Mistäs punikit ja muut kotimaisen viljelyn vastustajat ostaa ruokansa kun elintarviketuonti jossakin vaiheessa menee kiinni? No, kaupasta tietenkin ja kaiken lisäksi KOTIMAISTA eu- tuilla tuotettua ruokaa. Kumma homma kun räkytys loppunut asiasta. Taitaa olle tiukat paikat edessä kun ei saa brasialialaista lihaa enää halvalla.
Eh he hee
🐜...🚾
Kriisi pahenee
23
87
Vastaukset
- Anonyymi
"Punikeilla" tarkoitit varmaankin vasemmistoa? Sinullapa on melkoisen kovat luulot muista ihmisistä. Mihin perustat oletuksesi, että "punikit" vastustavat kotimaista viljelyä? Onko isiltä opittu luulo? Voit hieman järkyttyä, mutta vasemmisto nimenomaan haluaa työpaikat ja yrittäjyyden olevan kotimaista mahdollisimman pitkälle. Yrittäjillä tarkoitan tietenkin myös maatalousyrittäjiä.
Oikea kommunisti on ihan kiva mutta oikeiston ja vasurien välissä luoviva demari on yhteiskunnan syöpä.
- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Oikea kommunisti on ihan kiva mutta oikeiston ja vasurien välissä luoviva demari on yhteiskunnan syöpä.
Elintarvikekuljetukset ei lopu koska rekat ajaa rajoista piittaamatta vaikka henkilöliikennettä ei ole! Miten joku tollukka voi olla noin uutispimennossa kuten aloittaja!
Suomessa on 1-2 vuoden varmuusvarasto, ja vaikka tulisi katovuosi niin nälkään ei kuolla, kosrona ennen tappaa meidät. - Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Onko se samanlainen syöpä kuin kepulainen on, elää tukien varassa ja myy metsää ja valittaa köyhyyttään.
- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Ja sinä synnyit siitä kun lieksalaisen navetan takana, keväisessä loskakelissä, siansuolet ja lehmän lanta muuttuivat yhdeksi, melkein älylliseksi organismiksi.
- Anonyymi
punikit palanneet mökeille.nythän ne on torppareita 1000m2 tontti,saavat tukia mökeille eli torpille.ollaan kuin 1800 luvun lopussa.kohta rääkyvät lisää maata että saavat rakennettua pikku navetan ja lehmäkin pitäisi saada. torpparit tekemään syytinkipäiviä talollisille ainakin 3 päivää työtä maatilalle.nyt kun ei saada taimaasta kiinasta venäjältä eikä ukrainasta työtätekeviä ihmisia töihin suomeen.mökkiläiset eli torpparit töihin että saadaan ruokaa suomeen.nyt lihovat eun maksamilla ruuilla.eikun töihin tekemään jotai ilmaisen rahan eteen.suomi nousuun ja marja metssän ja sieneen mökkitorpparit.terveisin Helsingin mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
punikit palanneet mökeille.nythän ne on torppareita 1000m2 tontti,saavat tukia mökeille eli torpille.ollaan kuin 1800 luvun lopussa.kohta rääkyvät lisää maata että saavat rakennettua pikku navetan ja lehmäkin pitäisi saada. torpparit tekemään syytinkipäiviä talollisille ainakin 3 päivää työtä maatilalle.nyt kun ei saada taimaasta kiinasta venäjältä eikä ukrainasta työtätekeviä ihmisia töihin suomeen.mökkiläiset eli torpparit töihin että saadaan ruokaa suomeen.nyt lihovat eun maksamilla ruuilla.eikun töihin tekemään jotai ilmaisen rahan eteen.suomi nousuun ja marja metssän ja sieneen mökkitorpparit.terveisin Helsingin mies.
Älä unta nää että tuommoiseen hommaan alkaa muut kuis sinä! Ano sinä tukia lisää ja laita laiska akkasi hommiin pellolle! Viskele sen kynsilakkapullot ja huulipuna lepikkoon ja oti perseelle sano sille että "nyt saatanan laiska kotka hommiin ja äkkiä."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä unta nää että tuommoiseen hommaan alkaa muut kuis sinä! Ano sinä tukia lisää ja laita laiska akkasi hommiin pellolle! Viskele sen kynsilakkapullot ja huulipuna lepikkoon ja oti perseelle sano sille että "nyt saatanan laiska kotka hommiin ja äkkiä."
- Anonyymi
Sain tiedon varmalta taholta, että syylliset globaaliin kriisiin on löydetty. Ne on persut, Trumppi ja Putini. Valitettavasti lähdesuojan takia en voi paljastaa tiedonantajaa.
Ihan vaan muutama kysymys: ketä nämä punikit ovat, minkä takia he vihaavat kotimaista viljaa ja miten se viha ilmenee?
