YLE ja tunein

Anonyymi

This station is not currently available on TuneIn.
Ylen radiot ei kuulu enää tunein-palvelussa. Ollut kadoksissa toista viikkoa. mikähän ajatus siinäkin on?
Nettipöytäradion kanssa hankalaa, siihen kun ei pysty urleja itse määrittämään. Lähinnä Yle Puhetta kuuntelisin. Pitää vissiin kaivaa pelkästään yleä varten fm-radio kaapin perältä.

25

1317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taitaa olla ylen boikotissa koko tunein

    • Anonyymi

      Samaa harmittelen itsekin. Kaikki Ylen kanavat putosivat pois yhtäkkiä 19.3. Jos tämä oli Ylen päätös, olisi voinut olettaa, että he olisivat edes jollakin lailla tiedottaneet asiasta. Kirjoitin Ylelle asiasta palautteen kautta, mutta eivät ole millään lailla vastanneet. Ehkä pitäisi soittaa sinne.

      Varmasti on monia Ylen kuuntelijoita niin Suomessa kuin ulkomailla, jotka kärsivät tilanteesta. Monet nettiradiot, kuten esimerkiksi Bosen Soundtouch laitteet, toimivat nimenomaan TuneIn kaltaisten palveluiden kautta ja itse ei radion osoitetta suoraan pysty määrittelemään.

      Joka tapauksessa toivon kovasti, että Ylen kanavat saataisiin taas kuuluville kuten ennenkin.

    • Anonyymi

      Tämmöisen löysin jostain....

      "Yle on päättänyt ottaa pois sisältönsä TuneIn -palvelusta. Poistopäätös perustuu Ylen kolmansien osapuolten strategiaan: Ylellä ja TuneInillä ei ole sopimusta Ylen sisältöjen käyttämisestä TuneIn -palvelussa. Palvelun ilmaisversiossa esitetään mainoksia, mikä ei ole sallittua Ylen sisältöjen yhteydessä."

      "Joudumme tasapainoilemaan jatkuvasti kasvavan ns. kolmansien osapuolten alustojen määrän kanssa, ja meille tärkeää olisi saada mahdollisimman paljon ihmisiä alustoille, joita itse kontrolloimme, ettei tule ikäviä yllätyksiä."

      "Emme me kokonaan ilman tällaisia kolmansia osapuolia nykypäivänä pärjää, mutta joskus joudumme tekemään joidenkin yleisöjen kannalta valitettavia ratkaisuja, kun rajaamme sitä, että missä toimimme ja missä emme. Tällaisia päätöksiä tehdään tietysti silläkin perusteella, että miten paljon yleisöjä missäkin on."

    • Anonyymi

      Yle kuvittelee voivansa käyttää veronmaksajien rahoja veronmaksajien vahingoksi. Moni suomalainen haluaa kuunnella maksamiaan kanavia, eikä Ylellä pitäisi järjettömien periaatteidensa vuosi sitä mitenkään rajoittaa.

      • Anonyymi

        Siispä tehkäämme johtopäätös. 2023 vaalit tulevat. Äänestääkäämme siten, että sellaiset ehdokkaat sellaisista puolueista astuvat valtaan, jotka ovat vaalmiita leikkaamaan YLEveroa ja pakkomaksu pienenee mielellään rajusti molemmat.

        Valitse ehdokkaasi siis puolueista: Kokoomus, KD, LiikeNyt, Korjausliike ja Liberaalit, Näissä joukoissa on ehdokkaita, joille aivan hyvin sopii YLEn budjetin leikkaaminen ja korotuksien jäädyttäminen ikiajoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siispä tehkäämme johtopäätös. 2023 vaalit tulevat. Äänestääkäämme siten, että sellaiset ehdokkaat sellaisista puolueista astuvat valtaan, jotka ovat vaalmiita leikkaamaan YLEveroa ja pakkomaksu pienenee mielellään rajusti molemmat.

        Valitse ehdokkaasi siis puolueista: Kokoomus, KD, LiikeNyt, Korjausliike ja Liberaalit, Näissä joukoissa on ehdokkaita, joille aivan hyvin sopii YLEn budjetin leikkaaminen ja korotuksien jäädyttäminen ikiajoiksi.

