olen siis kohta jo 14 ja pallit ei tunnu kasvavan kavereihin verrattuna eikä kyllä kyrpäkään. mälliä ei tule. onko ketään kuka voisi samaistua tai on samassa tilanteessa vai onko jokin minussa vikana. äänenmurrosta ei tunnu ja äitikin sanoo että linulla ollut aika matala ääni koko ikäni. kertokaa.
olen 13 ja kuukauden päästä 14 vuotias poika eikä pallikarvat kasva.
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
mälliä ei tule kyllä 13v koht 14v pitäs tulla
- Anonyymi
Ei kannata tossa iässä liian ahkerasti vertailla itseään kavereihin kun fyysisessä kehityksessä on niin paljon yksilöllisiä eroja. Oota vielä pari vuotta ennenku alat huolestua. Ja tuskin sillon on mitään aihetta huoleen.
- Anonyymi
Pystyn samaistua ja oon 15v
- Anonyymi
:DDDDDD
- Anonyymi
Moikka,
sulla ei oo mitään hätää vielä. Muistan, että mulla oli samanlaisia pohdintoja 13-vuotiaana. Tuntui, että kaikki kaverit on paljon miehekkäämpiä ja isompia, mutta totuus on se, että jokaisella kasvu tapahtuu eri ajassa. Se ei tunnu lohduttavalta, mutta se pitää paikkaansa.
Oot vasta 13-vuotias, ja kaikilla samanikäsillä on murrosikä vasta todella alussa. Mulla murrosikä alko äänenmurroksella vasta n. 15-vuotiaana, mutta ne muutokset pojasta mieheks oli tosi nopeita.
Älä huolehdi liikaa, olet hyvä noin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset21917106Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912174Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415960Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644842MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134746Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193937Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843565Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332987S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2321352- 851011