Kaverit tuntuu unohtaneen mut

Anonyymi

Eli tilanne on tää mun kaverit ei pidä mitään yhteyttä muhun ja jos mä laitan niille viestii tai soitan ei ne vastaa. Ei ne ees muistanu mun synttäreitä jotka oli eilen, vaikka oon tuntenu ne ainakin 7 vuotta:( En kuitenkaan tiiä onko ne oikeesti unohtanu mut, mitä mieltä te ootte onko ne unohtanu mut. Ja mitä mun pitäis tehä, jos ne on unohtanu mut?

4

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysy heiltä asiasta.

Aina voi edes koettaa löytää uusia kavereita, jos entiset hylkää. Nyt se tosin voi olla vähän vaikeaa tuon virushomman takia.

Tsemppiä.

• Hei!

Ymmärrän hyvin, että tuntuu pahalta, jos kaverit eivät muista synttäreitä. Ehkä voisit ottaa asian puheeksi? Tai kirjoittaa tästä? Olisiko ainakin osalle käynyt vain inhimillinen unohdus? Jos elämässä on paljon asioita meneillään? Joskus kaverisuhteet saattavat hiipua, mutta jos nämä kaverit ovat sinulle voit ainakin omalta osaltasi yrittää pitää suhteita elinvoimaisina. Ja minusta tällaisista asioista voi ja kannattaa puhua. Esimerkiksi siitä, että sinusta tuntuu, että viesteihisi ja puheluihisi ei vastata.

Toivon sinulle mahdollisimman hyvää ja aurinkoista kevättä!

Katja / Kalajoen rovastikunnan Saapas

• Anonyymi

Katja, turha enää kysyä, kun eivät vastaa viesteihin.

• Anonyymi

monesti oon kuullu kun joku valittaa ettei kaerit enäää muista ja ei ota yhteyttä, niin kysynkin aina että ootko ite muistanut niitä ja ottanu yhteyttä...monesti on silleen että ei ole itekkään ottanu, niin turha miettii että kukaan muukaa ottais suhun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      154
      4116
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      401
      3164
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2088
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1755
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1158
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      995
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      911
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      886
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe