Eli tilanne on tää mun kaverit ei pidä mitään yhteyttä muhun ja jos mä laitan niille viestii tai soitan ei ne vastaa. Ei ne ees muistanu mun synttäreitä jotka oli eilen, vaikka oon tuntenu ne ainakin 7 vuotta:( En kuitenkaan tiiä onko ne oikeesti unohtanu mut, mitä mieltä te ootte onko ne unohtanu mut. Ja mitä mun pitäis tehä, jos ne on unohtanu mut?
Vastaukset 4
Kysy heiltä asiasta.
Aina voi edes koettaa löytää uusia kavereita, jos entiset hylkää. Nyt se tosin voi olla vähän vaikeaa tuon virushomman takia.
Tsemppiä.Hei!
Ymmärrän hyvin, että tuntuu pahalta, jos kaverit eivät muista synttäreitä. Ehkä voisit ottaa asian puheeksi? Tai kirjoittaa tästä? Olisiko ainakin osalle käynyt vain inhimillinen unohdus? Jos elämässä on paljon asioita meneillään? Joskus kaverisuhteet saattavat hiipua, mutta jos nämä kaverit ovat sinulle voit ainakin omalta osaltasi yrittää pitää suhteita elinvoimaisina. Ja minusta tällaisista asioista voi ja kannattaa puhua. Esimerkiksi siitä, että sinusta tuntuu, että viesteihisi ja puheluihisi ei vastata.
Toivon sinulle mahdollisimman hyvää ja aurinkoista kevättä!
Katja / Kalajoen rovastikunnan Saapas- Anonyymi
Katja, turha enää kysyä, kun eivät vastaa viesteihin.
- Anonyymi
monesti oon kuullu kun joku valittaa ettei kaerit enäää muista ja ei ota yhteyttä, niin kysynkin aina että ootko ite muistanut niitä ja ottanu yhteyttä...monesti on silleen että ei ole itekkään ottanu, niin turha miettii että kukaan muukaa ottais suhun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561304- 24946
- 68782
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69718- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131655Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10612Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12595Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45538- 4532
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �125527- 75516
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 89468
- 36455
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 16451
- 36447