun takuuseen.
- Anonyymi
naurettava VW ulostulo
hyundai on ainoa jolla on takuu- Anonyymi
Tärise Tero....
- Anonyymi
Minäpä se palkitsin Laakkosen siitä hyvästä, että he lopettivat VW edustukset, minä ostin Laakkoselta uuden Foordin 5 vuoden takuulla. Jumalauta että on hyvä auto!!!
Kiitos Laakkonen, rakastan teitä yli kaiken!!!!
Ps. VW öljypolttimet sucks!- Anonyymi
Ps. oli tuossa kaupassa myös pikku kuitti myös LänsiAutolle joka huoltaa autoja väärillä huolto-ohjelmilla, mokomakin merkkiliike :)
- Anonyymi
Laakkonen joutui antamaan Volkkarin pois kun Kesko halusi itse hallita markkinoita. Vaan ottivat tilalle Skodan!
- Anonyymi
Foordi oli muuten jo 5. uusi auto vihoviimosen volkkarin jälkeen 😀
No eipä K-Auto meikäläisii rahamiehiä edes ansaitse 😀Ajakoon köyhät VWAudiSeat romuilla...
Volkkarille annettu mahdollisuus, paskahan se oli ei siitä mihinkään pääse, Fiat tasoa, susi jo syntyessään
Nyt fiilistelemmään uutta Ford kilvanajo leffaa Le Mans 66, sen pitäis pian kolahtaa postiluukusta...- Anonyymi
Ford ST power
- Anonyymi
Onhan se paha uutinen kun VW pidentää takuuta. Toyotan kohdalla se oli kuitenkin vain hyvä asia? Hieman omituista ja jollain pettää logiikka todella pahasti , veikkaa ystäväämme Toyotan omapoikaa.
- Anonyymi
Toyotan kohdalla on ihan sama onko takuuta vai ei. Kun vikoja ei ole niin se on vain maininta ilman mitään vaikutusta. Auton korjauskulut pitää olla alle 1000€/100 000 km eli 300 000 km ajetulla autolla alle 3000 €. Jos ei ole niin se on joku Klongswagen tai Mosse.
- Anonyymi
Se on kädellisille vielä uusi ja ihmeellinen asia tämä automobiili. Saa aikaan kulmahampaiden näyttelyä ja raivonpuuskia. VW, Toyota, huu haa, huu haa, taotaan rintaa! Voi naisparat! Tällaisten idioottien kanssa pitää lapsia tehdä.
- Anonyymi
skodaudi 10000e öljykulutusremppa merkkiliike
- Anonyymi
Millään autolla korjauskulut eivät ole alle 1000€ /100tkm. Korjauskuluja ne huollotkin on. Toisiin niitä tehdään vähemmän kuin toisiin. Kalleimmat osat mitkä on mennyt ovat jakohihna ja hehkutulpat. Mittarissa siinä diesel Skodassa on vasta 348tkm. Nivelet vielä alkuperäiset, kuten noin vähillä kilometreillä pitääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millään autolla korjauskulut eivät ole alle 1000€ /100tkm. Korjauskuluja ne huollotkin on. Toisiin niitä tehdään vähemmän kuin toisiin. Kalleimmat osat mitkä on mennyt ovat jakohihna ja hehkutulpat. Mittarissa siinä diesel Skodassa on vasta 348tkm. Nivelet vielä alkuperäiset, kuten noin vähillä kilometreillä pitääkin.
Huolto ja korjaus ovat eri asioita. Nesteet, suodattimet, renkaat jne. eivät tosiaankaan ole korjauksia. Minulla ei moottorissa ole jakohihnaa, ketju kestää ainakin Toyotassa moottorin iän. Kallein korjaus vuodesta 2001 on ollut koko pakoputkiston vaihto (töineen 800€), pakokaasuanturit (2 kpl yht. 220€ töineen) ynnä muuta pienempää. Kulu on ollut yhteensä selvästi alle 1000€/100 000 km.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolto ja korjaus ovat eri asioita. Nesteet, suodattimet, renkaat jne. eivät tosiaankaan ole korjauksia. Minulla ei moottorissa ole jakohihnaa, ketju kestää ainakin Toyotassa moottorin iän. Kallein korjaus vuodesta 2001 on ollut koko pakoputkiston vaihto (töineen 800€), pakokaasuanturit (2 kpl yht. 220€ töineen) ynnä muuta pienempää. Kulu on ollut yhteensä selvästi alle 1000€/100 000 km.
Toyotassa ketju kestää moottorin elin iän, niinhän se aina kun se katkeaa, niin moottori kuolee.
Toyota on vaan niin surkea ja epämukava ettei sillä kukaan itseään arvostava voi ajaa.
Hauskaa lukea kun Tero on iloinen kun ei ole isompaa remppaa 100tkm aikana, no voin kertoa ettei millään merkillä ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotassa ketju kestää moottorin elin iän, niinhän se aina kun se katkeaa, niin moottori kuolee.
Toyota on vaan niin surkea ja epämukava ettei sillä kukaan itseään arvostava voi ajaa.
Hauskaa lukea kun Tero on iloinen kun ei ole isompaa remppaa 100tkm aikana, no voin kertoa ettei millään merkillä ole.Siis 100 000 km kohden. Autolla on ajettu n. 300 000 eikä korjauskulut ole olleet kolmeatuhatta euroa.
- Anonyymi
Ford hyvä auto muttahinta puolittuu 2 vuodessa
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, hölmö.
- Anonyymi
Aika vaikeaa on toisille ymmärtää, että kaikki ajaa sillä autolla mikä itselle parhaiten sopii.
Turha paskan. jauhaminen paremmuudesta tai huonoudesta. on joko viihdettä, ajanhukkaa tai joillekin jopa skitsofreniaa.Nämä korealaisten autojen 5-7 vuoden takuut ovat yhtä tyhjän kanssa.
Lisäksi huoltokohteiden määrät näyttävät vaihtelevan maasta toiseen. Sama auto, mutta
jo Ruotsissa ja Virossa huollot ovat halvemmat, koska kaikkia niitä töitä jotka
Suomessa tehdään, eivät muualla sisälly vuosihuoltoihin.
Käytännössä on niin, että jokaisesta asiasta saa sitten tiskillä pitää palopuheen,
että kuuluvatko nämä nyt takuuseen vai eivät. Sanovat, että on kysyttävä tehtaalta!
Mitä ihmettä tämä on, ettei tiedetä!
Nämä tehdaskyselyt - jos niitä edes tehdään - kestävät taas niin kauan, että asiakas sinä
aikana väsyy, koska auto on ostettu ajettavaksi, eikä korjaamon pihalla seisotettavaksi.
Jos esim. jarrulevy- tai palat kuluvat tänä aikana, asia on selvä - kuluvia osia - mutta jos jarrusatulat rikkoontuvat ajossa, on kyllä kysymys osasta, jossa on ollut valmistusvirhe,
tai sitten osasta, joka ao. käyttöön on ollut liian heikko.
Harva tietää täällä, että ns. valmistusvirhe on aina korvattava, oli sitten takuu tai ei.
Joskus se on vaikea osoittaa.- Anonyymi
ZJJ kirjoitti:
Nämä korealaisten autojen 5-7 vuoden takuut ovat yhtä tyhjän kanssa.
Lisäksi huoltokohteiden määrät näyttävät vaihtelevan maasta toiseen. Sama auto, mutta
jo Ruotsissa ja Virossa huollot ovat halvemmat, koska kaikkia niitä töitä jotka
Suomessa tehdään, eivät muualla sisälly vuosihuoltoihin.
Käytännössä on niin, että jokaisesta asiasta saa sitten tiskillä pitää palopuheen,
että kuuluvatko nämä nyt takuuseen vai eivät. Sanovat, että on kysyttävä tehtaalta!
Mitä ihmettä tämä on, ettei tiedetä!
Nämä tehdaskyselyt - jos niitä edes tehdään - kestävät taas niin kauan, että asiakas sinä
aikana väsyy, koska auto on ostettu ajettavaksi, eikä korjaamon pihalla seisotettavaksi.
Jos esim. jarrulevy- tai palat kuluvat tänä aikana, asia on selvä - kuluvia osia - mutta jos jarrusatulat rikkoontuvat ajossa, on kyllä kysymys osasta, jossa on ollut valmistusvirhe,
tai sitten osasta, joka ao. käyttöön on ollut liian heikko.
Harva tietää täällä, että ns. valmistusvirhe on aina korvattava, oli sitten takuu tai ei.
Joskus se on vaikea osoittaa.Tässä tuli hyvää tietoa Volkswagenista. Kiitos!
- Anonyymi
Vai että kaikki ajaa. Minulle sopisi parhaiten Rolls Royce mutta ajan silti vanhalla Ladalla.
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tuli hyvää tietoa Volkswagenista. Kiitos!
En ymmärrä hikeentymistä, sillä VW-n myöntämää - nyt kolmen vuoden takuuta - oli kirjoituksissa nimenomaan verrattu näiden korealaisten autojen ylipitkiin takuisiin!
Onneksi maailma ei ole sama kuin VW!- Anonyymi
ZJJ kirjoitti:
En ymmärrä hikeentymistä, sillä VW-n myöntämää - nyt kolmen vuoden takuuta - oli kirjoituksissa nimenomaan verrattu näiden korealaisten autojen ylipitkiin takuisiin!
Onneksi maailma ei ole sama kuin VW!Jaaha. ja kerrotko myös sen , että mitenkä sitä oli muka verrattu saksalaisten vastaaviin takuisiin kiitos!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. ja kerrotko myös sen , että mitenkä sitä oli muka verrattu saksalaisten vastaaviin takuisiin kiitos!
No siten, että VW kuksmanneissa takuu pidennetään kolmeen vuoteen, jos olet jo ennestään VW:n omistaja. Ei muuten!!!
Mutta ei mulla fanaatikolla älli pelaa edes tuon vertaa, että ymmärtäisin luetun tekstin OIKEASTI!! - Anonyymi
ZJJ kirjoitti:
En ymmärrä hikeentymistä, sillä VW-n myöntämää - nyt kolmen vuoden takuuta - oli kirjoituksissa nimenomaan verrattu näiden korealaisten autojen ylipitkiin takuisiin!
Onneksi maailma ei ole sama kuin VW!ei hynykia voi korvata VW öljyremppaa
sehän on täysin abturbiini asia Anonyymi kirjoitti:
Jaaha. ja kerrotko myös sen , että mitenkä sitä oli muka verrattu saksalaisten vastaaviin takuisiin kiitos!
Ei voi sanoa kuin voi, voi!
- Anonyymi
ZJJ kirjoitti:
Nämä korealaisten autojen 5-7 vuoden takuut ovat yhtä tyhjän kanssa.
Lisäksi huoltokohteiden määrät näyttävät vaihtelevan maasta toiseen. Sama auto, mutta
jo Ruotsissa ja Virossa huollot ovat halvemmat, koska kaikkia niitä töitä jotka
Suomessa tehdään, eivät muualla sisälly vuosihuoltoihin.
Käytännössä on niin, että jokaisesta asiasta saa sitten tiskillä pitää palopuheen,
että kuuluvatko nämä nyt takuuseen vai eivät. Sanovat, että on kysyttävä tehtaalta!
Mitä ihmettä tämä on, ettei tiedetä!
Nämä tehdaskyselyt - jos niitä edes tehdään - kestävät taas niin kauan, että asiakas sinä
aikana väsyy, koska auto on ostettu ajettavaksi, eikä korjaamon pihalla seisotettavaksi.
Jos esim. jarrulevy- tai palat kuluvat tänä aikana, asia on selvä - kuluvia osia - mutta jos jarrusatulat rikkoontuvat ajossa, on kyllä kysymys osasta, jossa on ollut valmistusvirhe,
tai sitten osasta, joka ao. käyttöön on ollut liian heikko.
Harva tietää täällä, että ns. valmistusvirhe on aina korvattava, oli sitten takuu tai ei.
Joskus se on vaikea osoittaa.osote
- Anonyymi
Volkkarin suurin ongelma on se, että tyhmät niitä edelleen ostelee, siksi autoa ei tarvitse parantaa eikä kehittää koska vanhanaikaiset epäluotettavat ratkaisut menee kaupaksi.
Siksi olisi fiksua jättää volkkarit kauppaan kunnes saavat modernia autoa myyntiin, itse ostin juuri Foordin, on meinaan tajuttoman upea tuo ST, ihan kuin kilpurilla ajais ja silti kaikki herkut ja luksus, ihanaa!!! Tule kesä ja Kymiring pian, katoa korona ja pian!!!- Anonyymi
Kiinan myydyin ns uusi auto on 4 koppanen golf...tilastot hyviksi ja tolloilta rahat pois
- Anonyymi
takuu ja vw ei samaan lauseeseen sovi
Jokaisen autolehden testissä mainitaan huono takuu loppuarvioissa VW autoille
millaisen kuvan se antaa valmistajasta?- Anonyymi
Todetaan lyhyt takuu, ei huonosta puhuta mitään. VW:n ei tarvitse pitää pitkiä takuita, koska laatu on tunnetusti hyvää ja kauppa käy. Tuotevastuu hoitaa joka tapauksessa valmistusvirheet ja vastaavat viat.
- Anonyymi
Bemarilla ja Mersullakin on kahden vuoden takuu. Antaako se niistä merkeistä huonon kuvan?
- Anonyymi
Hihii, Toyotan omapojan paniikki ihan tapissaan ja pitää kaivaa kaikki ikivanhatkin selätetyt jutut ja ongelmat ja yrittää epätoivolla peittää Toyotn ruostegaten ja meluongelmat, jihuu olemme voitolla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1493223- 1092624
- 512601
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402258Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4872132- 1111920
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2531903Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91744Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1121682Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151647