Kaverit tuntuu unohtaneen mut

Anonyymi

Eli tilanne on tää mun kaverit ei pidä mitään yhteyttä muhun ja jos mä laitan niille viestii tai soitan ei ne vastaa. Ei ne ees muistanu mun synttäreitä jotka oli eilen, vaikka oon tuntenu ne ainakin 7 vuotta:( En kuitenkaan tiiä onko ne oikeesti unohtanu mut, mitä mieltä te ootte onko ne unohtanu mut. Ja mitä mun pitäis tehä, jos ne on unohtanu mut?

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy heiltä asiasta.

Aina voi edes koettaa löytää uusia kavereita, jos entiset hylkää. Nyt se tosin voi olla vähän vaikeaa tuon virushomman takia.

Tsemppiä.

• Hei!

Ymmärrän hyvin, että tuntuu pahalta, jos kaverit eivät muista synttäreitä. Ehkä voisit ottaa asian puheeksi? Tai kirjoittaa tästä? Olisiko ainakin osalle käynyt vain inhimillinen unohdus? Jos elämässä on paljon asioita meneillään? Joskus kaverisuhteet saattavat hiipua, mutta jos nämä kaverit ovat sinulle voit ainakin omalta osaltasi yrittää pitää suhteita elinvoimaisina. Ja minusta tällaisista asioista voi ja kannattaa puhua. Esimerkiksi siitä, että sinusta tuntuu, että viesteihisi ja puheluihisi ei vastata.

Toivon sinulle mahdollisimman hyvää ja aurinkoista kevättä!

Katja / Kalajoen rovastikunnan Saapas

• Anonyymi

Katja, turha enää kysyä, kun eivät vastaa viesteihin.

• Anonyymi

monesti oon kuullu kun joku valittaa ettei kaerit enäää muista ja ei ota yhteyttä, niin kysynkin aina että ootko ite muistanut niitä ja ottanu yhteyttä...monesti on silleen että ei ole itekkään ottanu, niin turha miettii että kukaan muukaa ottais suhun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1338
    2. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      160
      1270
    3. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      58
      1222
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      60
      1135
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1101
    6. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      907
    7. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      883
    8. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      81
      832
    9. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      51
      817
    10. Miten aiot saada kaivattusi?

1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?
      Ikävä
      54
      795
    Aihe