Olen haaveillut pellavaikkuna

Anonyymi

verhoista
Onko sinulla ollut, oliko hyvät?

24

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sekoite siliää paremmin.

      • Anonyymi

        Pellavan ei ole tarkoitus olla sileää. Päinvastoin tarkoitus on ripustaa silittämättä seinään.
        Ryppyisyys on juuri se "clou".


    • Anonyymi

      Pellavaa on saunalla, ei verhoissa.

    • Anonyymi

      Minulla pdllavakangaikkunaverhot.

      • Anonyymi

        On ollut ja hienot oli. Eukko vei erossa ja paljon muuta, parraat kerräili .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On ollut ja hienot oli. Eukko vei erossa ja paljon muuta, parraat kerräili .

        Niin ne naiset on kuin hurrikaaneja. Tulevat kuumina ja kosteina, mutta lähtiessään vievät talot ja tavarat.
        Nainen oli katalin kaikista kedon eläimistä, sanoo Iso Musta Kirja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne naiset on kuin hurrikaaneja. Tulevat kuumina ja kosteina, mutta lähtiessään vievät talot ja tavarat.
        Nainen oli katalin kaikista kedon eläimistä, sanoo Iso Musta Kirja.

        Musta raamattu sen todistaa.
        Naiseen ei voi pienet miehet luottaa, koska suuren ikävän naiset tuottaa, verhot vie ja patjat myös, ei ole kivaa käydä työs
        - tyhjän ruudun takaa, ruudun takaa, pieni verhoton mies kurkistaa...


    • Anonyymi

      Muita verhoja minulla ei nykyisin olekaan. Olen ostanut ikeasta, ovat kauniit.

      • Anonyymi

        Poikamieheksi jäätyäni olen usein ihmetellyt, miksi rouvan piti niitä verhoja ylejään vaihdella. Minulla ei pitkänä poikamiesaikana ole ainoatkaan verhot kuluneet puhki, eikä ne näytä suuremmin likaantuvankaan. Kuviot erottuvat hyvin ja ihan tyytyväisen näköisiäkin ovat noin niikuin verhoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamieheksi jäätyäni olen usein ihmetellyt, miksi rouvan piti niitä verhoja ylejään vaihdella. Minulla ei pitkänä poikamiesaikana ole ainoatkaan verhot kuluneet puhki, eikä ne näytä suuremmin likaantuvankaan. Kuviot erottuvat hyvin ja ihan tyytyväisen näköisiäkin ovat noin niikuin verhoiksi.

        Kokolailla sama asia kuin yletön pyykkääminen: Minkä ihmeen takia pyyheliina pitää pyykätä jos sillä on yhden kerran ollut käyttöä,,ja puhdas iho kuivattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poikamieheksi jäätyäni olen usein ihmetellyt, miksi rouvan piti niitä verhoja ylejään vaihdella. Minulla ei pitkänä poikamiesaikana ole ainoatkaan verhot kuluneet puhki, eikä ne näytä suuremmin likaantuvankaan. Kuviot erottuvat hyvin ja ihan tyytyväisen näköisiäkin ovat noin niikuin verhoiksi.

        Naiset ovat kummia otuksia, kun ehjiä verhoja ja mattoja vaihtelevat.
        Ja, mikä tulee kalliiksi , kun saavat päähänsä , että keittiö täytyy uudistaa, vaikka on hyvässä kunnossa alkuperäinen 70-luvun mallia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokolailla sama asia kuin yletön pyykkääminen: Minkä ihmeen takia pyyheliina pitää pyykätä jos sillä on yhden kerran ollut käyttöä,,ja puhdas iho kuivattu?

        Ja ainakin minä käytän pyyheliinaa puhtaaseen ihoon. Tyttäreni esiintyi näsäviisaana ja väitti pyyhkeeseen jäävän kuollutta ihosloukkoa. Pyyhkäisin sormella lasivitriinin päältä ja näytin hänelle sormen päässäi olevaa pölyä. Siitä hienojakoisesta pölystä on kuulemma valtaosa kuollutta epiteettisolukkoa.
        Tiedä häntä. Omaa nahkaani ne kuitenkin ovat. Miksi niitä kuolleina pitäisi pelätä, kun ei elävinäkään? Naisväen kotkotuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naiset ovat kummia otuksia, kun ehjiä verhoja ja mattoja vaihtelevat.
        Ja, mikä tulee kalliiksi , kun saavat päähänsä , että keittiö täytyy uudistaa, vaikka on hyvässä kunnossa alkuperäinen 70-luvun mallia.

        Ja eikö se taas kohta tule uudelleen muotiinkin? Siis varmaan jo kolmannen kerran.

        Ja älkööt naisväki tulko tähän ketjuun esittämään asiantuntemattomia ja "mukahumoristisia" kommentteja auton vaihtamisesta. Se kun on aivan eri asia.
        Sama koskee mönkijöitä, moottorikelkkoja yms miehisiä vekottimia, jos jollain sellaisia on. Eivät naiset niistä mitään ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja eikö se taas kohta tule uudelleen muotiinkin? Siis varmaan jo kolmannen kerran.

        Ja älkööt naisväki tulko tähän ketjuun esittämään asiantuntemattomia ja "mukahumoristisia" kommentteja auton vaihtamisesta. Se kun on aivan eri asia.
        Sama koskee mönkijöitä, moottorikelkkoja yms miehisiä vekottimia, jos jollain sellaisia on. Eivät naiset niistä mitään ymmärrä.

        Tämä on tärkeä huomio. Verhoilla ja matoilla ei ole mitään tekemistä sellaisten monimutkaisten asioiden kuin autojen kanssa. Naiset pysykööt yksinkertaisissa asioissa. Onhan Mies sentään naisen pää.


      • Anonyymi
        agnoskepo kirjoitti:

        Tämä on tärkeä huomio. Verhoilla ja matoilla ei ole mitään tekemistä sellaisten monimutkaisten asioiden kuin autojen kanssa. Naiset pysykööt yksinkertaisissa asioissa. Onhan Mies sentään naisen pää.

        Oho. Lipsahti sinisenä. Naisille tiedoksi; kiistän äskeisen kommentin jyrkästi. :D


    • Anonyymi

      Naiset on paholaisesta, uskoivat miehet vielä 1500 luvulla, eikä tuo ole tainnut muuttua ajanoloonkaan.

      • Anonyymi

        Selvästi palohaisesta ovat.
        Ah niin kiinnostavia, mutta samalla kovin vaarallisia. Kiehtovat yksinkertaisen maalaispojan mieltä niin, että pää menee pyörälle kuin Haminan kaupunki. Mutta kun ne ihanuudet pääsevät samaan talouteen, niin äskeinen herkkä keijukainen alkaa epäilyttävästi muistuttaa Pekka Puupään Justiinaa. Jos ei nyt ulkomuodoltaan niin ainakin henkisiltä ominaisuuksiltaan.

        Pojalle yritin opettaa, että kun tyttö alkaa sinutella, niin heti välit poikki. Ei tuo minua uskonut ja nyt on tossun alla kuin isänsä ennen häntä.


    • Anonyymi

      Minulla on talviverhona sellaiset, mutta nyt tarvitaan pimentäviä verhoja ja siihen ne eivät sovellu.

    • Ei ole pellavaa ikkunoissa, mutta ihan sama, pääasia, että verhot on. Kahvipöydässä selaillut vaimon sisustuslehtiä ja ihmetellyt verhottomuutta. Kyllä koti ikkunaverhot vaatii. Väri ja kuosi pääosassa, materiaali monempipiippuinen juttu. Pellavakin luonnonmateriaalina luonnonmukainen mutta lopulta ei kuitenkaan niin ympäristöystävällinen. Ekologisuuden nimissä tekokuitu voipi mennä edellekkin. Ja näyttävyydessä, tuskin se materiaalista ensimmäisenä on kiinni.

      • Anonyymi

        1913 syntynyt äitini eleli lapsuutensa alueella, jossa asui myös tiukan linjan lestadiolaisia. Heille ikkunaverhot olivat riettaan pöksyt. Joutavaa prameutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1913 syntynyt äitini eleli lapsuutensa alueella, jossa asui myös tiukan linjan lestadiolaisia. Heille ikkunaverhot olivat riettaan pöksyt. Joutavaa prameutta.

        Luin lehdestä, nykynuoret suosivat verhottomuutta. Ruotsissa jo yleinen trendi Tukholmassa, ei edes konehuoneessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin lehdestä, nykynuoret suosivat verhottomuutta. Ruotsissa jo yleinen trendi Tukholmassa, ei edes konehuoneessa!

        Poikani ja hänen vaimonsa huushollissa ei ole mattoja. Lattialämmitys ei sitä kaipaakaan ja kämppä on varmasti helpompi pittää puhtaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        1913 syntynyt äitini eleli lapsuutensa alueella, jossa asui myös tiukan linjan lestadiolaisia. Heille ikkunaverhot olivat riettaan pöksyt. Joutavaa prameutta.

        Vai että riettaan pöksyt?
        Eikös lestaadit ole juuri niitä jotka haluavat salata kaiken, myös pedofiiliset taipumuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai että riettaan pöksyt?
        Eikös lestaadit ole juuri niitä jotka haluavat salata kaiken, myös pedofiiliset taipumuksensa.

        Tuo oli sata vuotta sitten, jolloin talot olivat etäällä toisistaan, eivätkä ihmiset varmaan pimeän tulon jälkeen juuri ulkona liikkuneet.

        Lestadiolaiset ovat olleet framilla pedofilian salailusta, mutta eivät he ainoita ole. Vapaissa suunnissakin on vastaavaa tullut ajoittain esiin ja Jehovantodistajien lahkoa vastaan on ollut useita isoja oikeudenkäyntejä ympäri maailmaa koskien systemaattista pedofilian salailua. Suurin kelmi ainakin lukumääräisesti taitaa kuitenkin olla katolinen kirkko. Luonnottomat papeille asetetut selibaattivaatimukset ovat omiaan nostamaan esiin seksuaalisia perversioita.
        Toki sairaita ihmisiä on läpi yhteiskunnan; ei ainoastaan uskonnollisissa liikkeissä.

        KM.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe