no siis mulla on huomenna äikän esitelmä missä pitäis tiivistää soturikissat pimeyden hetki kirjan 2 ensimmäistä lukua ja mähän en siis ole lukenut paskan vertaa eli jos joku osaa tiivistellä 2 ekaa lukua ni olis tosi ihanaa. kiitos jo etukäteen.
Äikän Esitelmä
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Tulitassu eli ruska meni innoissaan metsään tapaamaan muita kissoja. Siellä se tapasi kauniin tyttökissan. Lehtitassun. Kissassasta tapeltiin kunnnes tulitassu päätyi puskahommiin lehtitassun kanssa.
- Anonyymi
Tuossahan oli hieno malliesitelmä kun siihen lisäisi vielä pari sivistynyttä termiä. Tulitassu siis tappeli rapakynttä vastaan tytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossahan oli hieno malliesitelmä kun siihen lisäisi vielä pari sivistynyttä termiä. Tulitassu siis tappeli rapakynttä vastaan tytöstä.
Hyvin muuten kirjoitettu tuosta kahdesta ensinmäisestä luvusta😀. Lisäyksenä vielä, noihin kommenteihin, että tulitassua rankaisi sinitähti kun oli kuullut tästä. Noita puskahommia ei kyllä kovin rajusti kuvailtu, että se oli ennemminkin jotain puskasta kuului supinaa ja kahinaa, jonka jälkeen tulitassu ja lehtitassu tulivat ulos puskasta. Olen sarjan ylin fani. Luen kirjoja aina uudestaan😃
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin muuten kirjoitettu tuosta kahdesta ensinmäisestä luvusta😀. Lisäyksenä vielä, noihin kommenteihin, että tulitassua rankaisi sinitähti kun oli kuullut tästä. Noita puskahommia ei kyllä kovin rajusti kuvailtu, että se oli ennemminkin jotain puskasta kuului supinaa ja kahinaa, jonka jälkeen tulitassu ja lehtitassu tulivat ulos puskasta. Olen sarjan ylin fani. Luen kirjoja aina uudestaan😃
Vituttaako nyt kun noi trollit kusetti sua ihan huolella. Tollasta ei helvetissä tapahtunu.
- Anonyymi
Tuo on totta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986908- 1592036
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551238Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?7996Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251954- 41929