Kaverit tuntuu unohtaneen mut

Anonyymi

Eli tilanne on tää mun kaverit ei pidä mitään yhteyttä muhun ja jos mä laitan niille viestii tai soitan ei ne vastaa. Ei ne ees muistanu mun synttäreitä jotka oli eilen, vaikka oon tuntenu ne ainakin 7 vuotta:( En kuitenkaan tiiä onko ne oikeesti unohtanu mut, mitä mieltä te ootte onko ne unohtanu mut. Ja mitä mun pitäis tehä, jos ne on unohtanu mut?

4

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy heiltä asiasta.

Aina voi edes koettaa löytää uusia kavereita, jos entiset hylkää. Nyt se tosin voi olla vähän vaikeaa tuon virushomman takia.

Tsemppiä.

• Hei!

Ymmärrän hyvin, että tuntuu pahalta, jos kaverit eivät muista synttäreitä. Ehkä voisit ottaa asian puheeksi? Tai kirjoittaa tästä? Olisiko ainakin osalle käynyt vain inhimillinen unohdus? Jos elämässä on paljon asioita meneillään? Joskus kaverisuhteet saattavat hiipua, mutta jos nämä kaverit ovat sinulle voit ainakin omalta osaltasi yrittää pitää suhteita elinvoimaisina. Ja minusta tällaisista asioista voi ja kannattaa puhua. Esimerkiksi siitä, että sinusta tuntuu, että viesteihisi ja puheluihisi ei vastata.

Toivon sinulle mahdollisimman hyvää ja aurinkoista kevättä!

Katja / Kalajoen rovastikunnan Saapas

• Anonyymi

Katja, turha enää kysyä, kun eivät vastaa viesteihin.

• Anonyymi

monesti oon kuullu kun joku valittaa ettei kaerit enäää muista ja ei ota yhteyttä, niin kysynkin aina että ootko ite muistanut niitä ja ottanu yhteyttä...monesti on silleen että ei ole itekkään ottanu, niin turha miettii että kukaan muukaa ottais suhun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5004
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      23
      4083
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2371
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2184
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1978
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1878
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1567
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1481
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1209
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1144
    Aihe