        Itse en aio äänestää mitään mainitsemistasi puolueista, ei aja meikäläisen asioita nuo! Äänestän mielummin persuja koska esim. kokoomuslaiset ei ole tavallisen, saati köyhän asialla!


    • Anonyymi

      Koko yle lopetettava ja perustettava uusi. Tämä uusi yhtiö voi sitten lähettää yhdellä kanavalla ohjelmaansa josta on kaikki vihervasemmistolainen saasta karsittu pois. Paljon taajuuksia vapautuisi oikeille radio- ja TV-asemille jos näin meneteltäisiin.

      • Anonyymi

        Ei Yleä ja sen kanavia saa lakkauttaa! Sen sijaan siinä olen samaa mieltä että vihervasemmistolainen saasta pitää karsia pois.


      • Anonyymi

        Meillä on jo oikeiston oma pikkuradio Helsingissä. Akbar FM.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta! Ainoa mikä hiertää on pakkomaksu ja sitä pitää leikata 2023 ja rajusti. Toki ei heti astu voimaan, mutta niin pian kuin mahdollista.

      • Anonyymi

        Höpö höpö. Maksat muitakin pakkomaksuja. Minua ei kiinnosta kustantaa tupakoivien hoitoja mutta joudun pakon edessä sen tekemään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö. Maksat muitakin pakkomaksuja. Minua ei kiinnosta kustantaa tupakoivien hoitoja mutta joudun pakon edessä sen tekemään

        Minua taas ei kiinnosta kustantaa lasten päivähoitoja ja nuorten harrastuksia ja opiskeluja mutta silti joudun tekemään niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minua taas ei kiinnosta kustantaa lasten päivähoitoja ja nuorten harrastuksia ja opiskeluja mutta silti joudun tekemään niin!

        Jo on teillä sakeaa settiä. Mitä sellaista YLE tekee, mitä ei synny kaupallisten toimijoiden toimesta. Kuinka paljon tällaista sisältöä on. Sitten kun vielä tutkit kuinka paljon samaa sisältöä kaupallistennkanssa (ensin kaupallisella ja pelkkiä omia uusintoja ylellä on. 600miljoonaa on aivan liikaa YLE:lle. Sen mitä ei kaupalliset tee pystyy hoitamaan kroisosten lailla 100milj budjetillakin. Tai sitten yleisen edun kanaville 3 velvoitetta lisää. Kuvatulkattuja, viitottuja ja ruotsi & saamenkielistä uutissisältöä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo on teillä sakeaa settiä. Mitä sellaista YLE tekee, mitä ei synny kaupallisten toimijoiden toimesta. Kuinka paljon tällaista sisältöä on. Sitten kun vielä tutkit kuinka paljon samaa sisältöä kaupallistennkanssa (ensin kaupallisella ja pelkkiä omia uusintoja ylellä on. 600miljoonaa on aivan liikaa YLE:lle. Sen mitä ei kaupalliset tee pystyy hoitamaan kroisosten lailla 100milj budjetillakin. Tai sitten yleisen edun kanaville 3 velvoitetta lisää. Kuvatulkattuja, viitottuja ja ruotsi & saamenkielistä uutissisältöä.

        Ei kaupalliset esitä mm. konsertteja, siis klassista musiikkia, jazzia ym. ja kaupalliset kanavat raiskaa kaikki leffat, tuoreimpana MTV3:n tekemä Olavi Virta-leffan lopputekstien ja loppumusiikin raiskaaminen sillä että esiteltiin jotain muuta ohjelmaa samalla kun loppumusiikit soi!
        Ylessä on paljon hyvääkin, se mikä mua Ylessä rassaa on erilaisten vähemmistöjen paapominen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaupalliset esitä mm. konsertteja, siis klassista musiikkia, jazzia ym. ja kaupalliset kanavat raiskaa kaikki leffat, tuoreimpana MTV3:n tekemä Olavi Virta-leffan lopputekstien ja loppumusiikin raiskaaminen sillä että esiteltiin jotain muuta ohjelmaa samalla kun loppumusiikit soi!
        Ylessä on paljon hyvääkin, se mikä mua Ylessä rassaa on erilaisten vähemmistöjen paapominen!

