Jari Sillanpäälle suuret sakot: kuvasi tietokoneelta, kun mies oli sukupuoliyhteydessä pienen lapsen kanssa - hyväksikäyttösyyte kaatui
https://yle.fi/uutiset/3-11267610
” Loukkaavan kuvan levittämisestä annettu tuomio koski sitä, että Sillanpään matkapuhelimella oli kuvattu tietokoneen ruudulta video, jossa aikuinen mies on sukupuoliyhteydessä hyvin pienen lapsen kanssa.
Lisäksi Sillanpään matkapuhelimella on otettu tietokoneen ruudulta 8 valokuvaa, joissa aikuinen kohdistaa seksuaalista toimintaa hyvin pieneen lapseen.
Sillanpää väitti aiemmin, että hän ei olisi itse ottanut kuvia ja videoita. Hän myös sanoi aiemmin, ettei hän edes tiennyt, että hänen puhelimessaan oli tällaisia kuvia.
Käräjäoikeus katsoo, että Sillanpää itse on ottanut nämä kuvat omalla puhelimellaan.
Oikeuden mukaan valokuvat oli otettu Sillanpään matkapuhelimella noin minuutti sen jälkeen, kun Sillanpään kiertueen soittolistaa oli muokattu. Käräjäoikeuden mukaan ei ole järkevää epäillä, että Sillanpään puhelinta olisi käyttänyt joku muu.”
Tämähän liittyy aika varmasti Jarin pikkupoikia raiskaaviin metakavereihin jotka ovat oikeudessa myös tänä keväänä: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b8a3fadd-011d-48b9-b5bc-083f26800510 Miehethän huumasivat ja raiskasivat 6-15v pikkupoikia kuvaten ne nettiin: https://www.suomenuutiset.fi/jalleen-uusi-jarkyttava-lasten-seksuaalinen-hyvaksikayttotapaus/
Sillanpää ja pedofiilikaverit
Anonyymi
2
1795
Vastaukset 2
- Anonyymi
Pääsi liian vähällä vain sakot😩! Kyllä ei ole mitään järkee hänen teoissa mutta jos aineet sekoittaa molemmat päät🤔!
- Anonyymi
Pimeetä hommaa. Linnaan koko sakki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751719- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341102Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629- 74611
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36464
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398