Trumpilla on kyllä aika täyssekoilu päällä. Nyt Trumppi käskee ihmisiä töihin hankkimaan tuoretta koronaa, kun asiantuntijat sanoo että ei saa missään nimessä mennä. Viime viikolla yksi Trump-fani söi akvaarionpuhdistusainetta kun Trumpin mukaan yksi siinä olevista aineista auttaa koronaan.
Trumpilla on hätä omasta uudelleenvalinnasta. Korona ei saa pilata sitä ja ihmisten pitää sen takia vaikka kuolla.
- Anonyymi
Taitaa Trumppi olla sekasin kuin seinäkello. Ei hänellä näytä olevan minkäälaista realistista kuvaa esim. Korona -virustilanteesta. Tulee mieleen Putous -ohjelmassa esitetyt sketsit....
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa Trumppi olla sekasin kuin seinäkello. Ei hänellä näytä olevan minkäälaista realistista kuvaa esim. Korona -virustilanteesta. Tulee mieleen Putous -ohjelmassa esitetyt sketsit....
Punikit pitää nyt turpansa kiinni kun aika menee vessapaperia ja jauhelihaa hamstratessa.
Touvottavasti elintarviketuonti eu: n ulkopuolelta menee kiinni ja paskamahat joutuu syömään tuilla tuotettua ruokaa- mahtaa olla tiukka paikka.
Kjeh kjeh hee
🐜...🚾- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Punikit pitää nyt turpansa kiinni kun aika menee vessapaperia ja jauhelihaa hamstratessa.
Touvottavasti elintarviketuonti eu: n ulkopuolelta menee kiinni ja paskamahat joutuu syömään tuilla tuotettua ruokaa- mahtaa olla tiukka paikka.
Kjeh kjeh hee
🐜...🚾Paskamahat joutuu syömään rapamahojen tuottamaa ruokaa, sehän käy hyvin yksiin!
Ei ruuantuonti lopu vaikka se lienee märkä päiväunesi, mutta voit varautua itse hapattamaan pelloillesi mitä seillä nyt nysväätkin, varisnkin jos itse sairastut saatat joutua syömään tuontiruokaa uhostasi huolimatta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskamahat joutuu syömään rapamahojen tuottamaa ruokaa, sehän käy hyvin yksiin!
Ei ruuantuonti lopu vaikka se lienee märkä päiväunesi, mutta voit varautua itse hapattamaan pelloillesi mitä seillä nyt nysväätkin, varisnkin jos itse sairastut saatat joutua syömään tuontiruokaa uhostasi huolimatta.Se on kusipumpulla nälkäkuolema edessä jos ei saa suomalaista ruokaa ja tuontruoka ei kelpaa? Rupeaa kusipumppu lyömään tyhjää vielä pahemmin mitä sen päässä nyt lyö!
kjeh kjeh. Anonyymi kirjoitti:
Paskamahat joutuu syömään rapamahojen tuottamaa ruokaa, sehän käy hyvin yksiin!
Ei ruuantuonti lopu vaikka se lienee märkä päiväunesi, mutta voit varautua itse hapattamaan pelloillesi mitä seillä nyt nysväätkin, varisnkin jos itse sairastut saatat joutua syömään tuontiruokaa uhostasi huolimatta.Minulla ei ole peltoa. Pitäs muistaa sitä keppanaa litkiessä että silläKIN tuette maataloutta halusittepa tai ette.
Sekös punikkia rassaa.
Eh he hee
🐜,,,🚾 muurahainen tulee vessasta- Anonyymi
Pääpumppu kirjoitti:
Minulla ei ole peltoa. Pitäs muistaa sitä keppanaa litkiessä että silläKIN tuette maataloutta halusittepa tai ette.
Sekös punikkia rassaa.
Eh he hee
🐜,,,🚾 muurahainen tulee vessastaNo sen minä uskon ettei sulla ole peltoa ja maata ehkä kukkaruukussa Jos siinäkään!
Itse kyllä juon saksalaista vehnäolutta milloin juon joten siitä ei suomen jyvärien perse kostu!
Näyttää sinua eniten rassaavan! 😁
- Anonyymi
näin tuli lieksalle hyyssäyrlorul loppu irtonainen tuohi poltettu suomesta ja velekahanat kii valtiolla - siis silut lei jo housuin lorinat
Sanotaankos jo hyvästit hyvinvointivaltiolle ja laitetaankos köyhät mierolan teille?
- Anonyymi
Tavarat liikkuu rajojen yli nyt ja jatkossa. Aloitus on huuhaata.
- Anonyymi
suomeen kuulumatomaan klpuutamaan täältä ja jono muotoin
- Anonyymi
Kusipumppu keksi mielenvikaisuuksissaan koko jutun.
"markkinat"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824