        Ai niin ja unohtui sekin että siellä on paljon vihervasemmistolaista propagandaa ja jos se, ynnä tuo vähemmistöjen paapominen, saadaan pois niin olen toki tyytyväinen Yleen.


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat että poistetaan vähemmistöt? En minä ole niin sanonut vaan poistetaan se vähemmistöjen PAAPOMINEN Yleltä! Lukutaito hoi!


      • Anonyymi

        jollain kova viha persuja kohtaan kun haluaa noin kovasti aiheuttaa vaalitappion imitoinnin voimalla luoden mielikuvan *nazeista*. ja aktivoidut selvästi, jos yleä, valtiota tai järjestelmää mitenkään kritisoidaan. sinua demari vain v****taa kun me hyvänpuoleiset persut emme tykkää ylestä. vaikutat myös kovasti vihaavan seafmää ja yksityistä sektoria, toimintamallisi on hyvä tuoda koko porukan tietoisuuteen. jaxuhalit.
        -seaukko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jollain kova viha persuja kohtaan kun haluaa noin kovasti aiheuttaa vaalitappion imitoinnin voimalla luoden mielikuvan *nazeista*. ja aktivoidut selvästi, jos yleä, valtiota tai järjestelmää mitenkään kritisoidaan. sinua demari vain v****taa kun me hyvänpuoleiset persut emme tykkää ylestä. vaikutat myös kovasti vihaavan seafmää ja yksityistä sektoria, toimintamallisi on hyvä tuoda koko porukan tietoisuuteen. jaxuhalit.
        -seaukko

        Vihreähän tuo on, aivan selvästi. Vihreäthän niitä vähemmistöjä paapoo ja persuja vihaa! On se huomattu, itse aion tosiaankin äänestää persuja koska jos ne pääsee hallitukseen niin sinne EI vihreät taatusti pääse!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihreähän tuo on, aivan selvästi. Vihreäthän niitä vähemmistöjä paapoo ja persuja vihaa! On se huomattu, itse aion tosiaankin äänestää persuja koska jos ne pääsee hallitukseen niin sinne EI vihreät taatusti pääse!

        Kovat on fantasiat


      • Anonyymi

        Ai niin, te vihreäthän olette usein huumepäissänne joten ei ihme että sekoilette lukutaidossakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on fantasiat

        Miten niin fantasiat? Se on faktaa että jos persut on seuraavassa hallituksessa kuten siltä nyt vaikuttaa olevan, ei vihreät pääse hallitukseen! Kokoomuksen ykkössuosikki hallituskumppaniksi on juurikin persut ja persut ei huoli vihreitä samaan hallitukseen! Ja kokoomus taas on ykkösenä gallupeissa. Eli on vaalien suurin voittaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin fantasiat? Se on faktaa että jos persut on seuraavassa hallituksessa kuten siltä nyt vaikuttaa olevan, ei vihreät pääse hallitukseen! Kokoomuksen ykkössuosikki hallituskumppaniksi on juurikin persut ja persut ei huoli vihreitä samaan hallitukseen! Ja kokoomus taas on ykkösenä gallupeissa. Eli on vaalien suurin voittaja.

        Vaaleihin on vielä aikaa . Eiköhän tuo tuleva hallitus ole sdp- kokoomus vetoinen ja Persut jää taas kerran oppositioon jonne kuuluvatkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat on fantasiat

        jäitä hattuun, vaalit puhuu puolestaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaaleihin on vielä aikaa . Eiköhän tuo tuleva hallitus ole sdp- kokoomus vetoinen ja Persut jää taas kerran oppositioon jonne kuuluvatkin

        Persut ei kyllä kuulu oppositioon, vaan nimenomaan vihreät! Niin ja Vas.


    • Anonyymi

      Yle on saatava takaisin TuneIn palveluun. Veronmaksajana olen sitä mieltä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe