Sä oot tuolla... Niin lähellä!! ;)
Hihhihiii totta se on :)
39
51
Vastaukset
- Anonyymi
Hihihii.
- Anonyymi
Niin kaukana, mutta niin lähellä..
- Anonyymi
nii missä ja kukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
Eräs T vuosien takaa... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mää en tunne ketää teetä moikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan varovainen? Ettet vain pelästytä häntä...
Saanko kysyä, miksi palasit? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olethan varovainen? Ettet vain pelästytä häntä...
Saanko kysyä, miksi palasit?Tuskin hän minua pelästyy. Enkä mä minnekään ole palannut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin hän minua pelästyy. Enkä mä minnekään ole palannut.
Oletko täysin varma? Saanko kysyä, miksi lähdit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mää en tunne ketää teetä moikka
Taidat olla sit kouluja käymätön erakko? Jollet tunne?
- Anonyymi
Joo. Ooks muuttanut naapuriin vai?
- Anonyymi
Nooooo, ei ny voi varmaks sanoo kumpi täällä ensin asui mut kai mä sit oon..mut tää oli kyllä ihan täysin sattumaa.... ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nooooo, ei ny voi varmaks sanoo kumpi täällä ensin asui mut kai mä sit oon..mut tää oli kyllä ihan täysin sattumaa.... ;)
kuka oot sano sano onko kerrostalo ja mones kerros
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mutta sä kyllä asut siellä ns "parempien" puolella! ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiennyt että asut täällä päin. Voitais vahingossa vaikka törmätä joku päivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tiennyt että asut täällä päin. Voitais vahingossa vaikka törmätä joku päivä.
Täälläpäin asuin aiemminkin, en muuttanut ku 500m :D Ja todellaki!! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka oot sano sano onko kerrostalo ja mones kerros
Kerrostalot kyseeessä, mulla on vika kerros ja sulla ensimmäinen.. (siis asuinkerros)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrostalot kyseeessä, mulla on vika kerros ja sulla ensimmäinen.. (siis asuinkerros)
jaa mä asun ylhäällä mut tsemppiä sulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jaa mä asun ylhäällä mut tsemppiä sulle
kiitos samoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä juksaat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä juksaat!
NO en, miksi niin luulet? ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toni se Juksaa! Miks pohjoisessa sanotaan juksaa! Rovaniemeläinen tuttukin sanoo juksaa.
Täällä sanotaa valehtele - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kyllä.
Lähellä tai kaukana, ajatuksissa <3
- Anonyymi
Google- mapsissa?
- Anonyymi
Huomasin ihan samaa, mites sattuikaan:)
- Anonyymi
Milloin huomasit? Iloinen yllätys!! :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milloin huomasit? Iloinen yllätys!! :)
Aikaa sitten hokannut, ei oo silmissä vikaavikaa:)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikaa sitten hokannut, ei oo silmissä vikaavikaa:)
Ja mitään et kertonu, minä vielä jokunen päivä sitte ajattelin että joku kaksoisolento se vaan siellä ;D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitään et kertonu, minä vielä jokunen päivä sitte ajattelin että joku kaksoisolento se vaan siellä ;D
Mikset kysynyt suoraan, turha sun palstalla ottaa puheeksi yhtikäs mittään:)Tiiät sen muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset kysynyt suoraan, turha sun palstalla ottaa puheeksi yhtikäs mittään:)Tiiät sen muutenkin.
En uskaltannu.Askartelen jonkin lipun kysymyksineen ja heiluttelen sitä tuolta oven raosta ;D
- Anonyymi
Lähellä mut niin kaukana.
Kaunein virsi ole aina tihein kasvusto - Anonyymi
noniin tee ja naapuri menkääs ny vähä diuba daiba ja niin eespäin romanttista
- Anonyymi
Onkohan se herra nro 45 siellä yläkerrassa?
- Anonyymi
Onko aloittaja kolme vuotias? Lapsellista touhua!
- Anonyymi
Terve ainakin ja leikkii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terve ainakin ja leikkii.
Miten se menikään jos ei ymmärrä lopettaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se menikään jos ei ymmärrä lopettaa?
Niin, en tiedä kuinka tervettä on kirjoitella naapurin naiselle ja keksiä hänelle nimikirjaimia abcdefghijklmnopqrstuväöå lapsellisen mielialansa mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, en tiedä kuinka tervettä on kirjoitella naapurin naiselle ja keksiä hänelle nimikirjaimia abcdefghijklmnopqrstuväöå lapsellisen mielialansa mukaan
Jokapuolella paljon naapurin naisia ja saa valita aina mieluisan kirjaimen, se on nettileikin etu.
- Anonyymi
Netissäkö näkyi, ainakin aika paljon samannäköinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 843987
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353011Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992243Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?311978Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271791- 311780
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell611720Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271547Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91507- 281491