Onkohan se se syönyt jotain sieniä vai miten se aina on niin iloinen??
saija tuupanen
16
1170
Vastaukset
- Seikku
Tuupasen Saijalla taitaa mennä nyt hyvin ja se heijastuu tasapainoisuutena myös hänen keikoillaan. Saija on yksi parhaimmista artisteistamme.
- Riku
tietääkö joku onko Saija löytänyt rinnalleen uuden miehen, kun eikös siitä ole jo jonkun aikaa kun päätti suhteensa siihen Unelmavävyjen soittajaan? Olen myös pannut merkille Saijan säteilyn. Onkohan uuden hehkun taustalla mahdollisesti uusi rakkaus?
- Saapas
Saija Tuupanen on hyvä tyyppi! Hän on luonnostaan iloinen. Silloin kun jokin asia painaa häntä tai hän on sairas, niin eihän silloin kukaan jaksa olla iloisen näköinen! Tsemppiä vaan Saija!
- Sepe
Saapas kirjoitti:
Saija Tuupanen on hyvä tyyppi! Hän on luonnostaan iloinen. Silloin kun jokin asia painaa häntä tai hän on sairas, niin eihän silloin kukaan jaksa olla iloisen näköinen! Tsemppiä vaan Saija!
On mukavaa katsoa, kun Saija on niin luonteva keikoillaan, eikä julkisuus ole tehnyt hänestä millään lailla kovaa. Oma mielipiteeni on, että nöyrin sydämin työtään tehden Saijalla riittää töitä artistina.
- luulisin tietäväni
Riku kirjoitti:
tietääkö joku onko Saija löytänyt rinnalleen uuden miehen, kun eikös siitä ole jo jonkun aikaa kun päätti suhteensa siihen Unelmavävyjen soittajaan? Olen myös pannut merkille Saijan säteilyn. Onkohan uuden hehkun taustalla mahdollisesti uusi rakkaus?
Hmm,minun tietääkseni Saija ei seurustele.
Hehkunut hän on jojonkin aikaa, mutta voihan se olla ihan hyvän olon ansiota??
- Anonyymi
Jossain lehdessä oli kuva Saijasta ja siitä "Kokovartalomiehestä" entisestä koripalloilijasta.
- Anonyymi
Vaikea uskoa että Saijan iloisuus johtuisi ainakaan nykyisen miehen vartalosta... Varmaan jostain ihan muusta.
- Anonyymi
Saijalla hyvä oma näkemys siitä mitä tanssikansa haluaa kuunnella.
Kannattaa pitää oma linja. Hyvin laulaa ja esiintyy.
Koskaan ei kukaan voi kaikkia miellyttää.
Parhaita naislaulajia lavoilla jollei ihan Paras.- Anonyymi
Diadra paras! Suomen ykkösartisti!
- Anonyymi
Harmi ettei ole Saijaa pyydetty Vain elämään. Mutta sinne taitaa kelvata iskelmänaisista vain Suvi Teräsniska ja Anne Mattila, kuten televisioon yleensäkin. Vaikka Saija on kansan keskuudessa suositumpi.
- Anonyymi
Mun mielestä tuon ohjelman nimen voisi vaihtaa "Vain narsistidiivoja". Varsinainen menestys sarja.
- Anonyymi
Saija on ihastuttava esiintyjä. Kaunis nainen ja kivat biisit. Eipä ihme, että on
tanssiväen suosikki. - Anonyymi
...ja vitun seksikäs!!!!!!!
- Anonyymi
Kaunis ja ihastuttava nainen. Eikä vähimmässäkään määrin ylpeä.
Parasta mitä suomalaisista artisteista tällä hetkellä löytyy. - Anonyymi
Kamala tekopirteän oloinen eikä tippaakaan karismaa. Joku on vain sen sinne framille tuupannut.
- Anonyymi
Suomen PARAS NAISARTISTI ON LAURA RUUSUMAA!! EI hypi, pompi eikä teeskentele. Ei TARVITSE Lauran hyppiä jotta SAISI HUOMIOTA!!
Lauralla vahva AMMATTITAITO!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029