Miten käy karanteenin kuljetusalan ammattilaisilta? Lentohenkilöstö, voiko mennä kotiin ilman että joutuu 2 viikon karanteeniin? Ulkomaan liikenteen rekkakuskit, joutuvatko karanteeniin jos käyvät kotona? Merimiehet joutuvat 2 viikon karanteeniin jos käyvät ulkomailla maissa ennen kuin voivat palata alukselle.
Ulkomailta saapuvien karanteenit
2
94
Vastaukset
- Anonyymi
Jos koronavirus kuolee alkoholista tulisi alkoholia nauttia päivittäin niin paljon että henki haisee kunnolla viinalle.
Ruuan tilaaminen kotiin on turvallista. Ruokalähettifirman pomo kertoi ettei korona voi tarttua ruuasta vaikka kokki olisi aivastanut siihen. Ihmettelen vaan miksi sitten pitää käsiä pestä? - Anonyymi
Finavian teknikot tulee kotiinhakulennoilta ilman karanteenia takaisin töihin. Viron raja ja matkailu saatiin loppumaan, mutta joka ikinen aamu suomalaiset menee töihin Ruotsiin, ja tulee illalla takaisin (koska raha?), ilman karanteenia. Poliisit ilman hengityssuojia valvomassa Uudenmaan rajaa. Sairaaloista loppumassa suojavarusteet, mutta pimityskampanjan takia tuota ei kerrota. Kuten ei varmaan julkaista sitä todellista uhrimäärääkään. Näkee täällä varmaan kuolinilmoituksista, kuten Italiassa.
Voisko tätä hommaa enää huonommin hoitaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882